شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
اره همه کاره

ابزار همه کاره یک ابزار فوق‌العاده عالی برای استفاده در هر کارگاه است.

ابزار چندکاره یا همه کاره، همانطور که از نامشان پیداست ابزارهایی با دو یا چند کاربرد مجزا هستند که علاوه بر داشتن عملکرد چند محصول، از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار بوده و کاربر را از خرید چند محصول به صورت جدا و تک به تک بی نیاز می‌کنند.این ابزار مناسب برای کارهای آهنگری ،نجاری،رنگ کاری و بسیاری از مشاغل دیگر که با این دستگاها و برش سر و کار دارند مناسب است.این ابزار چند منظوره است که نقاط قوت را در طیف وسیعی از کاربردهای اره ، به ویژه زمانی که حرکت سریع اره‌ کاری لازم است، نشان داده است و سرعت متغیر تیغه این دستگاه امکان تنظیم این ابزار را برحسب نوع ماده در حال برش، ضخامت و کاربرد خاص آن، فراهم می‌کند.یک ابزار برقی یا شارژی است که دو یا چند کاربرد مجزا داشته و عملکرد چند محصول را به صورت همزمان دارا است. همان گونه که گفته شد در صنایع مختلفی هم اکنون از ابزار همه کاره استفاده می شود. با توجه به شرایط هر نوع شغلی پدهای متعددی درون جعبه دستگاه قرار داده شده است. پس باید در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید و دستگاهی را با کار کرد مناسب کار خود خریداری کنید. هر پد که درون جعبه قرار داده شده است با توجه به نوع برند مورد استفاده قرار می گیرد. یعنی اینکه شما نمی توانید پد بوش را برای پد میلواکی استفاده کنید. پدها با توجه به نوع نیاز شما قابل تغییر هستند و به راحتی می توانید آن ها را تغییر داده و استفاده نمایید.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید اینکه استفاده از ابزار همه کاره مسافرتی یا ابزار همه کاره شارژی هزینه و سرمایه گذاری افراد تعمیرکار و فنی را کاهش می‌دهد. برای مثال تصور کنید شما برای برش یا سمباده زدن جسم موردنظرتان ابزارهای جداگانه تهیه کنید، در این صورت هزینه هر یک از این ابزار آلات بسیار زیادتر از تهیه ابزار همه کاره برقی خواهد بود. این نکته نشان می‌دهد که بجای استفاده از ابزار آلات جداگانه برای هرکار، می‌توان از ابزار همه کاره برقی استفاده کرد.

شما با توجه به نوع شرایط خود قادر هستید از قسمت های مختلف ابزار همه کاره یعنی اره برقی، سنباده برقی و همچنین کاردک برقی استفاده کنید.برای ایجاد شیارها و برش ها نیز سری های مخصوصی در جعبه ابزار همه کاره وجود دارد که شما قادر هستید از آن ها با توجه به شرایط استفاده کنید.

در برخی مدل‌ها هم از چراغ ال ای دی برای داشتن دید بهتر در محیط تاریک استفاده می‌شود اگر یک دستگاه دارای چراغ LED باشد مزیت به شمار میرود. در برخی مدل‌ها شما امکان تعویض سریع پدها را دارد اما در برخی مدلهای دیگر باید با استفاده از آچار آلن این کار را انجام دهید شاید برای شما جالب باشد که برای تعویض هر پد مجبور باشید از آچار آلن استفاده کنید.به‌عنوان مثال فستول امکان تغییر سری را بدون استفاده از آچار فراهم کرده است.در زمان خرید دستگاه شارژی امکان این را دارید که دستگاهی انتخاب کنید تا در صورت خراب شدن باتری آن امکان استفاده از باتری سایر دستگاهها هم وجود داشته باشد. بوش یکی از شرکت‌های است که این قابلیت را فراهم کرده است.

دو نکته مهم برای تصمیمگیری خرید شما توجه به ولت و آمپر است. این اعداد به شما نشان می‌دهد که قدرت دستگاه در چه جایگاهی است هر چقدر عدد آمپر و ولت ابزار بالاتر باشد قدرت دستگاه بیشتر است. ابزار قدرتمندتر کارهای سخت را انجام می‌دهند.اگر نیاز به قدرت زیاد و استفاده مداوم ندارید خرید یک دستگاه شارژی به شما پیشنهاد می‌شود.سرعت نوسان یا OPM  از دیگر مسائلی است که باید در هنگام خرید ابزار همه کاره به آن توجه داشته باشیم. این سرعت با واحد حرکت در دقیقه نشان داده می شود و برای کسانی که نیاز به یک سرعت خاص دارند بسیار با اهمیت می باشد.

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر