شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
کارواش خانگی چه کاربردی دارد؟

کارواش ها ابزاری از دسته دستگاه‌های نظافتی – صنعتی هستند .

تمیز بودن ماشین از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل برخی از افراد اقدام به خرید دستگاه کارواش خانگی می کنند این دستگاه با قدرت پاشش قوی آب، عملیات شست و شو را انجام می دهد که به مراتب راحت تر و کارآمدتر از شست و شو توسط دست و نیروی انسانی است.کارواش خانگی شستشوی سطوح گوناگون نظیر سطوح خودرو و سطوح پاسیو بتنی و … را بسیار راحت کرده است. این دستگاه ها برای شستشوی انواع آلودگی، گرد و خاک، گل و لای، رسوبات، رنگ و … طراحی شده اند. قابلیت پاشش پر فشار آب و شستشوی انواع آلودگی، واترجت خانگی را به دستگاهی کاربردی و محبوب تبدیل کرده است. گذشته از این کاربرد کارواش‌های خانگی تنها به شست‌وشوی اتومبیل محدود نمی‌شود و با استفاده از آن می‌توان امور متعددی مانند شست‌وشوی حیاط، آب‌پاشی باغچه، شست‌وشوی نمای ساختمان و … را نیز انجام داد.در کارواش خانگی آب کم فشار، یعنی همان آبی که از طریق لوله‌کشی آب به منازل می‌رسد، از قسمت ورودی آب، وارد دستگاه می‌شود و سپس با استفاده از پمپ فشار قوی‌ای که داخل کارواش خانگی قرار دارد با فشار بسیار بیشتری از خروجی آب دستگاه خارج شده و در انتها وارد شیلنگ فشار قوی که در دست کاربر قرار می‌گیرد می‌شود.

کارواش‌های خانگی را می‌توان از نظر سایز و ابعاد به کار رفته در طراحی و تولید این سیستم‌ها به سه دسته تقسیم کرد که عبارتند از: کارواش‌های خانگی کوچک، متوسط و بزرگ.

هر یک از این ابزار شستشو، دارای ویژگی‌های مخصوص به خود هستند و کارایی و کاربردهای متفاوتی نیز دارند. بنابراین با به کارگیری یک کاوراش خانگی کوچک شما می‌توانید به طور حداقل فشار آبی برابر با 100 بار ایجاد نمایید و از آن برای شستشوی ماشین، حیاط و یا دوچرخه خود استفاده کنید. این در حالی است که یک کارواش متوسط خانگی می‌تواند حداقل فشار آب 130 برای ایجاد کند که این میزان از فشار آب برای نظافت و شستشو دادن دیوار، نرده و نمای یک ساختمان مناسب است. لازم است بدانید که کارواش‌های بزرگ خانگی به نحوی طراحی و تولید می‌شوند که بتوانند میزان فشار آب حداقل برابر با 160 بار را ایجاد نمایند.

مزیت استفاده از کارواش خانگی چیست ؟
صرفه جویی در زمان
صرفه جویی در نیروی انسانی کار
صرفه جویی در مصرف آب

کارواش سیار می تواند با نیروی برق، دیزل و بنزین عمل کند و برای هر نقطه ای قابل استفاده خواهد بود. بدون شک مدل های سوختی از قدرت بالاتری برخوردار بوده و به منظور انجام عملیات نظافتی پیشرفته تری مورد استفاده قرار می گیرند. فشار و مقدار جریان آب خارج شده با توجه به مدل و قدرت موتور دستگاه متفاوت خواهد بود. دستگاه های کارواش را می توان بر اساس دمای آب خروجی به دو دسته آب سرد و گرم نیز تقسیم بندی نمود که آنها را با توجه به محیط مورد نیاز انتخاب و استفاده می نمایند. تجهیزات مورد نیاز در این دو مدل از دستگاه واترجت با توجه به خروجی آب متفاوت خواهد بود. معمولا کارواش آب گرم برای آلودگی های چرب و چسبنده و مواردی که با آب سرد تمیز نمی گردند، مناسب است.از سوی دیگر اگر خواهان تمیز کردن خاک، گل و لای و یا حتی لایه برداری رنگ هستید، یک کارواش خانگی آب سرد بخوبی پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.در حقیقت، بیش از ۸۰% واترجت های خریداری شده از نوع واترجت آب سرد می باشند. یک شوینده فشار قوی آب سرد در کنار ماده پاک کننده مناسب قادر به حل کردن اغلب مشکلات نظافتی می باشد.

از این دستگاه برای

شست و شوی ماشین / انواع سطوح مانند نمای ساختمان / کشتارگاه‌ها / تمیز کاری فنس و نرده‌ها / پاسیو / سنگ فرش و پیاده روی جلوی خانه / دیگر وسایل خارج از منزل

انواع کارواش خانگی

کارواش خانگی کوچک : نوع کوچک این وسیله معمولا برای خانه های کوچک استفاده می شود . حداقل میزان فشار آب در حین پمپاژ صد بار است و در شستن ماشین ، دوچرخه و حیاط خانه کاربرد زیادی دارد . نوع کوچک این وسیله بیشتر برای مصارف خانگی و شستشوی منزل مورد استفاده قرار می گیرد .

کارواش خانگی متوسط : نوع متوسط این وسیله علاوه بر این که کمی سایز بزرگ تری دارد حداقل میزان فشار آبی که از آن خارج می شود صد و سی بار است . از این نوع جهت شستن دیوار ، نرده ، نمای ساختمان و .. استفاده می شود . این نوع از ابزار علاوه بر این که ممکن است توسط افراد برای خانه خریداری شود بعضی از شرکت های ساختمانی و نظافتی نیز از ان ها جهت شستشوی سطوح آجری و سفت استفاده می کنند .

کارواش خانگی بزرگ : این نوع از ابزار دارای اندازه ای بزرگ است و حداقل میزان آب پمپ شده از آن دارای نیرویی برابر با 160 بار است . از این وسیله در مصارف صنعتی استفاده بیشتری می شود و وظیفه آن معمولا شستشوی سطوح بسیار کثیف ، رنگ برداری و جرم گیری است .

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر