شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
آشنایی بیش تر با جارو شارژی

کم‌جا بودن، سرعت عمل، سبک بودن، قابل حمل بودن و جابه‌جایی راحت، شارژی بودن، ...

کم‌جا بودن، سرعت عمل، سبک بودن، قابل حمل بودن و جابه‌جایی راحت، شارژی بودن، مصرف کم برق، قدرت بالا در جمع‌آوری زباله‌ها و... از جمله ویژگی‌های مثبت جارو شارژی‌هایی هستند. جارو شارژی وسیله ای کوچک و سبک است که بدونه استفاده از برق شهری و تنها با استفاده از باتری شارژی می تواند اشغال و گردو غبار های موجود در خانه را تمیز کند.یکی از پرکاربردترین جارو برقی‌هایی که در چند سال اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته، جارو شارژی است. جارو شارژی‌ها مدل‌های متنوعی دارند و در حقیقت زیر مجموعه‌های جارو برقی‌ها هستند. این وسیله کار نظافت را بسیار راحت تر می‌کند. اگر کودک نوپا دارید و یا رفت و آمد مهمان در خانه‌تان زیاد است و حتی اگر ریخت و پاش زیادی ندارید جارو شارژی می‌تواند یک گزینه مناسب برای انتخاب باشد. یکی از نکات مهم که در خرید جاروبرقی شارژی باید به آن توجه کرد، مدت زمانی است که این جارو می‌تواند شارژ نگه دارد. بسیاری از جارو‌ها دارای نمایشگری هستند که نشان می‌دهد چند درصد شارژ دارند. باید به دنبال جارویی باشید تا بتواند مدت زمان زیادی باطری خود را شارژ نگه دارد. معمولا مدت زمان شارژ جاروها از ۱ تا ۱۶ ساعت متغیر است.

جاروهای شارژی در دو مدل دستی یا جارو با دسته بلند طراحی و ساخته می شوند که باید بر اساس نیاز و کارایی که از آن ها انتظار دارید یکی را انتخاب نمایید. مدل ها دستی کوچک تر بوده و همین طور وزن سبکی تری نسبت به نمونه های دسته دار دارند بنابراین شاید بتوان گفت که جابه جایی شان نیز آسان تر است. علاوه بر این، این مدل ها جای کم تری را اشغال می کنند و برای کنج ها و مناطقی که دسترسی دشوارتری دارند راحت استفاده می شوند. البته عده ای بر این عقیده هستند که جاروهای پارویی برای فضاهای بزرگتر مناسب تر هستند و نمونه های دستی فقط می توانند قسمت محدودی را پوشش دهند. 

معمولا جارو شارژی ایستاده را برای افرادی که ریخت و پاش بیشتری دارند توصیه می‌کنند. این مدل‌ها همانطور که گفته شد برای تمیز کردن کف کارایی دارند و برای کنج‌ها و سطوح باریک کاربردی ندارند. البته برخی از برندها برس‌های مختلفی را برای تمیز کردن این سطوح در پکیج جارودستی قرار داده اند که کاربرد این جاروها را بیش از پیش کرده است.اما جارو شارژی دستی و کوچک کارایی کمی متفاوت تری دارد. به این ترتیب که این مدل معمولا برای تمیز کردن خرده ریز‌های اتومبیل و یا سایر فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مدل جارو‌ها ظرفیت مخزن کمی دارند و برای تمیز کردن یک فضای کوچک و محدود مناسب تر هستند.

به‌طورکلی جاروهای شارژی، می‌توانند فواید بسیار زیادی داشته باشند، اما درصورتی‌که مدل مناسب و با کیفیتی خریداری نکنید، دردسرهایی ایجاد می‌کنند که ممکن است بعد از مدتی استفاده آن را کنار گذاشته و از خرید خود پشیمان شوید.

جارو شارژی می تواند قدرت مکندگی آب و خاک داشته باشد.جاروهایی که قدرت جذب آب و خاک همزمان با هم را داشته باشند جاروشارژی دو منظوره محسوب می شوند که معمولا برای مصارف خانگی مناسب تر می باشند.جارو های چند منظوره قیمت بالاتری دارند.
اگر محل زندگی شما مساحت زیادی دارد فراموش نکنید جارو برقی بهتر از جارو شارژی است. البته بد نیست که در متراژهای بالا یک جارو شارژی کمک حال جارو برقی نیز باشد. به این دلیل که دائما نیاز نداشته باشید جارو برقی بزرگ خود را بیرون آورده و تمام خانه را نظافت کنید. با جارو شارژی کوچک و سبک محلی که کثیف شده را سریع و راحت تمیز کنید.

جارو های شارژی برای استفاده طولانی بهترند یا جارو های برقی؟
اگر خانه ای بزرگ دارید سعی می کنید به صورت مرتب به تمیزی آن بپردازید حتما این سوال به ذهن شما خطور می کند که جارو های شارژی برای استفاده طولانی بهتر اند یا جارو های برقی؟

اگر دوست دارید که خانه خود را به صورت پیوسته و در یک مرحله جارو کنید بهتر است اقدام به خرید جارو های برقی کنید، چرا که جارو های شارژی بعد از کارکردی 2یا 3 ساعته خاموش می شوند و سرعت جارو های برقی را هم ندارند.
در نتیجه برای تمیز کردن خانه با این جارو ها باید یک یا دو بار هنگام کار آن ها را به شارژ بزنید.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر