شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
سنباده نواری

سنباده نواری (یا سنباده تانکی) ابزار چندکاره ای است که معمولا برای برش و سنباده زنی...

سنباده نواری (یا سنباده تانکی) ابزار چندکاره ای است که معمولا برای برش و سنباده زنی سطوح خیلی ناهموار، تراز کردن سطح (مثلا هنگام تعویض یک تخته در کفپوش های چوبی) و شکل دهی و گرد کردن لبه ها به کار می رود.اولین مرحله در پرداخت چوب ، قبل از رنگ آمیزی و اتمام ، سنباده زدن است. با این حال ، در موارد نادر ، ممکن است لازم باشد قطعه قبل از برش سمباده کاری شود. به طور کلی ، سنباده زدن برای صاف کردن (صیقل دادن) سطوح مواد اولیه یا کار و همچنین برای پاک کردن رنگ و لاک از صفحات استفاده می شود. هدف دیگر سمباده زنی ، برداشتن گچ اضافی از سطوحی است که از قبل خراشیده شده اند. به عبارت دیگر ، هنگامی که سوراخ ها و سوراخ های سطح چوبی یا دیوار و سقف با بتونه پوشانده شد ، از سنباده برای صاف کردن سطح مورد نظر استفاده می شود.به طور معمول سمباده ها برای صاف کردن سطوحی که صاف نیستند به کار می روند تا برای رنگ کاری آماده شوند اما در برخی مواقع سمباده برای ناصاف کردن سطوح نیز، کاربرد دارند تا آن ها را برای چسب زدن آماده کنند.سنباده از تکه‌ای کاغذ یا پارچه‌ی مخصوص تشکیل شده که روی آن دانه‌های ساینده (به طور معمول از مواد سختی مثل ذرات سیلیسیوم، اکسید آلومینیوم، سنگ چخماق و … استفاده می‌شود) با چسب‌های مخصوص چسبانده شده است. به طور معمول روی کاغذهای سنباده عددی درج شده که میزان سختی آن را مشخص می‌کند. عدد درج شده روی سنباده نشان‌دهنده‌ی تعداد ذرات ساینده در واحد سطح است. هر چه تعداد ذرات در واحد سطح بیشتر باشد اندازه‌ی آن‌ها نیز ریزتر خواهد بود. بنابراین سنباده‌هایی با اعداد بالاتر نرم‌تر هستند و برای ایجاد اصطکاک و ساییدگی بیشتر می‌بایست از سنباده‌هایی با اعداد کوچکتر استفاده نمایید.

با نصب سنباده های نواری بر روی چرخ دستگاه های مخصوص می توانید به طور چشمگیری بر سرعت کار خود افزود. از این نوع سنباده اغلب برای پرداختن و صیقل دادن نهایی، در صنعت های مختلف مانند صنعت چوب، قطعه سازی، شیرآلات و جواهر سازی استفاده می شود.دامنه کاربرد سنباده بسیار گسترده است که شامل استفاده بر روی فلزات آهنی و غیر آهنی(برنج،مس..)،چوب، چرم، استیل ضد زنگ، استیل نرم، چدن، آلومینیم،تیتانیم، آلیاژهای متخلخل، مواد پلاستیکی و سنگ مرمر و شیشه و کریستال و سطوح سخت و منحنی دار و غیره … می شود که بصورت تسمه ای، چتری،دیسکی، فیبری، پشت چسب دار، پشت کرکی، پوساب، رولی و غیره… تولید میشود. سنباده نواری به لحاظ تنوع اندازه و دانه بندی و همچنین نوع سنباده و قابلیت نصب بر روی دستگاه های ثابت و سیار جهت براده برداری، پلیسه گیری و پرداخت های بسیار عالی بر روی انواع اجسام در ابعاد و اشکال گوناگون مناسب می باشد.

برای ساخت سنباده های نواری از انواع پارچه های کتان، پلی استر، منعطف و بسیار منعطف استفاده می شود. ذرات سنباده های نواری هم از بین ذرات زیرکونیوم، سرامیک، ذرات اکسید آلومینیوم، سیلیکون و کارباید انتخاب می شود. هرکدام از مدلهای سنباده های نواری، کاربرد مخصوص به خودشان را دارند. مثلا سنباده های نواری بسیار منعطف برای ساخت و شکل دادن به دستگیره های در، قطعات شیاردار و... استفاده می شود. سنباده های نواری که با پارچه پلی استر تولید می شوند، به دلیل انعطاف بسیار کم و استحکام بالا در پلیسه گیری به کار می رود.

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر