شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
پمپ باد فندکی

وظیفه این دستگاه نگهداری و متراکم کردن گازها و بخار است ...

وظیفه این دستگاه نگهداری و متراکم کردن گازها و بخار است و در صورت نیاز، این گاز و بخار را تخلیه می کند.مینی کمپرسور که به پمپ باد فندکی شناخته می شود،یکی از لوازم و ابزار پر کاربرد برایهمراهی هر ماشین و خودرویی می باشد.به طور کلی مینی کمپرسور(پمپ باد فندکی)یک نمونه کوچک از کمپرسور باد می باشد،که یک موتور الکتریکی کوچک دارد که هوا را در یک سیلندرفشرده می کند.پمپ باد فندکی، حجم و وزن کمی دارد بنابراین قابلیت حمل راحتی دارد و به دلیل اینکه از طریق اتصال به درگاه فندکی خودرو کار می کند،برای تعمیرات سرپایی مناسب می باشد به راحتی برای چرخ های ماشین ، دوچرخه و لوازم سفر مانند قایق ها و تشک های هوا استفاده شود.

یکی از لوازم جانبی مهم و ضروری که در هر خودرویی باید وجود داشته باشد، کمپرسور باد فندکی است. ممکن است شما هم جزو آن دسته افرادی باشید که از وضعیت باد لاستیک زاپاس خود خبر ندارند. ممکن است خودرو شما پژو ۲۰۶ یا زانتیا باشد، کسانی که یکی از این مدل ها را دارند، احتمالا با باز و بسته کردن زاپاس مشکل دارند زیرا کاری اعصاب خورد‌کن و زمان بر است. به خصوص اگر دارای قفل زاپاس باشید وقت و انرژی شما بیشتر مصرف می شود. پس طبیعی است که وضعیت زاپاس خود را بررسی نکنید.اگر شما هم تمایلی به بررسی کردن وضعیت لاستیک زاپاس خودرو خود ندارید و می خواهید در راه نمانید و اگر حوصله تعویض لاستیک پنچر با لاستیک زاپاس را ندارید بهترین کار خرید دستگاه کمپرسور باد فندکی است. شما با همراه داشتن یک پک پنچرگیری خودرو و یک کمپرسور باد فندکی می توانید در هر نقطه و هر شرایطی در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون جابه‌جا کردن لاستیک پنچری لاستیک خودرو خود را بگیرید و به وسیله کمپرسور باد فندکی اقدام به باد کردن لاستیک خودرو خود کنید.

به طور کلی در انواع کمپرسورها، هوای محیط که فشار و دمای پایین دارد، از طریق قسمت اپراتور وارد پمپ شده و سپس از طریق مکانیزم مخصوص مکانیکی، (انواع مختلفی دارند) هوا را فشرده و متراکم می‌کند.در طی فرایند فشرده سازی دمای هوا بسیار بالا رفته که در این صورت با استفاده از سیستم‌های خنک کننده تعبیه شده در کمپرسور دما را پایین نگه داشته و سپس از مخزن هوای متراکم شده، خارج می‌شود و به بخش‌های دیگر ابزار بادی می‌رسد.

برخی از کمپرسورهای باد فندکی وجود دارد که اگرچه تمام مشخصات را دارند اما قدرت باد دادن لاستیک اتومبیل را که روی جک نیست را ندارند.این بدان معنی است که چون قدرت کمپرسور باد فندکی کم است ، برای باد کردن کامل لاستیک ماشین ، لازم است وزن ماشین را از چرخ ها برداشته و ماشین را روی جک بلند کنید ، سپس لاستیک را باد کنید ، که ممکن است نقطه ضعف برخی از کمپرسور باد فندکی باشد اما کمپرسور باد فندکی نیز وجود دارد که قدرت لازم را دارند و نیازی به قرار دادن ماشین روی جک ندارند و بدون هیچ مشکلی لاستیک های ماشین حتی در مواقعی که وزن ماشین روی چرخ ها است و با فشار هوای لازم می توانند باد شوند.

امروزه یک دستگاه مینی کمپرسور،فقط یک پمپ باد نیست.قابلیت هایی به این دستگاه ها افزوده شده که آن ها را کاربردی تر از قبل می کند.داشتن چراغ و امکان استفاده به عنوان نورافکن،پورت USB ،قابلیت اتصال به برق شهری،قابلیت دمندگی و مکندگی و هر گونه قابلیتی که در خودرو و یا سفر می تواند به خصوص برای خودرو کاربرد داشته باشد.بنابراین بهتر است همیشه یک مینی کمپرسور همراه خود داشت باشید.کمپرسورباد فندکی قابلیت بالایی دارد این دستگاه می تواند هوای خروجی و همچنین فشار هوای خروجی را با دقت نشان دهد این کار را به کمک یک صفحه نمایش انجام خواهد داد، کمپرسور باد فندکی قابلیت های دیگری نیاز دارد، پمپ باد فندکی می تواند چراغ داشته باشد و همچنین می تواند به برق شهری متصل شود.

استفاده از کمپرسور هوا فندکی خودرو ساده است. هنگامی که شما دوشاخه یا سوکت را به جای فندک ماشین متصل می‌کنید، دستگاه آماده استفاده خواهد بود. اگر از قبل روی کمپرسور باد تنظیماتی انجام نداده‌اید، می‌توانید قبل از قرار دادن نازل در والف تایر، میزان فشار باد را بر روی صفحه نمایش انتخاب کنید.از مهمترین مزایای پمپ باد های فندکی که به سوکت فندک خودرو متصل میشوند راحتی استفاده از آنها است که بدون هیچ مشکلی و به آسانی فیش کمپرسور باد را متصل و کمپرسور راه اندازی میشود و بدون هیچ آلودگی، روغنی یا سیاه شدن دست میتوان لاستیک و تایر خودرو را باد کرده و به حرکت ادامه داد.

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر