شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
تلمبه باد

یکی از ابزارهای لازم برای سفر هایی که توسط وسایل نقلیه چرخ دار انجام می‌شود، تلمبه باد است.

اندازه تلمبه به گونه‌ای است که می‌توان آن را با هر وسیله نقلیه‌ای حتی دوچرخه همراه داشت و از آن استفاده کرد. قیمت این وسیله ارزان می‌باشد و شما با پرداخت هزینه ۴ بار پنچرگیری می‌توانید این وسیله را خریداری کرده و یک عمر از آن استفاده کنید. استفاده از تلمبه خیلی ساده است و نیاز به تخصص خاصی ندارد. یعنی شما با داشتن هر سطح از دانش و اطلاعات می‌توانید این وسیله را به راحتی استفاده کنید. فقط زمان استفاده از آن توجه داشته باشید که نباید حجم زیادی هوا وارد تیوب مورد نظر کنید، زیرا امکان ترکیدن آن به دور از انتظار نیست. البته برخی تلمبه‌ها داری درجه باد هستند و شما باد را به اندازه استاندارد وارد تیوب خود می‌کنید و از ترکیدن تیوب جلوگیری می‌کنند.تلمبه پایی تشکیل شده است از یک سیلندر و دو سیلندر که به کمک پای فرد فعال خواهد شد و با جلو و عقب رفتن پیستونی که در سیلندر وجود دارد، باد با فشار بالا تولید خواهد شد که این باد از طریق والو که به لاستیک متصل است وارد لاستیک خواهد شد و حجم باد درون تایر افزایش خواهد یافت.

گاهی در اثر باز شدن مجرای هوای لاستیک ها یا توپ ها، هوای داخل آن ها خارج شده و کم باد می شوند. گاهی نیز در اثر گرما و سرما باد موجود در آن ها کم و زیاد می شود که نیاز به تنظیم دارد. در این شرایط است که تلمبه بادی دستی به دادتان می رسد. تلمبه بادی دستی یک وسیله و ابزار همراه است. می توانید در منزل یا در اتومبیل خود به ویژه هنگام رفتن به پیک نیک آن را به همراه داشته باشید. تلمبه بادی دستی با تجهیزات و بخش های مکانیکی که دارد باد کردن وسایل بادی را سهولت می بخشد و مزیت آن در همین دستی و مکانیکی بودن آن است؛ پس می توان در همه جا بدون نیاز به برق و باطری آن را استفاده نمود.

این تلمبه دستی برای باد کردن توپ و لاستیک دوچرخه و تمامی اجسامی که در همین ابعاد هستند استفاده میشود.این تلمبه دستی به علت داشتن سایز کوچک به راحتی قابل حمل میباشد. علاوه بر آن این تلمبه دستی به علت داشتن طراحی باریک کاملا ایده آل برای فضاهای محدود و با دسترسی سخت میباشد.

از ویژگی های یک تلمبه بادی دستی خوب، استحکام بخش های تشکیل دهنده ی آن و به ویژه اتصالات آن است. از آنجا که این وسیله یک ابزار مکانیکی و دستی است، طراحی آن و مواد اولیه ی تشکیل دهنده ی آن باید به گونه ای باشند که تحمل فشار و حرکات مداوم و متوالی وسیله را داشته باشند. طول مناسب برای شلنگ یکی از ویژگی هایی است که باید به آن توجه شود زیرا در صورت فقدان آن، استفاده از وسیله با مشکل مواجه خواهد بود. حرکت در بخش متحرک باید به آسانی و نرمی انجام شود. وسیله خصوصا در قسمت شلنگ و اتصالات آن نباید نشتی داشته باشد تا انتقال باد با نهایت کیفیت و سرعت انجام شود.

انواع مدل‌های تلمبه‌

تلمبه‌های ‌دستی: انرژی مورد نیاز برای تولید کردن باد در این پمپ به وسیله حرکت بالا و پایین کردن اهرم با دست انجام می‌شود. در این مدل پا فقط روی یک پایه قرار می‌گیرد و پمپ را ثابت نگهداری می‌کند و کل فرآیند تولید باد با دست صورت می‌گیرد به همین علت به آن تلمبه‌دستی می‌گویند.
تلمبه‌های‌پایی: برخلاف نمونه قبلی که تمام انرژی مورد نیاز برای تولید باد به وسیله دست انجام می‌شد، در این مدل دست دخالتی ندارد و اهرم مورد نظر با فشار دادن روی پدال صورت می‌گیرد. باد کردن با این وسیله به علت عدم نیاز به نشستن و خم شدن بسیار آسان است. به دلیل اینکه مراحل باد کردن با پا انجام می‌شود به آن تلمبه‌پایی گفته می‌شود.
تلمبه‌های ‌دوچرخه: از نظر کارایی دقیقا کار دو مدل بالا را انجام می‌دهد یعنی هوای اطراف را دریافت کرده و با فشار خارج می‌کند. پمپ‌های دوچرخه معمولا اندازه کوچکتری دارند، برخی مدل‌ها روی بدنه دوچرخه نصب شده و در صورت نیاز به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. مدل‌هایی وجود دارند که بدون نیاز به خم شدن و دخالت پا در دست گرفته شده و دوچرخه شما را باد می‌کنند.
تلمبه‌های ‌بادکنک: این مدل در دو نوع دستی و برقی تولید می‌شود. نمونه دستی قیمت ارزان‌تری دارد. شما با این وسیله می‌توانید تعداد زیادی بادکنک را بدون فوت کردن باد کنید. البته مکانیسم تولید باد در این مدل هم مکانیکی است و شما با بالا و پایین کردن اهرم مورد نظر می‌توانید بادکنک خود را به خوبی باد کنید. اما در مدل‌های برقی انرژی لازم با برق تامین می‌شود و شما نیاز به فشار مکانیکی ندارید.
تلمبه‌های برقی: به این مدل پمپ برقی هم گفته می‌شود چون انرژی لازم برای باد کردن را از طریق برق دریافت می‌کند. شما با خرید این مدل دیگر نیازی به صرف انرژی فیزیکی بدنی نخواهید داشت. این پمپ‌ها دارای یک باتری قابل شارژ هستند که با هر بار شارژ می‌توان ۴ با لاستیک خودرو سواری را باد کرد. معمولا دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی هستند که فشار باد را روی صفحه نمایش می‌دهد. با این مدل به راحتی می‌توانید لاستیک خودرو را هم باد کنید.

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر