شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
صفحه گرانیت بر

صفحه گرانیت بر، یکی از انواع صفحه برش می باشد که امروزه، کاربرد های بسیار زیادی دارد.

صفحه برش همانطور که از اسمش مشخص است برای برش و یا ساییدن سطوح به کار گرفته می شود . صفحه ها به تنهایی هیچ کاربردی ندارند و باید به دستگاه هایی مانند دستگاه فرز ، پروفیل بر و ... متصل شوند تا بتوانند سطوحی را برش و یا سایش دهند . صفحه  ها در استفاده های طولانی مدت باید تعویض شوند زیرا زمانی که از صفحه ها به مدت طولانی برای سایش و برش استفاده کنید متوجه کم شدن قطر صفحه و کند شدن آن خواهید شد به همین دلیل هر چند وقت یکبار پس از استفاده باید یک صفحه سالم و نو خریداری کنید .صفحه گرانیت بر، در میان انواع مختلفی از صفحات برشی، دارای کاربرد و محبوبیت بسیار بیشتری می باشد و عموم زمینه هایی که از این ابزار استفاده می شود، زمینه های ساختمان سازی است. در واقع، صفحه گرانیت بر با داشتن ویژگی ها و خصوصیات خاص و منحصر به فرد، یکی از اساسی ترین و اصلی ترین ابزار های مورد استفاده از صنعت ساختمان سازی می باشد و با آشنایی با ویژگی های این ابزار، درک اهمیت وجود آن بسیار آسان تر خواهد شد.

سنگ هایی که به وسیله ی صفحه گرانیت بر برش داده میشوند را می توان به عنوان نمای بیرونی ساختمان ، به عنوان نمای داخلی و یا پوشاندن کف منزل و یا سرویس های بهداشتی استفاده نمود. جنس صفحه گرانیت بر از فلزات مقاوم و آلیاژی می باشد و دلیل این امر بالاتر رفتن مقاومت صفحه گرانیت برحین انجام کار می باشد تا بتوان به وسیله ی آن سنگ هایی با ضخامت بالا را هم برش داد.

استفاده از سنگهای گرانیتی در مکان های پوشیده تاثیرات مضری بر سلامت انسان دارد. سنگهای گرانیتی به دلیل داشتن اورانیوم، توریوم و پتاسیم رادیواکتیو دارای مواد پرتوزای بالایی هستند. حال اگر در یک فضای کاملا بسته قرار بگیرند، با تجمع در محیط قادر به ورود به سیستم ریه انسان بوده و با ماندگاری خود می‌توانند اثرات زیانباری در سلامتی ساکنین بر جای گذارند.پیش از روی کار آمدن سنگ های مصنوعی مثل کورین یا کوارتز، گرانیت قدیمی ترین متریال برای صفحه روی کابینت بوده است. امروزه حتی با وجود متریال های متنوع مثل کورین، کوارتز، سرامیک، لمینت و … هنوز هم گرانیت محبوبیت خود را از دست نداده است. دلیل اصلی آن طبیعی بودن سنگ گرانیت و ارزش افزوده آن است.همان‌طور که در مطالب بالا ذکر کردیم سنگ گرانیتی به دلیل سختی که دارد دارای بافتی سخت و دانه‌های درشتی است که برش آن به‌راحتی انجام نمی‌گیرد. به همین علت باید از گرانیت‌بر مناسب استفاده کرد. تیغه‌ای که برای برش گرانیت استفاده می‌شود باید دارای کیفیت بالایی باشد تا سنگ دچار لب‌پریدگی نشود. اگر دیسک سریع و روان باشد از پریدگی سنگ گرانیت جلوگیری می‌کند. گرانیت خشک در هنگام برش بسیار سخت است به همین علت صفحه برش باعث ایجاد زیبایی در سنگ می‌شود.برای نصب اسلب گرانیت حتما باید از یک نصاب متخصص و متبحر کمک بخواهید. سنگ گرانیت وزن بالایی دارد و نصب آن سخت تر می باشد. به علاوه برای کارایی بهتر باید حتما به شیوه درستی آب بندی شود. آب بندی صحیح موجب پر شدن منافذ سطح گرانیت شده و در نتیجه لکه آب و چربی را جذب نمی کند.صفحه گرانیت بر، دارای قیمت های متفاوتی می باشد. در واقع همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، صفحه گرانیت بر را در ابعاد و سایز های مختلفی می باشند و به همین سبب، قیمت صفحه گرانیت بر نیز متفاوت می باشد. همچنین نا گفته نماند که برخی از صفحات گرانیت بر، دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالاتر و بهتری می باشند. در نتیجه هنگام تهیه این صفحه، توجه کنید تا بهترین و مناسب ترین نوع آن را تهیه کنید. 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر