شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
کاربردهای جالب دریل

دریل یکی از لوازمی است که بسیاری در بسیاری از کارگاه های ...

دریل یکی از لوازمی است که بسیاری در بسیاری از کارگاه های نجاری، برقی، صنعتی و خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد های اصلی دریل:
ایجاد سوراخ در اندازه های متفاوت
سنباده زدن
باز و بسته کردن پیچ
جلا دادن
برش سطوح چوبی
کندن یا تخریب بتن

تبدیل دریل به فرز انگشتی

افرادی که می خواهند از دریل برای برش فلزات نازک و موارد دیگر استفاده کنند می توانند با خرید سر دریل های مناسب این کار را انجام دهند. در این حالت سر فرز انگشته در جایگاه مته قرار می گیرد و می توان از دریل به جای فرز انگشتی استفاده نمود. با تواجه به قیمت بالای فرز این امکان موجود در دریل برای کارهای سبک بسیار مناسب و مقون به صرفه می باشد و در مواقع لزوم می تواند مشکلات به وجود آمده در کار برش را حل کند. به خصوص برای برق کارارنی که نیاز داپمی به استفاده از فرز ندارند استفاده از این سری ها توصیه می شود.

مبدل دریل به اره عمود بر و ساختار آن
مبدل دریل به اره عمود بر یکی از کاربردی ترین وسیله های لازم و ضروری در هر کارگاه نجاری محسوب می شود و می تواند به راحتی عملیات برش ورق و عمود بری را انجام دهد. این مبدل از دسته نگهدارنده پلاستکی و بدنه فلزی تشکیل شده است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. وزن مبدل دریل به اره عمود بر مناسب می باشد و به کاربر این اجازه را میدهد تا با دقت، عملیات برش را انجام دهد.

 

 

دریل و قابلیت تبدیل آن به موارد مختلف:
تبدیل دریل به مینی فرز
تبدیل دریل به پرچ کن
تبدیل دریل به اره عمود بر
تبدیل دریل به اره دیسکی
تبدیل دریل به بکس

نحوه تبدیل دریل به دریل ستونی

همان طور که می دانید، کار کردن با دریلهای دستی محدودیت هایی دارد. گاهی اوقات، نمی توان کار مورد نظر را با آن انجام داد. از طرفی برای خرید باید هزینه زیادی پرداخت نمود. نگران نباشید، انتظار طولانی به پایان رسیده است، شما می توانید دریلتان را سریع و آسان به مدل ستونی تبدیل کنید. برخی از این پایه دریلها، با قیمتی بسیار مناسب در فروشگاه اینترنتی دکتر ابزار به فروش می رسند. در واقع این کجت ها به دریل کمک می کنند تا فراتر از محدودیت های خود، کار را سریعتر و موفق تر به انجام برسانند. در واقع از لرزش دست هنگام استفاده جلوگیری کرده و در نتیجه سوراخ دقیق تری ایجاد می نمایند. علاوه بر این، ایجاد سوراخ در قطعات کوچک که دستیابی به آن مشکل است، با این تجهیزات کاربردی، بدون درد سر ،برطرف می گردد.

تبدیل دریل به پرچ کن
در صنایع برای اتصال دو صفحه ی فلزی یا غیر فلزی با استفاده از پیچ از دستگاهی به نام پرچ کن استفاده می شود و به عمل اتصال صفحات هم پرچ کردن گفته می شود. حال اگر شما دستگاه پرچ کن در دسترس نداشته باشید یکی از راه حل های پیش رو استفاده از «ابزار میخ پرچ کن سر دریلی » است که بتوانید بستن پیچ اتصال را با دریل به راحتی انجام دهید و همانطور که از نامش پیداست روی دریل شارژی بسته می شود. برای پرچ کردن با دریل ابتدا دستگاه میخ پرچ کن دریلی را به طوری که فک آن کاملا به سمت بیرون آمده باشد، روی دریل شارژی نصب می کنیم. سپس میخ پرچ را روی دستگاه قرار می دهیم. اکنون دستگاه آماده باز و بسته کردن پیچ است.

تبدیل دریل به اره دیسکی

اره دیسکی یا اره گرد بر در برای برش آهن آلات و چوب به صورت گسترده ای استفاده می شود. این ابزار قیمت بالایی داشته و می توان به جای آن از تبدیل دریل به اره دیسکی استفاده نمود. در این حال یک سری گرد بر در قسمت مته دریل قرار می گیرد و محکم می شود. با توجه به عدم وجود حفاظ در این حالت باید خیلی احتیاط کرد.

تبدیل دریل به بکس
آچار بکس نوعی آچار است که مکانیک ها در تعمیر خودروها از آن استفاده می کنند و در سه نوع بادی، برقی و شارژی موجود هستند. شما با تهیه یک رابط مخصوص دریل را به آچار بکس تبدیل کنید.جنس این مبدل ها از فولاد آلیاژی کروم و وانادیوم است.

تبدیل دریل به پولیش
برای پولیش کردن هم می توان از فرچه و هم از پد های مخصوص پولیش استفاده کرد اما این روزه برای سهولت انجام کار می توان کار پولیش را به کمک دریل انجام داد و با تهیه فرچه های سیمی پولیش مدل سر دریلی و یا پد های پولیش آن ها را روی دریل نصب کنید.از فرچه های پولیش می توان برای پرداخت و صیقل انواع سطوح مانند؛ فلز، استیل، سیمان و سطوح زنگ زده و رنگ شده استفاده کرد. هم چنین از پد های پولیش در برق انداختن سطوح گرانیت، فلز، سنگ و سرامیک می توان استفاده کرد.

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر