شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
پیستوله برقی کرون

پیستوله‌های رنگ ابزارهایی هستند که از آن‌ها برای رنگ آمیزی بهتر و سریع‌تر ...

پیستوله‌های رنگ ابزارهایی هستند که از آن‌ها برای رنگ آمیزی بهتر و سریع‌تر دیوارها و حتی قطعات اتوموبیل استفاده می‌شود. پیستوله برقی یا به عبارتی دیگر پیستوله رنگ پاش برقی یک تکنیک نوین و کاربردی برای رنگ پاشی بر انواع سطوح است. این ابزار، یک افشانه در پوششی معمولاً از جنس پلاستیک یا فلز است که مقداری هوا درون خود ذخیره می‌کند. شایع‌ترین عملکرد پیستوله‌های برقی، ذخیره هوا در مخزن خود و تبدیل آن به ذرات پودر شده و سپس ذرات رنگی است. پیستوله‌های برقی مجهز به یک تفنگ پاش هستند که گازهای تبدیل شده به پودر رنگ را در محیط بیرون خود، منتشر می‌کنند. پیستوله های رنگ پاش (SprayGun)  به انواع مختلفی از جمله برقی، دستی، بادی و… تقسیم بندی می‌شوند که مورد مصارف عمومی و خانگی قرار می گیرند.

یکی از کاربردهای بسیار مفید این ابزارها، سرعت بخشیدن به عمل رنگ آمیزی و ساده‌تر کردن کارها است. پیستوله برقی مارک کرون مکانیزم‌های متفاوتی دارند پیستوله برقی مارک کرون است که کاربردهای فراوانی دارد. رنگ آمیزی سطوح با برس زمان زیادی می برد و نیاز به تجربه دارد. این مشکل هنگام کار روی سطوح بزرگ بیشتر آشکار می شود. برای راحتی و پیشرفت بیشتر می توانید از پیستوله برقی مارک کرون استفاده کنید. با کمک فشار زیاد، این ابزارها می توانند رنگ را به طور مساوی روی سطح پخش کنند و در مدت زمان کوتاهی این کار را انجام می دهند.

مزایای استفاده از پیستوله برقی:
جابه‌جایی راحت: این وسیله به دلیل داشتن حجم و وزن خیلی کم را به راحتی می توان جا‌به‌جا کرد. در واقع جابه‌جایی راحت یکی از مزایای آن می باشد.
قیمت کمتر: پیستوله‌برقی‌ها در مقایسه با پیستوله بادی ها که نیاز به کمپرسور باد دارند از قیمت کمتری برخوردار هستند. یعنی شما با کمترین هزینه می توانید یک پیستوله رنگ بخرید.
صرف زمان کمتر: رنگ آمیزی با پیستوله‌برقی در مقایسه با قلم مو و غلطک از سرعت بیشتری برخوردار است. در واقع با پاشیدن یک دست رنگ روی سطح عملیات رنگ کاری به پایان می رسد. اما با قلم مو و غلطک نیاز است روی سطح را چند مرتبه رنگ آمیزی کنید.
مصرف رنگ کمتر: به وسیله این ابزار می توانید با مقدار کمی رنگ سطح قابل قبولی را رنگ آمیزی نمایید در نتیجه با استفاده از پیستوله‌برقی می توانید در مصرف رنگ صرفه جویی کنید.
رنگ آمیزی یکنواخت: در مقایسه با رنگ آمیزی با فرچه و غلطک که خط هایی بر روی سطح بر جای می گذارند، رنگ آمیزی با پیستوله یکنواخت تر می باشد و از کیفیت بیشتری برخودار است.

پیستوله های کرون:
پیستوله های این برند از نظر منبع تغذیه در دسته بندی ابزارالات برقی و بادی قرار میگیرند.

پیستوله های برند کرون در مدل های مختلفی تولید میشوند.

انواع پیستوله های کرون شامل محصولات زیر میباشند:

پیستوله برقی کاسه زیر
پیستوله برقی خرطومی
پیستوله بادی کاسه رو
کنیتکس پاش

فاصله پیستوله با سطح کار مناسب باشد،فاصله کم باعث تراکم زیاد رنگ در سطح و شره کردن می شود،و فاصله زیاد باعث پراکندگی رنگ و زبری سطح کار می شود.فاصله پیستوله از سطح کار متناسب با نوع و غلظت رنگ بین 20 تا 30 سانتی متر می باشد.
حرکت پیستوله موازی سطح باشد و از راست به چپ و بر عکس با سرعت یکنواخت انجام شود و در هر رفت و برگشت یکبار ماشه را رها کنید و دوباره بگیرید.حرکت پیستوله به صورت قوسی رنگ را به صورت یکنواخت روی سطح نمی پاشد و این باعث می شود رنگ در جایی متراکم تر شود.
به این نکته حتما توجه نمائید:هوا و رنگ به نسبت متعادل و متناسب مخلوط شوند.
برای جلوگیری از زبری کار،از لبه نزدیک به خود شروع به پاشیدن رنگ کنید تا گرده رنگ روی سطح رنگ نشده نپاشد.اگر پاشیدن رنگ را در جهت عکس انجام دهید،گرد رنگ به سطح رنگ شده می پاشد و سطح کار زبر می شود. بهتر است در هر حرکت تقریبا 50% از سطح رنگ شده را تحت پوشش قرار دهیم.

نگهداری پیستوله:
بعد از اتمام رنگ کاری کل بدنه پیستوله را درون محلول تمیز کننده قرار داده و بخوبی تمیز نمایید.
کلاهک و نازل باید بصورت جداگانه در محلول با برس بخوبی تمیز شوند.
بهتر است محلول تمیز کننده را در مسیر عبور رنگ اسپری نمایید و مراقب باشید منافظ کلاهک و نازل صدمه نبینند.
برای تنظیم سوزن پیستوله بهتر است در زمان نصب ماشه را به عقب بکشید.

 

 

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر