شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
چکش تخریب اوکم

دریل‌های بتن کن با نوع عملکرد ترکیبی خود علاوه بر خاصیت تخریب ،حالت چرخشی ...

دریل‌های بتن کن اوکم با نوع عملکرد ترکیبی خود علاوه بر خاصیت تخریب ،حالت چرخشی را نیز دارا می‌باشند، این نوع از ابزارها به منظور ضربه زدن مجهز به پیستون می‌باشند که باعث بالا رفتن قدرت تخریب در آن‌ها شده و می‌توان حفاری بسیار بزرگ‌تری با این مکانیزم انجام داد.چکش تخریب صرفا برای تخریب به کار برده می شود که انجام فرآیند تخریب توسط ضربات وارده از سوی چکش تخریب صورت می گیرد! واحد سنجش قدرت چکش های تخریب بر مبنای تعداد ضربات وارده به محل مورد نظر در دقیقه می باشد و دسته بندی آن ها بر مبنای وزن انجام می پذیرد! به منظور انجام عملیات تخریب سنگین از چکش تخریب های صنعتی استفاده می شود، که به آن ها چکش تخریب های صنعتی می گویند، سرعت ضربات ایجاد شده توسط چکش تخریب در برخی مدل ها قابل تنظیم بوده و از این طریق می توان متناسب با محل کار قدرت آن را تنظیم نمود.

ویژگی های چکش تخریب 16 کیلویی اکم
چکش تخریب ابزاری برقی است که با ایجاد ضربات متعدد موجب تخریب بتن می شود و هر چه نیروی این ضربات بیشتر باشد انجام تخریب آسان تر می شود. این دستگاه از یک دسته بلند و بدنه سنگین تشکیل شده است و بر اساس وزن دسته بندی می شود و کاربرد متفاوتی با بتن کن دارد چکش تخریب تنها برای تخریب بکار می رود در حالیکه بتن کن برای سوراخکاری و کنده کاری استفاده می شود چکش تخریب با قدرت موتور 1500 وات توان بالایی برای تخریب دارد و قدرت بالای ضرباتش تخریب را برای کاربرانش بسیار آسان نموده.

انواع سری چکش تخریب:

1- سری چکش مدل سرصاف:
از این مدل برای قسمت هایی که سطوح تمام شده ظریف تری مدنظر است یا سطوحی که باید به صورت دقیق تخریب شود از این نوع سری چکش تخریب استفاده می گردد.

2- سری چکش مدل نوک تیز:
این نوع از سری چکش که به طور معمول از فولاد آلیاژی تهیه می گردد و عملیات حرارتی می شوند، به عنوان بهترین وسیله برای تخریب کردن محسوب می شود.

به این موضوع توجه داشته باشید که بعضی از تیغه های چکش تخریب قابلیت تیز شده بعد از استفاده را دارند، بدین صورت که باید پس از تیز شدن، عملیات حرارتی شوند تا خاصیت خود را به دست بیاورند، اما بعضی از تیغه ها خاصیت خودتیزشوندگی دارند بدین صورت که در هنگام کار تیز می گردند.

نکات ایمنی هنگام استفاده چکش تخریب:
چکش های تخریب دارای صدای بسیار زیادی در حدود صد دسیبل بوده که برای شنوایی خطرناک بوده و برای سلامتی اپراتور مضر است، به همین دلیل حتما در هنگام استفاده از چکش تخریب باید از هدفون استفاده نمود.
هنگام کار با چکش تخریب استفاده از عینک ایمنی الزامی می باشد تا در اثر پرتاب خرده های سنگ و یا آسفالت آسیبی به چشمان وارد نشود.
پیش از شروع به کار کردن حتما دستگاه را چک کنید که مته در جای خود قرار داشته باشد
چکش تخریب را با دو دست خود محکم بگیرید و جای پای خود را خود را محکم کنید.
بعد از استفاده از دستگاه از دست زدن به مته خودداری کنید چراکه بسیار داغ است و موجب سوختگی می شود.
هرگز چکش را به سمت فرد دیگری نگیرید.

 

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر