شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
آچار بکس ضربه ای ماکیتا

از آچار بکس برقی برای باز کردن پیچ و مهره های شش ضلعی استفاده می شود. ...

 

از آچار بکس برقی برای باز کردن پیچ و مهره های شش ضلعی استفاده می شود. این دستگاه همچنین دارای یک کیف برای حمل و نقل و نگهداری آسان است.نمونه‌های مختلفی از آچار بکس برقی در بازار وجود دارد که تفاوت عمده آن‌ها قدرت موتور و گیربکس آن‌ها می‌باشد. هر‌چه سایز پیچ و مهره شما بزرگ‌تر باشد برای باز کردن آن نیاز به آچار بکس برقی قوی‌تری دارید. پس شما باید با توجه به نوع کار خود و سایز حداکثر پیچ‌هایی که قرار است با این دستگاه باز کنید، می‌توانید قدرت موتور آچار ضربه‌ای را مشخص نمایید. اگر یک آچار بکس برقی پرقدرت با توان مصرفی بالا خریداری نمایید و شغل شما به گونه‌ای باشد که با پیچ و مهره‌های سایز کوچک سروکار داشته باشید به علت بالا بودن قدرت موتور دستگاه با بریده شدن و شکستن پیچ و مهره‌ها حین باز و بسته کردن آن‌ها مواجه خواهید شد به همین دلیل است که با توجه به نوع شغل خود باید قدرت دستگاه را مشخص کنید.

بکس برقی ماکیتا محصول شرکت ماکیتا می باشد که از نوع ضربه ای می باشد و  برای باز و بسته کردن انواع پیچ ها کاربرد دارد، آچار بکس در انواع مختلف بادی، برقی و شارژی تولید می شود که هر کدام مزایا و معایب خاص خود درا دارند که انتخاب نوع آن بستگی به شرایط کاری کاربر دارد. نوع برقی قدرت و سرعت بالایی نسبت به دو مدل دیگر دارد. بکس برقی با پیچ گوشتی شارژی مقایسه می شود و می توان گفت نسبت به آن دور بالاتری دارد. لازم به ذکر است که به دلیل گشتاور و سرعت گردش آزادی که دارند گاهی از آنها به عنوان دریل با استفاده از پیچ های سر مته استفاده می کنند. 

بکس برقی ماکیتا با قابلیت چپ گرد و راست گرد طراحی شده است. این بکس ابزاری ایده آل برای باز و بسته کردن پیچ و مهره های بزرگ صنعتی شش گوش است.

مواد مورد استفاده در آچار بسیار مهم است ، چه ماده ای برای ابزار استفاده می شود. و وزن مناسب داشته باشید. هنگام خرید باید بررسی محصول بسیار مهم باشد. و بفهمید که آیا ابزار انتخاب شده طولانی است یا در حین کار خراب است و هزینه های شما را چند برابر می کند ، همه اینها یک ضرر است.

 

نکاتی که باید برای خرید آچار بکس در نظر گرفت:

ارگونومیک : به طور دلخواه شما می خواهید آچار بکسی را انتخاب کنید که به آسانی قابل نگه داشتن باشد و بتوانید به مدت طولانی با آن کار کنید. آچار بکس خوش دست به این معنی می باشد که شما بتوانید مدت زمان طولانی با آن کار کنید و خستگی و درد کمی احساس کنید.

سرعت بستن پیچ در هر دقیقه : سرعت بالای بستن به این معناست که آچار بکس می تواند پیچ را سریعتر ببندد و همچنین آن را محکم تر بچسبد تا پیچ یا مهره کمتر خارج شود.

وزن : وزن آچار بکس می تواند باعث خستگی دست شما و یا ایجاد عوامل دیگر شود.در انجام کارهای کوتاه وزن عامل مهمی نیست اما در انجام کارهای طولانی مدت می تواند باعث خستگی شما شود.

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر