شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
پولیش گریتک

فرز پولیش گریتک از وزن بسیار سبکی برخوردار است و در استفاده های ...

فرز پولیش گریتک از وزن بسیار سبکی برخوردار است و در استفاده های طولانی مدت موجب عدم خستگی دست کاربر می شود. که از ان برای جلا و صیقل دادن سطوح مختلف از ان استفاده میشود . از درستگاه پولیش برای درخشندگی سرامیک،سطوح کفپوش،سنگ،بتن،و ترمیم سطح بدنه خودرو استفاده میشود. دستگاه پولیش طبق قدرت و توان و اندازه به دو دسته تک دیسک و برنشیر تقسیم میشود که دسته تک دیسک ساده تر است.  دیگر ویژگی های این محصول می توان قابلیت کنترل سرعت « دیمر 6 سرعته » ، قابلیت قفل سوییچ و کلید قفل سوییچ اشاره کرد . این دستگاه دارای دو پد چسبی پولیش و پد پوست پولیش نرم نیز می باشد .دستگاه فرز سنباده زنی و پولیش گریتک در مقایسه با کیفیت بسیار مطلوبش مناسب و مقرون به صرفه است وبه عنوان بهترین فرز پولیش بازار محسوب می شود. 

برای خرید یک دستگاه پولیش متناسب بهتر است در هنگام خرید به ویژگی های زیر توجه داشته باشید :

منبع تغذیه: دستگاه های پولیش دو نمونه شارژی و برقی دارند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند .

قابلیت تنظیم سرعت : انتخاب دستگاه های پولیش با قابلیت کنترل سرعت بهنر هستند.

تنوع و تعداد پدها : معمولا همراه با دستگاه چندین پد نیز وجود دارد ، هر پد مناسب یک سطح خاص می باشد ،هرچه دستگاه پد ها بیشتر داشته باشد بهتر است .

اندازه صفحه : اندازه صفحه دستگاه پولیش نشان دهنده میزان مساحتی است که ابزار پوشش می دهد .

توان مصرفی : هر چه توان دستگاه بیشتر باشد ، قدرت دستگاه بیشتر و به مراتب قیمت و میزان برق مصرفی آن بیشتر است .

سرعت گردش : سرعت گردش یکی از مهمترین ویژگی های دستگاه های پولیش می باشد ، هرچی سرعت بیشتر باشد کاربرد دستگاه بیشتر است .

نوع دیگر از این دستگاه پولیش برنشیر هستند که ساختار سخت تری دارند. همچنین این دستگاه ها دارای برس و ابعاد بزرگتری دارند و سرعت چرخش انها به 1500 دور بر دقیقه میرسد. از این دستگاه ها پولیش برنشیر معمولا برای درخشندگی های بالا و ترمیم های عیق استفاده میکنند.

دستگاه پولیش یکی از تجهیزات نظافتی صنعتی است که در انواع مختلف برای جلا بخشیدن و درخشندگی به سطوح مختلف از جمله سنگ، سرامیک، پارکت و ترمیم بدنه خودرو استفاده می‌شود. همان گونه که به جلابخشی کف و سطوح دیگر منزل اهمیت می‌دهیم برای جلا بخشیدن به خودروی خود نیز باید زمان و هزینه صرف کنیم تا از مشاهده آن لذت ببریم. همان گونه که گفتیم رنگ بدنه خودروها و وسایل نقلیه دیگر در طول زمان دچار فرسایش و خط و خش‌های مختلفی می‌شوند باران‌های اسیدی، برخورد به موانع مختلف و مواردی از این دست بدنه خودروها را دچار خطوط ریز و درشت می‌کند. با افزایش این خطوط به مرور زمان اتومبیل جلوه اولیه خود را از دست می‌دهد. در این مواقع با استفاده از دستگاه پولیش یا پولیشر می‌توانیم ظاهر اتومبیل را دوباره جلا ببخشیم و آن را مثل روز نخست براق کنیم. دستگاه‌ پولیش هر نوع خطوطی را چه عمیق باشد یا نباشد به راحتی از بین می‌برد. فقط مهم این است که این خطوط آن‌قدر عمیق نباشند که از کیلر رد شده باشند و به رنگ بدنه خودرو آسیب وارد کرده‌باشند. در ضمن همان گونه که نوع دستگاه پولیش مهم است، مواد اولیه‌ای که در آن استفاده می‌شود هم از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید از نوع مرغوب استفاده شوند. ناگفته نماند عملکرد دستگاه پولیش برداشتن لایه‌ای نازک از رنگ خودرو و در نتیجه براق شدن دوباره آن است. دستگاه‌های پولیشر از سه بخش پد یا برس، مخزن آب تمیز و دسته قابل تنظیم تشکیل می‌شوند. 

پولیش برای این‌که خودرو ظاهر زیبای خود را حفظ کند و همچنین تمیز باقی بماند، چندین راه وجود دارد. تمیز کردن بدنه خودرومی‌تواند توسط صاحب یا فردی حرفه‌ای صورت بگیرد. پولیش کردن و واکس زدن خودرو دو موضوع مهمی هستند که هر کدام بنا بر دلایل خاصی انجام می‌شوند. برای آشنایی با آن‌ها همراه چرخان باشید. پولیش خودرو مایعی بوده که برای حذف خط و خش و آلودگی از روی سطوح رنگ شده استفاده می‌شود. این مایع دارای عناصر ساینده است که یک لایه نازک از رنگ بدنه را بر می‌‌دارد که توسط این کار خط و خش‌ها را از بین می‌برد. در اکثر پولیشها از واکس نیز استفاده می‌شود که درخشندگی بدنه خودرو را در پی دارد.

دستگاه‌های پولیشر برای کاربردهای گوناگون از پدهای مختلفی استفاده می‌کنند. به همین دلیل تنوع پدهای پولیشر موجود در بازار بسیار است. عموما پد پولیشر را با توجه به سطح مورد نظر و آسیب وارد شده بر آن انتخاب می‌کنند. پدها هر یک از درجه سختی متفاوتی برخوردارند و در سه نوع نرم، متوسط و یا زبر موجود هستند. البته برخی از دستگاه‌ها هم از پدهای بسیار زبر برخوردارند که باید هر یک از این پدها را با توجه به سطح مورد نظر و عملکرد مورد نیاز انتخاب کرد. این پدها اصولا از جنس‌های مختلفی از جمله پوست بره، سمباده و یا جنس‌های دیگر هستند.

گریتیک یک شرکت چنی می باشد که تمام محصولات خود را با تکنولوژی ژاپن می سازد، این شرکت با تولید محصولات پرکاربرد جامعه و به واسطه کیفیت بسیار بالا در کنار قیمت مناسب سهم قابل توجهی از فروش بازار را به خود اختصاص داده است .

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر