شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
اره فارسی بر 2 کاره میزی کرون

اره میزی یکی از دستگاه‌های مهم و کاربردی در صنایع چوب می‌باشد . 

ره میزی یکی از دستگاه‌های مهم و کاربردی در صنایع چوب می‌باشد . در گذشته اره میزی با توجه به اهمیت کم آن بر روی دستگاه‌های مانند دو کاره، سه کاره، پنج کاره، هفت کاره نصب می‌‌گردید . با توجه به قرار گرفتن اره میزی در گوشه‌ای از دستگاه‌های چند منظوره و فضای بسیار کمی که برای صفحه و گونیای دستگاه در نظر گرفته می‌شد ، قاعدتاً از این بخش از دستگاه و ظرفیت‌های بسیار عالی آن کمتر استفاده می‌گردید . به‌راستی استفاده از اره میزی بر روی دستگاه‌های چند منظوره بسیار کار سختی است . این دستگاه از اجزایی مانند گونیا، درجه گونیا، اهرم برای بالا پاک کردن تیغه، فرمان تغییر زاویه تیغه، و دیگر قسمت‌ها تشکیل گردیده است . ساختار اره میزی زیاد پیچیده نیست اما دو وظیفه برش باقدرت و برش با زاویه درست را باید به‌ ذخوبی به انجام می‌رساند . در واقع مهم‌ترین ویژگی‌های یک اره میزی همین نکات باید باشد . اره میزی‌های خانگی و کارگاهی کوچک در بازار ایران توسط برندهای مختلف وارد کشور می‌گردند . قیمت این دستگاه از ۷۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان با توجه به نوع برند امکانات و کیفیت آن متفاوت خواهد بود . همان‌طور که می‌دانید برش صفحات MDF, HPL، تخته خرده چوب (نئوپان)، ورق‌های پلای وود و… توسط اره میزی با سرعت و دقت عالی انجام می‌ گردد. با استفاده از اره میزی می‌توانید در کنار عملیات برشکاری کارهای مثل دو راهه زدن صفحات و قطعات چوبی و همچنین برش قطعه‌های عرضی چوب و ساخت اتصالات مانند فاق و زبانه، انگشتی کنشکاف با قلیف و… را انجام دهید .

ر

 اره فارسی بر به یک تیغه گرد مجهز است که به سرعت در حال گردش است و بالقوه ابزاری خطرناک است. اما با کمی دقت و توجه، کار با فارسی بر کاملا بی خطر خواهد بود. اگر موهای بلندی دارید حتما آنها را پشت سر جمع کنید، سعی کنید حین کار زیور آلات به دست نداشته باشید و لباس مناسبی بپوشید که احتمال تماس با تیغه را نداشته باشد. بهتر است کفش مناسب هم بپوشید تا تکه های چوب به پایتان آسیب نرساند.

حین کار با فارسی بر قسمتی را که قصد استفاده از آن را دارید در دست بگیرید. زمانی که بازوی اره را برای برش پایین میآورید، دکمه را رها کنید، اجازه دهید تیغه کار خودش را انجام دهد و کاملا متوقف شود، سپس بازو را بالا بیاورید. اگر تیغه را زمانی که در حال چرخیدن است بالا بیاورید احتمال آنکه به آستین لباس گیر کند زیاد است. تیغه ای که با آن قدرت الوار بزرگ چوب را برش میدهد، به راحتی میتواند باعث قطع عضو شود.

نکته ایمنی دیگر آن است که توجه کنید هنگام نگاه داشتن تخته و پایین آوردن تیغه بدن خود را در مسیر آن قرار ندهید تا احتمال آسیب فیزیکی کاهش یابد. اطمینان حاصل کنید که اره ثابت باشد و روی سطح مسطح قرار بگیرد. گرد و خاک اطراف اره را تمیز کنید. اگر معمولا قطعات بزرگ چوب را برش میدهید بهتر است اره فارسی بر کشویی تهیه کنید.

مطمئن شوید قاب ایمنی تیغه و تمامی تجهیزات دستگاه به درستی در جای خود قرار گرفته باشند و درست عمل کنند.

 در اندازه گیری قطعه کار، قطر تیغه بر را فراموش نکنید. قطعه کار را اندازه گیری و علامت گذاری کنید و تیغه را روی لبه بیرونی کار قرار دهید. اگر تیغه را دقیقا روی قسمت علامت گذاری شده بگذارید احتمالا قطعه کار شما کوتاه تر از آنچه انتظار دارید خواهد شد. می توانید برش را در دو مرحله انجام دهید؛ قطعه کار را کمی بلندتر برش بزنید، سپس در یک برش دیگر لبه کار را اصلاح کنید و قطعه کار را به ابعاد مناسب برسانید.

با کمی تمرین خیلی زود کار کردن با اره فارسی بر را فرا خواهید گرفت و میتوانید از آن برای نصب کف پوش و قرنیز خانه، ساخت چارچوب کمد، قاب عکس یا قفسه و شلف استفاده کنید. اره فارسی بر ابزار چند کاره ای است که کاربردهای نامحدود دارد.

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر