شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
دستگاه اتو لوله سبز اوکم

یکی از ابزار آلات مهم در شغل لوله کشی ، اتو لوله است.

جوشکار لوله مسئول ساخت، نگهداری، تعمیر و حذف لوله‌ها و خطوط لوله‌ کشی است و باید بر تکنیک‌های اتصال لوله‌ها مسلط باشد و به عواملی توجه کند که بر کیفیت اتصال لوله‌ها تاثیر دارد. همچنین باید از ابزار مناسب این کار استفاده کنند. کار با دستگاه اتو لوله سبز ساده و آسان می باشد. گرمای تولید شده در این دستگاه به وسیله یک یا دو عدد المنت حرارتی تامین می شود. در این دستگاه دو عدد قالب نر و ماده، برای فرم دهی به لوله ها تعبیه شده است. از صفحه گرمایشی آلومینیومی و یک دسته پلاستیکی عایق حرارتی استفاده می کند. آنها می توانند لوله ها و اتصالات HDPE ،PP ،PP-R و PVDF را جوش دهند و با شکل ها و دامنه های کاری مختلف برای کاربردهای مختلف مشخص می شوند. این دستگاه ها مجهز به یک تنظیم کننده الکترونیکی قابل تنظیم (TE) و یا یک ترموستات الکترونیکی ثابت (TFE) هستند.اگر دستگاه اتو لوله سبزاوکم مورد انتخاب‌تان دارای سیستم حرارتی پیشرفته باشد، با المنت‌های قوی و مجزایی که دارد حرارتی متناسب و یکنواخت ایجاد کرده و باعث ایجاد اتصالات بهتر و قوی‌تری می‌شود.برای استفاده از اتو لوله ابتدا باید دستگاه گرم ‌شود سپس نقطه اتصال گرم می‌شود و به نقطه ذوب می‌رسد. زنجیره‌های پلی‌مری با سردشدن اتصال، پیوند دائمی برقرار می‌کنند و به صورت یک‌ قطعه‌ی سرهم به نظر می‌رسند. در محل اتصال پیوند ضعیف شیمیایی یا فیزیکی ایجاد نمی‌شود. لوله‌هایی که با اتوی لوله به هم جوش می‌خورند، کمتر دچار نشتی یا خرابی می‌شوند.

این لوله‌ها برخلاف لوله‌های سبز هنگام اتصال باید به صورت لب به لب به هم وصل شوند و نیازی به فرو رفتن لوله‌ها در هم و یا استفاده از اتصال در این مدل لوله‌ها وجود ندارد. برای اتصال این لوله‌ها، ابتدا دو سر هر دو لوله را به وسیله اتو لوله و به میزان لازم لایه برداری می کنی، به این ترتیب دو سر لوله به راحتی بر هم منطبق شده و فضای خالی بین آنها ایجاد نمی‌شود. بعد از این مرحله، صفحه داغ اتو را مقابل این دو قسمت لوله قرار داده و با حرارت دادن همزمان و ایجاد فشار به لوله ها کمک می‌کنیم تا در اثر فشار و حرارت دو لوله به هم بچسبند، بعد از سرد شدن لوله‌ها ی بینید که لوله‌ها به سختی به هم متصل شده و نمی‌توان آنها را به راحتی از هم جدا کرد.

یکی از موارد مهم در کار با ابزار برقی، در دسترس بودن پریز برق است. گاها در مکان هایی با نبود پریز برق و یا دور بودن از آن رو به رو می شویم که باعث مختل  شدن انجام کار می شود. در نتیجه کابل بلند دستگاه اتو لوله می تواند این مشکل را رفع کند و یا دارای یک کابل سیار بلند در بسته بندی خود باشد تا در مواقع مورد نیاز از آن استفاده شود.مهمترین ویژگی اتو لوله کشی قدرت (توان) عملکرد آن است. دستگاهی بخرید که قدرت عملکرد خوبی داشته باشد ، زیرا اگر قدرت کافی نداشته باشید ، استفاده از آن دشوار است.

باید بگوییم انتخاب نوع و آپشن‌های دستگاه بستگی به میزان کار شما دارد، اگر دفعات استفاده از اتو لوله سبز در کار شما زیاد است و یک لوله کش ماهر و متبحر هستید، بهتر است از دستگاه‌های پیشرفته‌تر استفاده کنید. ممکن است مجبور باشید هزینه بیشتری بپردازید، اما مطمئنا پرداخت هزینه بیشتر و استفاده از یک دستگاه استاندارد و قوی برای کار شما یک ضرورت است و نهایتا به سود شما خواهد بود.مهمترین ویژگی اتو لوله کشی قدرت (توان) عملکرد آن است. دستگاهی بخرید که قدرت عملکرد خوبی داشته باشد ، زیرا اگر قدرت کافی نداشته باشید ، استفاده از آن دشوار است. دستگاه اتو لوله سبز اوکم قطعا مناسب ترین گزینه هست.

بعد از اینکه کار با دستگاه تمام شد،دستگاه را خاموش کنید و از برق بکشید و اجازه دهید دستگاه خنک شود.لوله ها راکت حرارتی را بعد از خنک شدن تمیز کنید تا ذرات سوخته باعث نقص در کار نشود. به این نکته توجه کنید که با استفاده از دستگاه جوش لوله سبز دیگر نیازی به استفاده از هیچگونه چسبی ندارید.

 نکات ایمنی استفاده از دستگاه:
برای محافظت از پوشش راکت، پس از استفاده یا هنگام خنک شدن، آن را روی پایه دستگاه قرار دهید.
از بین رفتن لایه تفلون لقمه هاباعث کاهش کیفیت جوش میشود. از روی ایجاد هر خراش روی آن جلوگیری کنید.
پس از اتمام کار، وقتی هنوز لقمه ها گرم است، میتوانید با یک دستمال مرطوب روی لقمه ها را تمیز کنید تا بقایای پلاستیک لوله و خاک روی آن نماند.
برای حفظ ایمنی، هنگام استفاده از دستگاه از دستکش استفاده کنید.
برای طول عمر بیشتر، تنها پس از داغ شدن دستگاه پیچ ها را محکم کنید.
با این دستگاه زیر بارش باران کار نکنید، نباید آب وارد دستگاه شود.
در صورت خرابی عایق، سریعا دستگاه را خاموش کنید.

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر