شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
راهنمای خرید تراز دیجیتالی

تصمیم بگیرید که چه نوع پروژه هایی به تراز نیاز دارند...

قبل از خرید یک تراز

تصمیم بگیرید که چه نوع پروژه هایی به تراز نیاز دارند. اگر با چوب، پروژه های سنگ فرش یا دیوارها  کار می کنید، طول به ویژه مهم است. یک تراز دستی اندازه گیری بهتری می دهد. اکثر تراز ها به عنوان یک خط کش یا لبه مستقیم کار می کنند. برخی از ترازها مغناطیسی هستند تا امکان استفاده بدون هندز بر روی سطوح فلزی را فراهم کنند. برخی از مدل ها دارای چراغ هایی برای استفاده در مناطق کم نور هستند.تراز های سایز کوچک کعکولا برای مصارف خانگی استفاده می شوند.

تراز های دیجیتالی

توجه داشته باید که هر ابزاری ابتدا نوع دستی آن ساخته شده و بعدها با وجود مشکلاتی که این نوع دستی داشته و همچنین پیشرفت علم ، نوع پیشرفته تر آن ها وارد بازار شدند.  تراز های دیجیتالی برای اندازه گیری سطوح افقی و عمودی به کار می روند. تراز های دیجیتالی در ظاهر شبیه به تراز های دستی می باشند.این نع تراز ها فاقد کپسول هستند. تراز های دیجیتالی ، تراز هایی هستند که برای اندازه گیری و کنترل شیب سطوح به کار می رود. همچنین تراز های دیجیتالی میزان انحراف سطح را نیز محاسبه می کنند. اعدادی که نمایشگر این دستگاه نشان می دهد کاملا دقیق است و احتما خطا نیز در این دستگاه کمتر است.لازم به ذکر است تراز دیجیتالی با باتری کار می کند. برخی از آن ها طوری طراحی شده اند که قابلیت خاموش و روشن شدن دارند و میتوان صرفه جویی کرد و یا باتری تراز را تعویض کرد.
اعدادی که این دستگاه نشان می دهد برحسب اینچ، سانتی متر، درصد و درجه می باشد. تراز های دیجیتالی قادر هستند اندازه های به دست آمده را ذخیره کنند.
بعضی ار ترازهای دیجیتال علاوه بر صفحه نمایشگر تعبیه شده ،دارای کپسول شیشه ای برای دقت بیشتری هستند.
از ترازهای دیجیتال در نجاری ها ، دکوراسیون داخلی و... استفاده میشود.
تراز های دیجیتال با یک شاخص بصری کار می کنند. شاخص بصری اینگونه است که زمانی که تراز روی سطح افقی قرار بگیرد ، زاویه صفر را نشان می دهد و اگر روی سطح سطح شاقول قرار بگیرد ، زاویه 30 درجه را نشان میدهد.
بهتر است بدانید در هنگام خرید تراز به دامنه ی اندازه گیری و میزان دقت اندازه گیری تراز دیجیتالی توجه کنید.

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر