شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
راهنمای خرید سنباده

سنباده کاری مناسب بهترین نتیجه را ایجاد می کند، چه با چوب، فلز یا دیوار خشک...

سنباده کاری مناسب بهترین نتیجه را ایجاد می کند، چه با چوب، فلز یا دیوار خشک کار کنید. با نحوه انتخاب سنباده مناسب برای کار خود آشنا شوید.

کاغذ سنباده
کاغذ سنباده را می توان با ابزارهای برقی و برای سنباده زدن با دست استفاده کرد.سنباده برقی مواد را به سرعت و کارآمد حذف می کند . برای از بین بردن لک های سطحی و شکل دهی و تراز کردن چوب گزینه خوبی است. سنباده زنی برقی نیز روشی موثر برای آماده سازی سطوح برای رنگ آمیزی است. کاغذ سنباده برای سنباده زنی برقی به شکل ورق، دیسک و تسمه طراحی شده برای ابزارهای برقی خاص طراحی شده است. برخی از ابزارها ورق های برش را به اندازه می پذیرند.

محصولات سنباده دستی برای نجاری و تکمیل، حس سبک تری به شما می دهند. شما کنترل بهتری دارید و می توانید مناطقی را که سنباده برقی نمی تواند به آنها برسد را سنباده بزنید. با تکنیک مناسب، خراش ها با غلات چوب هماهنگ می شوند و کمتر قابل مشاهده هستند. چوب را قبل از اجرای نهایی و بین لایه های پایانی با دست سنباده بزنید. کاغذ سنباده برای سنباده زدن دستی در ورقه هایی است که شما به اندازه آنها برش داده اید. مقداری از کاغذ سنباده را می توان هم برای سنباده زدن دستی و هم برای سنباده زنی برقی استفاده کرد.

انواع کاغذ سنباده

یک راه برای تعیین اینکه کدام کاغذ سنباده برای یک کار خاص بهتر عمل می کند، دانستن مواد ساینده و خواص آنها است.
برخی از کاغذها از ساینده های طبیعی استفاده می کنند:

  • گارنت برای سمباده زدن دستی مناسب است. روی چوب خام به خوبی کار می کند، خراش های سبک را از بین می برد و سطح را برای تکمیل آماده می کند. ذرات ساینده در حین استفاده می شکنند و لبه های جدیدی برای حذف مواد ایجاد می کنند، اما کاغذ سنباده گارنت به سرعت ساییده می شود.
  • Emery هم برای فلز سنباده دستی و هم برای سنباده زنی برقی کار می کند. برای از بین بردن زنگ زدگی یا رنگ از دانه های درشت و برای جلا دادن از سنگ ریزه های ریزتر استفاده کنید. کاغذ سنباده پارچه ای دارای پشتی پارچه ای است.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر