شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
تراز صنعتی چیست؟

یکی از ترازهایی که دقت اندازه گیری بالایی دارد ، تراز صنعتی می باشد.با تراز صنعتی ...

یکی از ترازهایی که دقت اندازه گیری بالایی دارد ، تراز صنعتی می باشد.با تراز صنعتی می توان قائم بودن سطوح ،موازی بودن سطوح و میزان شیب را اندازه گیری و مشخص کرد. تراز های صنعتی دقت بسیار بالایی دارند و از آن ها در نجاری ، ساختمان سازی ، صنایع چوبی، لوله کشی صنعتی، لوله کشی نفتی ، کابینت سازی و غیره استفاده کرد. تراز صنعتی انواع مختلفی نسب به کارکرد شان دارد ، مانند:

تراز صنعتی چهارگوش:

این تراز ها چهر گوش یا به اصطلاح چهار ستون دارند ، دارای دو حباب می باشند ، یکی در قسمت طول ( در قسمت داخلی) و دیگری در قسمت عرض ( در قسمت خارجی) قرار دارد به همین دلیلمی تواند در دوجهت سطوح را از لحاظ تراز بون اندازه گیری کند. با کمک ویژگی های این تراز می توان قائم بودن و موازی بودن را به راحتی اندازه گیری کرد.

تراز صنعتی تخت:

تراز صنعتی تخت از لحاظ شکل ظاهری شباهت زیادی به تراز دستی دارد.این تراز قادر است عمود کردن سطوح و میزان شیب را اندازه گیری کند.تراز صنعتی تخت  را می توان به دو صورت لیزری و ساد یافت. تراز صنعتی لیزری به دلیل دقت بسیار بالایی که دارد ، در صنعت استفاده ای خاص و دقیقی می گردد. این تراز ها از نظر شکل مربعی و یا مستطیلی هستند. این تراز ها تنها رو سطوح صاف قابل استفاده است و بر روی سطوح عمودی و کروی اعمال نمیشود. دو سطح دیگر این تراز صاف و تخت می باشد و به نوعی مانند یک تراز صنعتی تخت است.

تراز صنعتی مغناطیسی( مگنتی):

این مدل تراز های صنعتی دارای یک بخش آهن ربایی می باشند که به این دلیل مگنتی می گویند. ( این تراز ها یک جهته یا دو جهته دارای آهن ربا هستند.) این تراز صنعتی در کارهایی مانند ساختمان سازی،بستن داربست، نصب ستون استفاده میشود. ویژگی مهم این تراز این است که میتوان علاوه بر اینکه به سطوح آهنی وصل نمود ، همچمنین می توان از سقف یا دیوار آویزان نمود و استفاده کرد . از این رو این تراز ها بسیار مفید هستند .

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر