شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
ابزار های لازم برای جعه ابزار خود

برای جعبه ابزار خانگی به چه ابزاری نیاز دارید؟ ما به شما نشان خواهیم...

برای جعبه ابزار خانگی به چه ابزاری نیاز دارید؟ ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک جعبه ابزار جامع پر از ابزارهای دستی و برقی را جمع آوری کنید که به شما امکان می دهد تقریباً هر گونه تعمیرات خانگی انجام دهید.

قبل از اینکه جعبه ابزار تهیه کنید.

  • قبل از خرید مجموعه ابزار، اهداف شخصی خود را تعیین کنید. اگر فقط از چکش برای میخ زدن به دیوار و آویزان کردن عکس ها استفاده می کنید، نیازی به هزینه اضافی برای یک کیت ابزار خانگی حرفه ای ندارید.
  • ابزارهای اصلی اغلب بیشترین سایش را دریافت می کنند. مجموعه ابزار دستی با بهترین کیفیت را که می توانید برای کارهایی که انجام می دهید بخرید. به این ترتیب شما مجبور نخواهید بود یک پروژه را به دلیل خرابی ابزار به تعویق بیندازید.
  • جعبه ابزار بزرگ را انتخاب کنید . بالاخره پرش می کنی!
  • به دنبال مجموعه ابزارهای خانگی باشید که حاوی انواعی از رایج ترین ابزارهای مورد نیاز هستند. یکی از این مجموعه ها می تواند به شما در شروع ساختن کیت ابزار اولیه کمک کند.

پیچ گوشتی

اگر فضای ذخیره سازی تنگ است، یک پیچ گوشتی با نوک های قابل تعویض بخرید. در غیر این صورت، یک مجموعه جعبه ابزار از پیچ گوشتی های جداگانه را در اندازه هایی که بیشتر استفاده می کنید انتخاب کنید: سه اندازه پیچ گوشتی سر صاف و سه پیچ گوشتی سر فیلیپس در اندازه های 1، 2 و 3.

چکش

یک چکش 16 اونسی به سبک پنجه ای بیشتر کارهای خانه را انجام می دهد.

متر نواری

یک متر نوار 25 فوتی با تیغه اندازه گیری قفل کننده بخرید. تیغه باید حداقل 1 اینچ عرض داشته باشد تا وقتی بیش از چند فوت کشیده شود، فرو نریزد.

انبر

دو مدل ضروری: انبر سوزنی 8 اینچی و انبر شیار مفصل 10 اینچی. انبرهای شیار مفصل یا زبانه و شیار به دلیل داشتن فک های باز بسیار برای پروژه های لوله کشی مفید هستند. از دست‌های خود محافظت کنید و انبردست‌هایی را انتخاب کنید که دارای دسته‌های بالشتکی هستند.
به دنبال انبردست‌هایی باشید که تقریباً مانند یک گیره قابل حمل کار می‌کنند و به شما امکان می‌دهند قدرت بیشتری را روی چرخاندن پیچ‌های گیر کرده یا بیرون کشیدن میخ‌های خمیده متمرکز کنید.

چاقوهای کاربردی و تیغه های اضافی

یک مدل چاقوی معمولی با تیغه جمع شونده به خوبی کار خواهد کرد. چاقویی را انتخاب کنید که دارای دسته ای غیر لغزنده و دارای تغییرات تیغه بدون ابزار باشد. حتما تیغه های یدکی تهیه کنید.

آچار فرانسه

حتی اگر در نهایت مجموعه ای از آچارهای ترکیبی یا یک مجموعه سوکت را به جعبه ابزار خود اضافه کنید، می توانید از آچارهای قابل تنظیم استفاده کنید. اگر ابزارهای باکیفیت بخرید، احتمال لغزش فک ها و آسیب رساندن به بست های شما کمتر است.

تراز

تراز برای اندازه گیری و تعیین شیب همه چیز از آویزان قاب عکس گرفته تا ساخت میز جدید مفید است.

کاردک

یک چاقوی بتونه با تیغه‌ای به عرض ۲ اینچ می‌تواند کارهای مختلفی مانند استفاده از ترکیب چسباندن دیوار یا خراش دادن رنگ شل را انجام دهد.

لبه مستقیم

با یک لبه مستقیم 3 فوتی شروع کنید و در صورت نیاز پروژه هایتان، لبه های بلندتر را اضافه کنید. هرچه بدنه پهن تر باشد، در حین استفاده کمتر خم می شود.

گونیا

چه در حال تنظیم ابزار یا علامت گذاری خطوط برای برش باشید، به یک گونیا دقیق نیاز دارید . انواع محبوب شامل گونیا ترکیبی و گونیا سرعت است.

در مقاله بعدی در مورد ادامه ی لوازم و ابزار مورد نیاز برای جعبه ابزار شما صحبت می کنیم.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر