شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
ابزار های لازم برای جعه ابزار خود

در این مقاله به ادامه ابزار های لازم برای جعبه ابزار می پردازیم...

در این مقاله به ادامه ابزار های لازم برای جعبه ابزار می پردازیم...

چراغ قوه

چراغ قوه پیشانی برای شروع کار لازم خواهد بود، گزینه‌ها شامل چراغ قوه‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها را کج کرد و به مکان‌هایی که به نور نیاز دارید و یک هدبند برای هدف‌گیری بدون دست اشاره کرد.زیرا در بعضی پروژه ها ، شا نمیتوانید چراغ قوه را در درست بگیرید.

سوهان فلزی:

در نهایت، با لبه های فلزی بسیار تیز مواجه خواهید شد که باید صاف شوند یا لبه های صافی که باید تیز شوند. نحوه تیز کردن ابزار باغبانی را بررسی کنید تا یاد بگیرید که چگونه فلز را سوهان کنید.

تجهیزات ایمنی: عینک، دستکش، محافظ شنوایی و محافظ تنفس

بهتر است به پوشیدن وسایل ایمنی عادت کنید. حتی اگر از عینک‌هایی با لنزهای مقاوم در برابر ضربه استفاده می‌کنید، براده های فلزات یا چوب می‌توانند به آن‌ها آسیب برسانند و حتی به چشم‌های شما راه پیدا کنند. اگر از عینک استفاده نمی کنید، عینک ایمنی امروزی در گزینه های شیک موجود است. اگر از عینک استفاده می‌کنید، یک عینک به اندازه‌ای بزرگ در نظر بگیرید که اطراف آن بچرخد.
همانطور که ابزارهای برقی مانند اره های مدور اضافه می کنید، به محافظ شنوایی داخل یا روی گوش نیاز خواهید داشت. هنگام کار در شرایط گرد و غبار، یک ماسک تنفسی نسبت به ماسک های کاغذی راه راحت تری برای محافظت از ریه های شما ارائه می دهد.

ابزار برقی: دریل برقی، اره مدور و سنباده برقی

در حالی که می توانید کارهای زیادی را با ابزارهای دستی انجام دهید، ابزارهای برقی کار را سرعت می بخشند و پروژه های شما را آسان تر می کنند. در اینجا چند ابزار برقی کلیدی برای اضافه کردن به لیست ابزار اصلی خود آورده شده است:

  • یک مته شارژی به شما تحرک و قدرت می دهد تا بتوانید اکثر کارهای حفاری و دریل کاری را انجام دهید، در حالی که یک مته سیمی و یک سیم کشنده سنگین به شما قدرت ثابتی را برای کارهای سخت حفاری می دهد.

 

  • یک اره دایره ای و انواع تیغه های اره مدور تطبیق پذیری را برای برش مواد برای پروژه های مختلف از نجاری گرفته تا ساخت وسیله ای ارائه می دهد. همانند مته های برقی، اره های دایره ای سیم دار و بی سیم پیدا خواهید کرد.
  • سنباده اوربیتال به سرعت کار سنباده و صاف کردن را انجام می دهد و در عین حال خطر ایجاد خراش و چرخش روی قطعه کار را کاهش می دهد.
  • اینها تنها تعدادی از ابزارهای برقی هستند که برای کارهای شما مفید هستند. ابزارهای بیشتر به شما امکان می دهند پروژه های بیشتری را انجام دهید.

نگهدارنده اره

پس از چند پروژه، از کار کردن روی زمین یا روی یک میز شلوغ خسته خواهید شد. یک جفت نگهدارنده اره ساده می تواند سطح ثابتی را در سطحی راحت برای اره زدن و چکش کاری فراهم کند.

آچار ترکیبی

  • مهره ها و پیچ ها را سفت / شل می کند
  • اندازه های متریک و استاندارد
  • یک انتهای باز و یک انتهای جعبه (معمولاً به یک اندازه)

گیره

مجموعه گیره های خود را با مواردی که برای انواع تعمیراتی که بیشتر انجام می دهید شروع کنید. چند گیره میله ای 24 اینچی به شما این امکان را می دهد که با یک دست سفت شوید و بسیاری از پروژه های متوسط ​​را انجام دهید.

جارو برقی

هرچه ابزار بیشتری داشته باشید، گرد و غبار بیشتری تولید می کنید. یک مدل جاروبرقی کارگاهی سنگین انتخاب کنید که بتوان آن را با کیسه جمع آوری که ذرات ریز گرد و غبار را به دام می اندازد نصب کرد. این یک ویژگی مفید برای تمیز کردن پس از تعمیر دیوار خشک است.

ذخیره سازی ابزار

شما به مکانی برای نگهداری ابزارهای اضافی خود نیاز دارید که در جعبه ابزار قرار نمی گیرند. کابینت و صندوق ابزار راهی کارآمد برای سازماندهی ابزار و لوازم جانبی شماست. کیسه‌های ابزار به شما امکان می‌دهند ابزارهای خود را در فضای خود به هنگام کیسه‌های ابزار به شما امکان می‌دهند ابزارهای خود را در فضای خود به هنگام انجام پروژه‌ها به راحتی پیدا کنید.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر