شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
راهنمای خرید دریل

لازم به ذکر است در مورد دریل ها برای پروژه های خود بدانید...

لازم به ذکر است در مورد دریل ها برای پروژه های خود بدانید. مته شارژی، مته چکشی، مته ضربه ای یا مته زاویه راست؟ ما بهترین نام‌ها را در این صنعت، از DEWALT و Kobalt گرفته تا Bosch و BLACK + DECKER داریم. در این راهنمای خرید، بیاموزید که کدام دریل یا درایور به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد و چگونه از آن به درستی و ایمن استفاده کنید.

بهترین برای هر شغل

نوع دریلی که در نهایت به آن دست می‌یابید به چند عامل بستگی دارد: ماهیت پروژه، موادی که در آن حفاری می‌شوند، فرکانس و مکان استفاده. 
ما شما را در هر مرحله راهنمایی خواهیم کرد تا ابزاری را که به بهترین وجه متناسب با بودجه و نیازهای شما است را دریافت کنید.

دریل تفنگ پیچ دیوار خشک

تفنگ‌های پیچ تقریباً همیشه سیم‌دار هستند و برای پروژه‌هایی مانند نصب تخته‌های دیوار خشک استفاده می‌شوند. تفاوت تفنگ پیچ با مته معمولی این است که به جای چاک دارای دماغه است. دماغه به گونه ای طراحی شده است که از رانده شدن بیش از حد در پیچ جلوگیری می کند، اما همچنان به سر پیچ اجازه می دهد تا همسطح مواد قرار گیرد.

 دریل ضربه ای

این ابزارها برای ارائه مقادیر زیاد گشتاور برای کارهای سنگین یا برای برداشتن پیچ های "یخ زده" ساخته شده اند. آنها با وارد کردن یک نیروی چرخشی و ناگهانی قوی و رو به پایین کار می کنند.

هنگامی که بیت با مقاومت روبرو می شود، گشتاور بیشتری برای برداشتن پیچ های گیر کرده و یا هدایت آنها به عمق بیشتری نسبت به پیچ گوشتی ساده اعمال می شود.این نوع دریل برقی برای سوراخ کاری مناسب نیست زیرا با سرعت کمتر و گشتاور بیشتر کار می کند.

دریل زاویه راست

هنگامی که در یک مکان تنگ و نامناسب هستید و نیاز دارید که با پیچ دریل کاری کنید، یک دریل با زاویه راست برای این کار عالی است. آنها دارای دسته های بلند و سرهای کوتاه هستند که در زوایای 90 درجه تنظیم شده اند تا به راحتی در فضاهای محدود وارد شوند.

دریل چکشی

مصالح بنایی مانند آجر، سنگ، بتن، گرانیت و غیره نیاز به یک دریل مخصوص دارند تا بدون آسیب رساندن به بیت و موتور به آنها نفوذ کند. مته های چکشی عمل چکشی را با حفاری چرخشی ترکیب می کنند تا مواد متراکم تر را مته کاری کرده و عبور دهند.

به دلیل استحکام بیشتر، مته های چکشی معمولاً دارای دسته کمکی برای پایداری بیشتر در حین استفاده هستند. همچنین یک سوئیچ وجود دارد که افراد می توانند به طور انحصاری دریل را در حالت چکشی یا مته کار کنند.برای یک گزینه قوی تر، چکش های چرخشی را در نظر بگیرید. آنها همان وظایف را انجام می دهند، اما با افزایش قدرت. تفاوت دیگر این است که چکش‌های دوار با پیستون و هوای فشرده، بیت‌ها را به جلو می‌کوبند، در حالی که مته‌های چکشی از کلاچ استفاده می‌کنند. چکش های چرخشی معمولاً برای حرفه ای ها در ساخت و ساز و بازسازی مناسب هستند، در حالی که مته های چکشی برای هر چیز دیگری کافی است.

خرید نکاتی که باید در نظر داشته باشید

  • دریل های سیمی را برای قدرت بیشتر و حفاری ثابت تر انتخاب کنید، زیرا همیشه به برق متصل هستند، و برای راحتی و قابلیت حمل، بی سیم را انتخاب کنید تا بتوانید در هر مکانی از دریل خود استفاده کنید.
  • اگر یک مدل بی‌سیم دارید، بهتر است یک باتری یدکی تهیه کنید تا بتوانید آن را شارژ کرده و زمانی که باتری فعلی نیاز به شارژ مجدد دارد، آن را تعویض کنید.
  • و وقتی صحبت از باتری به میان می‌آید، می‌توانید دو نوع را انتخاب کنید: نیکل کادمیوم (NiCad) و یون لیتیوم (Li-Ion).

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر