شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
چگونه بهترین محافظ چشم را برای پروژه های خود پیدا کنیم؟

عینک های محافظ چشم بسیاری وجود دارد که می تواند شما را ...

عینک های محافظ چشم بسیاری وجود دارد که می تواند شما را در حین کار ایمن نگه دارد. بهترین عینک ایمنی راحت و موثری دارا خواهد بود تا بتوانید پروژه ها را بدون نگرانی انجام دهید. یاد بگیرید که چگونه بهترین عینک و عینک محافظ چشم را برای کارهایی که انجام می دهید انتخاب کنید.

چه زمانی به محافظت از چشم نیاز دارم؟

به طور کلی، محافظت از چشم در صورت وجود خطرات احتمالی برای چشم ضروری است، مانند:

  • برخورد جرقه جوشکاری
  • گرد و خاک
  • مواد شیمیایی
  • تابش – تشعشع

محافظ چشم مناسب شامل عینک ایمنی و محافظ صورت است. تجهیزات ایمنی دیگر مانند کلاه های جوشکاری می توانند برای کارهای خاص محافظت کنند. دانستن انواع مختلف و تنوع هر کدام به شما کمک می کند تا محافظ چشم مناسبی را برای پروژه خود پیدا کنید.
تجهیزاتی که انتخاب می کنید باید میزان حفاظت مناسبی را ارائه دهند، اما باید راحتی را نیز در نظر بگیرید. بهترین محافظ چشم به شما امکان کار راحت و کارآمد را می دهد و احتمال استفاده مداوم از آن را افزایش می دهد.

عینک ایمنی

عینک های ایمنی می توانند از شما در برابر ضربه پرتابه و گرد و غبار محافظت کنند. لنزها یک مانع از جلو ایجاد می کنند، در حالی که سپرهای جانبی برای محافظت مناسب در برابر تهدیدات جانبی ضروری هستند. بسیاری از عینک های ایمنی نیز محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV)را برای استفاده در فضای باز فراهم می کنند. عینک های ایمنی سبک وزن هستند و برخی از طرح ها درست مانند عینک های طبی یا آفتابی مناسب هستند. برخی دیگر به گونه ای طراحی شده اند که روی عینک های طبی استاندارد قرار بگیرند. برای محافظت بیشتر، می‌توانید عینک‌های ایمنی را بیابید که شامل یک واشر در اطراف قاب برای تناسب بیشتر است.
برخی از بهترین عینک های ایمنی دارای ویژگی های اضافی هستند که می توانند کار شما را کارآمدتر کنند. به دنبال مقاومت در برابر مه و مقاومت در برابر خراش و همچنین لنزهایی باشید که برای استفاده در فضای باز یا دید با کنتراست بالا رنگی هستند. برخی از عینک ها دارای چراغ های LED هستند که در قاب آن تعبیه شده اند تا کار شما را روشن کنند. لنزهای دو کانونی بزرگنمایی را برای کارهای دقیق فراهم می کنند و عینک های شقیقه تخت برای تناسب بهتر در زیر محافظ شنوایی به سبک محافظ گوش طراحی شده اند.

عینک های محافظ

عینک ایمنی مانند عینک ایمنی از پرتابه و گرد و غبار محافظت می کند. برخی از انواع نیز در برابر مواد شیمیایی محافظت می کنند. عینک‌های ایمنی کمی سنگین‌تر از عینک های طبی هستند، اما دور چشم را محصور می‌کنند و محکم روی صورت قرار می‌گیرند و از هر جهت محافظت می‌کنند. بیشتر عینک‌ها صورت اطراف چشم را می‌پوشانند و می‌توانند روی عینک‌های تجویزی قرار بگیرند.
هنگامی که به دنبال بهترین عینک برای یک پروژه خاص هستید، تهویه را در نظر بگیرید. از آنجایی که عینک ها به صورت مهر و موم می شوند، اغلب دارای تهویه برای جلوگیری از مه گرفتگی هستند. تهویه مستقیم می تواند به سادگی یک سری سوراخ های کوچک در اطراف بدنه عینک باشد. سوراخ ها اجازه جریان هوا را می دهند اما به اندازه کافی کوچک هستند که از ورود بسیاری از ذرات جلوگیری کنند. این عینک‌ها برای محافظت در برابر ضربه و گرد و غبار مناسب هستند، اما عینک‌هایی که دارای تهویه غیرمستقیم هستند برای محافظت شیمیایی ضروری هستند زیرا اجازه نمی‌دهند مسیر مستقیمی از خطر از طریق عینک عبور کنند.

سپرهای صورت

سپرهای صورت محافظت در برابر ضربه، گرد و غبار و مواد شیمیایی را برای کل صورت (یا بخش بزرگی از آن) فراهم می کنند، اما معمولاً هنگامی که به تنهایی استفاده می شوند محافظت کافی از چشم را ارائه نمی دهند. در حالی که آنها می توانند پوشش قابل توجهی را برای صورت ایجاد کنند، و حتی برخی از آنها زیر چانه شما قرار می گیرند، معمولاً به گونه ای طراحی نشده اند که محکم شوند. به همین دلیل، زباله ها و مواد شیمیایی می توانند از پایین یا از طرفین به چشم شما برسند. سپرهای صورت واقعاً باید محافظت ثانویه در نظر گرفته شوند. شما باید آنها را همراه با محافظ اولیه عینک ایمنی یا عینک ایمنی برای یک مانع موثر استفاده کنید.

عینک و کلاه ایمنی جوشکاری

محافظ چشم طراحی شده برای استفاده با جوشکارها و مشعل های برش می تواند از چشم ها در برابر خطرات ضربه و در برابر گرما و تابش شدید نوری که تجهیزات تولید می کند محافظت کند. این خطرات به چشم های محافظت نشده آسیب می رساند و گرما، جرقه ها و قطرات مواد مذاب می تواند چشم و صورت را بسوزاند. محافظ چشم برای جوش و برش به صورت عینک و کلاه ایمنی می باشد.

شماره سایه لنز یا لنزهای محافظ جوش ، شدت تابش نوری را که تجهیزات اجازه عبور از آن را می دهد، نشان می دهد. یک عدد سایه بیشتر به معنای عدسی تیره‌تر است که اجازه می‌دهد تابش نور کمتری به چشم کاربر برسد. اطمینان حاصل کنید که فاکتورهایی مانند شماره سایه و رنگ لنز برای کاری که انجام می دهید یا مشاهده می کنید مناسب هستند.

عینک جوشکاری

عینک های جوشکاری محکم روی صورت قرار می گیرند اما از صورت و سر کلاه ایمنی محافظت نمی کنند. برخی از عینک های جوشکاری از چشم ها و صورت اطراف آنها محافظت می کنند. آنها با لنزهای برگردان و سایه دار در دسترس هستند که به شما امکان می دهد به راحتی کار خود را در زمانی که جوشکار یا مشعل برش استفاده نمی کنید مشاهده کنید. عینک های فنجانی دارای دو عدسی هستند که روی چشم ها قرار می گیرند و فقط از چشم ها محافظت می کنند. بسته به طرح، ممکن است علاوه بر عینک های جوشکاری، به عینک ایمنی نیز نیاز داشته باشید.

کلاه های جوشکاری

کلاه های جوشکاری از چشم ها، صورت و قسمتی از سر محافظت می کنند. برخی برای محافظت از گردن طراحی شده اند. کلاه های جوشکاری دارای یک لنز یا پنجره واحد هستند که یا ثابت هستند یا بالا می روند. این کلاه ها محافظ ثانویه هستند. آنها باید علاوه بر محافظ اولیه عینک ایمنی یا سایر عینک های محافظ چشم استفاده شوند.
همچنین ممکن است سپرهای جوشکاری دستی را ببینید که از چشم و صورت محافظت می کنند اما باید در جای خود نگه داشته شوند. مانند کلاه ایمنی، شما باید از اینها با عینک ایمنی یا عینک ایمنی استفاده کنید.
کلاه‌های جوشکاری تاریک خودکار دارای حسگرهایی هستند که به طور خودکار تاریکی لنز را کنترل می‌کنند و در طیف وسیعی از سایه‌ها بر اساس شدت نور تنظیم می‌شوند.

سایر تجهیزات حفاظت فردی (PPE)

برخی تجهیزات حفاظتی چندین نوع محافظت را ادغام می کنند، مانند کلاه سخت با محافظ شنوایی داخلی و محافظ صورت یا ماسک تنفسی با ماسک تمام صورت که چشم ها را می پوشاند. بسته به نوع کاری که انجام می‌دهید، این راه‌حل‌های ایمنی یکپارچه می‌توانند محافظت از خود را در برابر خطرات متعدد ساده کنند.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر