شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
لباس کار برای پروژه های شما

ابزار و مواد مناسب ، کلید هر پروژه ای است، اما ارزش لباس کار مناسب...

ابزار و مواد مناسب ، کلید هر پروژه ای است، اما ارزش لباس کار مناسب، از جمله پیراهن کار، شلوار، کلاه و کفش را دست کم نگیرید. ما آنچه در دسترس است را به شما نشان خواهیم داد و نکاتی را در مورد یافتن لباس و سایر وسایل برای محافظت و ایجاد راحتی بیشتر در حین کار به شما ارائه خواهیم داد.

مواد لباس کار و انواع پارچه

هنگام خرید لباس کار، پارچه‌ها و ترکیب‌های پارچه‌ای مختلف را خواهید دید. شما موادی می خواهید که:

  • بادوام است، بنابراین ممکن است استفاده زیادی را ببرد.
  • قابل تنفس، بنابراین هوا می تواند از آن عبور کند، به تبخیر رطوبت و خنک نگه داشتن شما کمک می کند.
  • راحت است، بنابراین می توانید روی کار خود تمرکز کنید.
  • قابل کشش است، بنابراین با شما حرکت می کند.
  • از بین بردن رطوبت، برای دور نگه داشتن عرق از پوست شما.
  • مناسب برای آب و هوا، بنابراین گرم، خنک یا خشک بمانید.
  • مراقبت از آن آسان است، بنابراین می تواند برای پروژه بعدی آماده شود.

پارچه های معمولی لباس کار

برخی از موادی که مشاهده خواهید کرد عبارتند از:

  • پلی استر پارچه ای سبک و مصنوعی است که در برابر آب، فشار، پارگی و چین و چروک مقاوم است. سریع خشک می شود و کشیده می شود، اما به خوبی هوا گردش پیدا نمی کنید.
  • پنبه یک پارچه طبیعی است که راحت و قابل تنفس است. نگهداری کم است، شکل خود را به خوبی حفظ می کند و به حذف آب از پوست شما کمک می کند، اما اجازه نمی دهد رطوبت به راحتی تبخیر شود. پنبه معمولاً با پوشیدن و شستن نرم تر و راحت تر می شود.
  • پلی کاتن ترکیبی بادوام از پلی استر و پنبه است. ماندگاری آن بیشتر از پنبه است، مانند پنبه جمع نمی شود و سریعتر خشک می شود. به علاوه، گردش هوا آن بیشتر از پلی استر به تنهایی است.
  • جین یک پارچه نخی سنگین و محکم است که در برابر چین و چروک مقاومت می کند، به پنهان کردن لکه ها کمک می کند و شکل خود را به خوبی حفظ می کند.
  • برزنت یا کتان یکی دیگر از پارچه های پنبه ای سنگین است که شبیه به جین است اما بافت متفاوتی دارد. در برابر پارگی مقاومت می کند و به جلوگیری از باد کمک می کند.

ویژگی های مفید

همچنین پارچه هایی را با ویژگی های مختلف خواهید دید که ممکن است آنها را برای پروژه های مختلف شما مناسب کند:

  • مواد جذب کننده رطوبت، رطوبت را از پوست شما به سطح پارچه می کشد، جایی که می تواند به سرعت تبخیر شود. این به شما کمک می کند در هوای گرم احساس خنکی داشته باشید و هنگامی که به عنوان لایه پایه پوشیده می شود، می تواند به شما در گرم ماندن در هوای خنک کمک کند.
  • محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) به محافظت از پوست شما در برابر اشعه های مضر UV خورشید کمک می کند. پارچه هایی با اعداد فاکتور محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش (UPF) بیشتر محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را ارائه می دهند.
  • ویژگی‌های انعکاسی یا دید بالا باعث می‌شود افراد شما را در شرایط روشن و تاریک راحت‌تر ببینند. 
  • پوشش های پلی اورتان مقاومت در برابر آب را ارائه می دهند. لباس هایی که شما را خشک نگه می دارند و در عین حال تنفس شما را حفظ می کنند ایده آل هستند.
  • پارچه های قابل کشش اغلب حاوی مقادیر کمی از مواد مانند اسپندکس هستند که به شما آزادی حرکت و راحتی بیشتری در کارهایی که نیاز به راه رفتن، خم شدن یا پیچیدن دارند می دهد.

پیراهن کار

اگر در هوای گرم کار می کنید، پیراهن های کار یا پیراهن های ساختمانی ساخته شده با پارچه های تنفس پذیر و رطوبت گیر انتخاب خوبی هستند. اگر پروژه های شما در فضای باز هستند، موادی را انتخاب کنید که دارای محافظ UV باشد. آستین‌های بلند نه تنها به شما کمک می‌کنند تا در هوای خنک گرم بمانید، بلکه به محافظت از بازوهای شما در برابر حشرات، قلم مو، زباله‌ها و آفتاب سوختگی نیز کمک می‌کند.

تی‌شرت‌ها تناسب راحتی دارند و می‌توانید آن‌ها را در هوای گرم یا به عنوان لایه پایه برای راحتی بیشتر در دمای سرد بپوشید. در پارچه های رطوبت گیر و قابل تنفس راحت تر خواهید بود. هنلی - پیراهن کشی که دارای گردنی گرد با یک بخش کوچک به سمت پایین است - تناسب و حس مشابهی را ارائه می دهد اما با یک بخش کوچک دکمه ای در زیر یقه.

پیراهن های یکنواخت معمولاً پیراهن های یقه دار و دکمه دار هستند که دوام بیشتری نسبت به تی شرت یا هنلی دارند. بیشتر آنها یک یا دو جیب برای خودکار، مداد، عینک و غیره دارند. پیراهن های آستین کوتاه و سبک وزن شما را خنک نگه می دارند، در حالی که پیراهن های آستین بلند و عایق کاری یکنواخت شما را در هوای سرد راحت می کنند. برای کارهای تخصصی، برخی از پیراهن های یکنواخت در برابر شعله مقاوم هستند.

شلوار کار

دوام یک عامل کلیدی برای شلوار کار است. شلوارهای بادوام به شما این امکان را می دهد که حتی سخت ترین پروژه ها را انجام دهید و از پاره شدن جلوگیری کنید. پارچه های سنگین همچنین از پاهای شما در برابر حشرات، قلم مو و زباله محافظت می کنند. شلوارهایی با جیب های زیاد انتخاب کنید تا گوشی، نوت بوک، ابزار کوچک، قطعات و مواد را در دسترس قرار دهید. پارچه های کشدار جابجایی آن را آسان می کنند. یک ناحیه کمر بزرگ با کمربند ابزار به خوبی کار می کند و حلقه های کمربند بزرگ به شما امکان می دهد از کمربندهای سنگین استفاده کنید که به راحتی وزن اضافی وسایل موجود در جیب شما را تحمل کند.

شلوار کار استاندارد - که گاهی شلوار ساختمانی نامیده می شود - معمولاً از مواد با وزن متوسط تا سنگین ساخته می شود. اگر زانو زدن، خم شدن یا کار زیاد روی زانوهای خود انجام می دهید، به دنبال زانوهای تقویت شده باشید که دوام بیشتری را ارائه می دهند و زانوهای مفصلی که از جمع شدن پارچه در پشت زانوها و محدود کردن گردش خون جلوگیری می کند. برخی از شلوارهای کار دارای پاهایی هستند که روی چکمه ها قرار می گیرند. برای کار در هوای سرد، شلوارهایی با آستر پشمی انتخاب کنید تا در حین کار شما را گرم نگه دارد.

شلوارهای باری معمولاً شلوارهای گشاد با چندین جیب بزرگ هستند که با دکمه ها، زیپ ها یا قلاب و حلقه بسته می شوند. شلوار نجار نیز مشابه است، دارای جیب های اضافی طراحی شده برای ابزار و حلقه ای است که می تواند یک چکش را نگه دارد.
شلوار جین راحتی و دوام جین را ارائه می دهد اما در هوای گرم می تواند آزار دهنده باشد. جادار بودن بهترین است، و اگر زیاد جابجا می‌شوید، شلوار جین کشدار راحت‌تر از شلوار جین کامل است.

روپوش ها محافظت بیشتری در برابر آلودگی ایجاد می کنند. روپوش علاوه بر پاها، قسمت میانی شما را نیز می پوشاند و نیازی به کمربند نیست که بتواند حرکت شما را محدود کند. جیب های بزرگ، از جمله یک جیب در جلو و یک حلقه چکش در کنار، برای بسیاری از پروژه ها مفید خواهند بود. شلوارهای شلواری تقریباً روی تمام بدن شما می‌آیند و می‌توانید آن‌ها را با آستین‌های بلند و کوتاه پیدا کنید. آنها معمولاً طوری طراحی می شوند که روی لباس های بیرونی قرار بگیرند و در هنگام انجام پروژه های کثیف از آنها محافظت کنند.

کلاه

آفتاب را از سر خود دور نگه دارید . کلاه ها روی سر شما سایه می اندازند و همچنین به شما امکان می دهند از محافظ شنوایی استفاده کنید، بنابراین برای استفاده از تجهیزات در فضای باز، مانند ماشین چمن زنی ، یا ابزارهای برقی مانند اره های مدور و آسیاب عالی هستند.
اگر زمان زیادی را زیر نور آفتاب می گذرانید، یک کلاه با سایه گردن برای محافظت از گردنتان در برابر آفتاب سوختگی و حشرات در نظر بگیرید یا یک کلاه لبه پهن برای سایه انداختن نه تنها سر، بلکه گردن و گوش هایتان. در هوای گرم، روسری با ویژگی‌های خنک‌کننده مانند پانل‌های تهویه مشبک و پارچه‌های رطوبت‌گیر می‌خواهید. برای کارهای هوای سرد، کلاه های پشمی یا بافتنی انتخاب های خوبی هستند. برای کار در هوای بسیار سرد، ماسک بالکلوا یا اسکی تهیه کنید که بیشتر سر شما را بپوشاند.

چکمه کار و کفش کار

کفش مناسب از پاهای شما محافظت می کند و به شما کشش خوبی می دهد. همچنین می‌خواهید پوشیدن آن برای چندین ساعت راحت باشد، انعطاف‌پذیر باشد تا زانو زدن و خم شدن را آسان کند، هوا جریان پیدا کند تا پاهای شما عرق نکند، و تا حد امکان سبک باشد تا راه رفتن شما را خسته نکند. بسته به کاری که انجام می‌دهید، ممکن است محافظت بیشتری از انگشتان پا، مقاومت در برابر آب و عایق داشته باشید. چکمه‌های کار بیشترین محافظت را دارند، اما کفش‌های کار ویژگی‌های مشابهی برای محافظت از پاهای شما دارند و سبک‌تر و راحت‌تر از چکمه‌های کار پوشیدن و درآوردن هستند.

لباس کار دیگر
بسته به آب و هوا، ممکن است لباس‌های دیگری نیز وجود داشته باشد که باید برای محافظت از خود و راحت‌تر کردن کارتان در نظر بگیرید:

• کت و کت کار : شما یک لایه بیرونی بادوام، جیب های زیاد، یک کلاه و یک زیپ محکم روی یک کت ساختمانی یا کت کار می خواهید. برای هوای بسیار سرد، یک کت یا کت کار زمستانی با آستر عایق تهیه کنید. اگر در آب و هوای مرطوب کار می کنید، از مقاومت در برابر آب در امان می مانید.
• دنده گرمایش و خنک کننده : دنده های هوای سرد عایق یا حتی گرمایش با باتری را ارائه می دهند. دنده های رطوبت گیر در هوای گرم رطوبت را از بدن شما برای تبخیر سریع می کشند. برخی دیگر از تجهیزات هوای گرم ممکن است رطوبت را برای خنک کردن بیشتر نگه دارند یا بسته های خنک کننده ای داشته باشند که آنها را در آب یخ سرد کنید و سپس قبل از پوشیدن آن را داخل چرخ دنده قرار دهید.
• Rain Gear :گاهی اوقات یک کت بارانی سبک برای خشک نگه داشتن شما کافی است، اما اگر بیش از چند دقیقه بیرون هستید، یک لباس بارانی برای خشک نگه داشتن کل بدن خود در نظر بگیرید.
• گتر: این لوازم جانبی همه کاره تا حدودی از گرد و غبار و باد محافظت می کند و می تواند به دور نگه داشتن آفتاب از گردن و سر شما کمک کند. پارچه هایی که سریع خشک می شوند و رطوبت را از بین می برند به شما کمک می کنند خنک و راحت بمانید.

تجهیزات ایمنی

بیشتر کارها به نوعی تجهیزات ایمنی نیاز دارند. تجهیزاتی را که در دستورالعمل ها برای ابزارها یا موادی که استفاده می کنید مشخص شده است بپوشید. تجهیزات مناسب برای خطر و دنده را پیدا کنید که برای بهترین محافظت مناسب باشد. همچنین لوازمی را پیدا کنید که راحت باشد، بنابراین احتمال بیشتری وجود دارد که آن را به طور منظم بپوشید و از آن محافظت کنید.

• عینک های ایمنی از ضربه در برابر زباله محافظت می کنند، در حالی که عینک های بدون تهویه از پاشش مایعات محافظت می کنند. برای یافتن تجهیزات مناسب برای پروژه های خود به راهنمای حفاظت از چشم ما مراجعه کنید .
• دستکش کار از دستان شما در برابر سایش، بریدگی و سوراخ شدن محافظت می کند. دستکش های مقاوم در برابر مواد شیمیایی و دستکش های تمیز کننده هنگام کار با مایعاتی که خطرناک هستند، می توانند پوست شما را تحریک کنند یا به سادگی کثیف هستند، از شما محافظت می کنند. راهنمای دستکش ما شما را با انواع مختلف دستکش های محافظ موجود آشنا می کند.
• هنگام کار در یک منطقه گرد و غبار یا هر جایی که ممکن است خطرات موجود در هوا وجود داشته باشد از ماسک تنفسی استفاده کنید. راهنمای ماسک تنفسی ما را ببینید تا بدانید کدام نوع از ماسک‌ها از شما در برابر خطرات مختلف محافظت می‌کنند.
• اگر با ابزار یا تجهیزات پر سر و صدا کار می کنید، به محافظ شنوایی نیاز دارید . با راهنمای ما مزایای استفاده از محافظ شنوایی مختلف را بیاموزید .
• کفش های کار با پنجه فولادی یا کامپوزیت به شما کمک می کند تا از آسیب های پا محافظت کنید.
• در صورت وجود خطر سقوط تجهیزات، مواد یا آوار، کلاه سخت یا درپوش ضربه‌گیر ضروری است. فقط مطمئن شوید که یک مورد مناسب برای کار و خطرات احتمالی تهیه کرده اید.
• زانوبندها از زانوهای شما در برابر بریدگی ها و ساییدگی ها محافظت می کنند و کارهایی را که نیاز به کار روی زانوها دارند بسیار راحت تر می کند.
• بریس پشت می تواند به کاهش احتمال آسیب در هنگام بلند کردن وسایل سنگین کمک کند.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر