شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
تریلر چیست ؟

یک تریلر حمل و نقل مورد نیاز را برای حمل تجهیزات از یک مکان به...

یک تریلر حمل و نقل مورد نیاز را برای حمل تجهیزات از یک مکان به مکان دیگر فراهم می کند. وقتی به تریلر فکر می کنید، جالب است بدانید که چگونه یک وسیله نقلیه بدون موتور که توسط دیگری یدک می شود، در حمل و نقل پیشرو است.

انتخاب تریلر مناسب

محبوب ترین انواع تریلر برای استفاده مصرف کنندگان در دو دسته قرار می گیرند: کاربردی و بسته. یک تریلر کاربردی باز است و فضایی را برای حمل تجهیزات چمن، ضایعات یا وسایل نقلیه تمام زمینی (ATV) فراهم می کند. یک تریلر محصور توانایی قفل کردن تجهیزات شما را ارائه می‌دهد و فضای ذخیره‌سازی موبایلی در دسترس را فراهم می‌کند.

یک عامل اصلی که با نوع تریلر همراه است، اندازه آن است. هر دو اندازه تریلر کاربردی و بسته از 4 فوت در 6 فوت تا بیش از 20 فوت متغیر است.  تجهیزاتی که حمل می کنید تعیین می کند که چه نوع تریلر را باید خریداری کنید. در مقایسه با راه اندازی کسب و کار مراقبت از چمن خود با ماشین چمن زنی سواری و سایر تجهیزات، به تریلر کمتری برای حمل ضایعات نیاز دارید.

در نهایت، تریلر شما به توانایی یدک کش در حمل آن بستگی دارد. اینجاست که کمی تحقیق در مورد قابلیت‌های وسیله نقلیه یدک‌کش شما بسیاری از مشکلات را حل می‌کند و می‌توانید بفهمید که آیا کامیون، شاسی بلند یا ماشین شما می‌تواند وزن تریلر مورد نظرتان را بکشد یا خیر.

از یک مرکز مجاز بخواهید خودروی یدک کش خود را بازرسی و تعمیر کند تا مطمئن شود که برای یدک کشی تریلر آماده است. 

ایمنی تریلر

هنگام حمل بار روی تریلر برای هر مسافتی، ایمنی باید در اولویت قرار گیرد تا از خود و سایر رانندگان در جاده محافظت کنید. 

 بارگیری تریلر

  • هنگام بارگیری تریلر از حداکثر وزن ناخالص خودرو (GVWR) استفاده کنید.
  • تریلر را به درستی بارگیری کنید که اکثر وزن آن در جلوی محور قرار گرفته است (تقریباً تقسیم وزن 60/40). این اجازه می دهد تا وزن بین محور و زبانه پخش شود. همچنین مطمئن شوید که قسمت عمده وزن در مرکز تریلر قرار دارد تا از تاب خوردن تریلر از پشت خودرو جلوگیری شود.
  • تمام محموله های داخل تریلر را ایمن کنید. از قرار دادن محموله هایی که از کنار یا پشت تریلر آویزان است خودداری کنید. این امر می تواند باعث شود اقلام خطری برای سایر رانندگان باشد یا با نامتعادل بودن وزن باعث اختلال در کارکرد تریلر شود.

شیوه های رانندگی ایمن

  • سرعت خود را از سرعتی که معمولاً هنگام یدک کشی تریلر رانندگی می کنید، کاهش دهید. کار کردن در بزرگراه با سرعت 55 مایل در ساعت توصیه می شود تا امکان ترمز مناسب با یک تریلر بارگیری شود.
  • هنگام عبور از وسایل نقلیه دیگر به دلیل طول اضافی تریلر احتیاط کنید.
  • هنگام سرازیری سرعت را کاهش دهید و هنگام سربالایی دنده را پایین بیاورید تا فشار وارده به موتور برای حمل بار بهبود یابد.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر