شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
دریل ستونی چیست؟

دریل ستونی ابزاری ضروری برای حفاری سوراخ هایی با فاصله دقیق...

دریل ستونی ابزاری ضروری برای حفاری سوراخ هایی با فاصله دقیق یا حفاری در اعماق دقیق است. با اتصالات مناسب، یک دریل ستونی می تواند به عنوان سنباده دوکی، دستگاه مورتیز یا دستگاه سوراخ جیبی نیز عمل کند. هر مغازه نجاری حرفه ای لازم ات یک دریل ستونی داشته باشد و مغازه شما همین طور.

مثل یک حرفه ای دریل کنید:

ما یک خط گسترده از دریل ستونی داریم که برای هر حجم کاری یا بودجه ای مناسب است. حفاری خود را ارتقا دهید و سوراخ های دقیق و تمیز را در کارگاه خود به دست آورید. 

 انواع مدل دریل ستونی

بعد از اره برقی، دریل ستونی احتمالاً دومین وسیله مهم در یک کارگاه خانگی متوسط ​​است. اما باید دستگاه دریل مناسب مغازه خود را تهیه کنید.

  • دریل های ستونی رومیزی: دریل های ستونی رومیزی مستقیماً روی میز کار یا روی پایه های خود نصب می شوند. اندازه جمع و جور آنها مدل های نیمکتی را برای مغازه های کوچک انتخاب خوبی می کند. 
  • دریل های ستونی کف :دریل هی ستونی مدل کف معمولاً دارای موتورهای قوی تر، ملحقات/لوازم جانبی بیشتر و ظرفیت جابجایی مواد بیشتری نسبت به میزهای میز هستند. تطبیق پذیری بیشتر، مدل های کف را به انتخاب های خوبی برای مغازه های تجاری جدی تبدیل می کند. 

توجه داشته باشید

هنگامی که به دنبال دستگاه مته هستید، موارد زیر را با هم مقایسه کنید: 

  • اسب بخار (HP) حداکثر توان تولید شده توسط موتور است. اسب بخار بیشتر به شما امکان می دهد سوراخ های بزرگتری را از طریق مواد سخت تر ایجاد کنید. دریل ستونی با موتورهای 1/4 تا 1 اسب بخار موجود است. 
  • اندازه / ظرفیت حفاری مرکز با فاصله از مرکز چاک تا ستون تعیین می شود. از آنجایی که دریل ستونی می تواند سوراخی را در دایره ای با قطر دو برابر فاصله از مرکز چاک تا ستون ایجاد کند، اندازه آن دو برابر فاصله ستون تا مرکز چاک ذکر شده است. یک دریل ستونی 16 اینچی می تواند سوراخی تا 8 اینچ از لبه یک تخته مستقیم یا در مرکز دایره ای به قطر 16 اینچ ایجاد کند. 
  • سرعت های متغیر به شما این امکان را می دهد که سوراخ هایی با قطرهای مختلف را در مواد مختلف بدون آسیب رساندن به مواد یا مته ها سوراخ کنید. دستگاه های مته با تنظیمات سرعت 5 تا 10 در دسترس هستند. هرچه تنظیمات سرعت بیشتر باشد، دریل ستونی همه کاره تر است. 

میز در اکثر پرس های مته را می توان در تمام طول ستون بالا و پایین آورد. همچنین می تواند 360 درجه در اطراف ستون بچرخد تا قطعات عجیب و غریب خسته کننده شود. پرس های بهتر میزهای بزرگ و کج دار با نرده ها دارند. 

  • قیچی عمقی را که دریل ستونی می تواند سوراخ کند تعیین می کند. حرکت بیشتر به شما امکان می دهد سوراخ های عمیق تری ایجاد کنید. 
  • Depth-Stop ها عمق فرود سوراخ را کنترل می کنند و عمق سوراخ را محدود می کنند. توقف های عمقی برای سوراخ های حفاری و رولپلاک تکراری خوب هستند. هرچه توقف های عمقی دقیق تر باشد، پروژه  شما دقیق تر است.

 لوازم جانبی

 جانبی و ملحقاتی استاندارد هستند و متوجه شوید که دستگاه دریل چه اتصالات دیگری را می پذیرد. اگر تازه شروع کرده اید، ممکن است همه موارد اضافی غیر ضروری به نظر برسند، اما با افزایش سطح مهارت شما، از عملکردهای اضافه شده قدردانی خواهید کرد. به دنبال موارد زیر باشید:

  • نرده‌ها به میز متصل می‌شوند و به جای سوراخ‌های تکراری کمک می‌کنند .
  • ملحقات مورتیس برای سوراخ کردن مورتزهای دقیق به قلاب متصل می شوند.
  • سرهای رنده به چاک وصل می‌شوند تا لبه‌های استوک یا برش رابرت‌ها را برش دهند.

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر