شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
راهنمای خرید اره رومیزی

با افزایش مهارت های نجاری شما، ممکن است بخواهید به پروژه های پیچیده تری ...

با افزایش مهارت های نجاری شما، ممکن است بخواهید به پروژه های پیچیده تری بپردازید. اره رومیزی برش های بسیار دقیق تری نسبت به اره معمولی دارد، بنابراین سرمایه گذاری روی این ابزار را در نظر بگیرید. از راهنمای خرید ما برای دانستن اینکه کدام اره رومیزی برای شما مناسب است استفاده کنید.
اره رومیزی همه کاره ترین و مورد استفاده ترین ابزار در بین تمام ابزارها است که باعث شده قابلیت استفاده های متنوع و با محدودیت های کمی را داشته باشد. برای درک بهتر ظرفیت های آن، راهنمای خرید ما را بخوانید تا با انواع اره ها آشنا شوید.
روی اره رومیزی، تیغه در موقعیت ثابتی قرار دارد. اپراتور قطعات کار را از کنار تیغه فشار می دهد تا یکی از چندین نوع برش را انجام دهد.

  • برش های ریپ: این برش ها بلند، مستقیم هستند و با دانه های چوب هماهنگ می شوند.
  • برش های متقاطع: این ها برخلاف دانه چوب هستند.
  • برش های زاویه دار: دو نوع برش زاویه دار وجود دارد، میتر و اریب. برش های میتر روی صفحه چوب و برش های اریب تا لبه چوب انجام می شود.

در نظر داشته باشید که اره های رومیزی نیز با انواع قطعات استاندارد عرضه می شوند.

انواع اره رومیزی

ایجاد برش های بلند و مستقیم (با دانه) و برش های عرضی مکرر (در برابر دانه) با اره رومیزی بسیار ساده تر، سریع تر و دقیق تر است. در کلی ترین سطح، اره های رومیزی را می توان به دو نوع تقسیم کرد: قابل حمل یا ثابت.

اره رومیزی قابل حمل

اره‌های رومیزی قابل حمل بسیاری از عملکردهای مشابه اره‌های ثابت بزرگ‌تر را انجام می‌دهند، اما دارای مزیت مشخصی در تحرک خود هستند، مانند ابزار عالی برای قاب‌بندی و عرشه‌سازی. آنها همچنین برای مغازه های کوچک با فضای محدود انتخاب خوبی هستند.
در این پیکربندی، یک موتور کلی به طور مستقیم به تیغه متصل می شود و تمام نیرو را به تیغه منتقل می کند. این موتورها معمولاً بر روی تیغه های اره قابل حمل یافت می شوند. آنها قدرت زیادی را در یک بسته کوچک ارائه می دهند، اما می توانند بسیار بلند باشند.

اندازه تیغه

  • اکثر اره های رومیزی از تیغه های اره دایره ای 10 اینچی استفاده می کنند. تیغه های مختلف برای انواع برش ها و مواد مناسب هستند. هنگام خرید تیغه، مطمئن شوید که با اره رومیزی شما و نوع کاری که انجام می دهید سازگار باشد.

اره رومیزی ثابت

این اره ها معمولاً در یک مکان به عنوان یک وسیله ثابت نصب می شوند و قدرت بیشتری نسبت به اره های قابل حمل دارند. قدرت اضافه شده اره را قادر می سازد تا چاقوها و برش هایی را که برای آسیاب کردن و حذف مقادیر زیادی ذخایر طراحی شده اند، اجرا کند. اره های ثابت معمولاً لوازم جانبی بیشتری را نسبت به اره های قابل حمل می پذیرند.
اینها معمولاً دارای یک موتور القایی و یک تسمه هستند که نیرو را به تیغه منتقل می کند. موتور را می توان از خاک اره دور کرد و باعث می شود عمر طولانی تری داشته باشد. موتورهای القایی کم صداتر هستند و قادر به برش مواد متراکم تر هستند. اطمینان حاصل کنید که به طور دوره ای تسمه ها را از نظر سایش و کشش مناسب بررسی کنید.

تجهیزات جانبی

  • پایه غلتکی: با این کار می توانید یک فضای کاری پایدار برای اره خود در محل کار فراهم کنید.
  • پایه موبایل: با پایه ای که دارای چرخ های قفل شونده برای ثابت نگه داشتن اره است، به اره ثابت خود تحرک بدهید. پایه‌های موبایل گزینه‌های خوبی برای مغازه‌های کوچک یا مشترک هستند، بنابراین می‌توانید اره را در زمانی که استفاده نمی‌کنید، از سر راه خارج کنید.
  • میزهای افزودنی / تکیه گاه ها: آنها را در کنار اره رومیزی نصب کنید تا برش عریض را آسان تر و پایدارتر کنید.
  • ست های دادو: دادوها (شاخ های عریض و مستقیم) به ویژه در کاربردهای نازک کاری و قفسه بندی مفید هستند.

 انواع تیغه

چند نوع تیغه رایج عبارتند از:

  • فولاد: ارزان و برای کار با چوب نرم عالی است، اما می تواند به سرعت با چوب سخت کدر شود.
  • فولاد پرسرعت: سخت تر از فولاد معمولی است، بنابراین می تواند برای مدت طولانی تری تیزتر بماند.
  • نوک کاربید: گران‌ترین و در عین حال بادوام‌ترین، بسیار طولانی‌تر از فولاد یا فولاد پرسرعت تیز می‌مانند.

احتیاط

همیشه قبل از تعمیر، تنظیم یا تعویض لوازم جانبی، هر ابزار برقی را از منبع برق آن جدا کنید. دستورالعمل‌های عملکرد، نگهداری و ایمنی سازنده دستگاه، از جمله دستورالعمل‌های مربوط به پوشیدن تجهیزات ایمنی را دنبال کنید.

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر