شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
گوشه زن چمن چیست ؟

یک چمن که به خوبی مراقبت می شود گاهی به چیزی بیش از یک ماشین چمن زنی نیاز دارد...

یک چمن که به خوبی مراقبت می شود گاهی به چیزی بیش از یک ماشین چمن زنی نیاز دارد. ماشین اصلاح گوشه زنی مناطقی را که ماشین چمن زنی نمی تواند به آنها برسد را مرتب و آراسته نگه می دارد - تا زمانی که به خوبی کار کند. چند گام ساده وجود دارد که می توانید برای اینکه گوشه زن خود به خوبی کار کند و بهترین عملکرد خود را برای کارهای محوطه سازی خود انجام دهید.

آماده سازی تعمیر و نگهداری

در یک منطقه با تهویه مناسب کار کنید. قبل از شروع، یک پارچه را روی محل کار پهن کنید تا تمیز کردن راحت تر شود. روش‌های نگهداری ممکن است بین مدل‌های مختلف تریمر رشته‌ای یا گوشه زن متفاوت باشد. برخی از مراحل کلی در زیر وجود دارد، اما قبل از شروع کار، راهنما را که به همراه ماشین اصلاح ارائه شده است بخوانید و همیشه دستورالعمل‌های سازنده را برای استفاده، نگهداری و ایمنی دنبال کنید. در صورت هرگونه سوال با سازنده تماس بگیرید. راهنمای  دستگاه شما همچنین ممکن است یک برنامه تعمیر و نگهداری ارائه دهد تا به شما کمک کند ماشین اصلاح خود را در بهترین حالت نگه دارید.
قبل از انجام هرگونه تعمیر و نگهداری، تمیز کردن یا بازرسی بر روی ماشین اصلاح، آن را خاموش کنید و اجازه دهید تمام قطعات متحرک متوقف شوند. در یک ماشین اصلاح بنزینی، سیم شمع را از شمع جدا کنید. یک ماشین اصلاح برقی را از منبع تغذیه آن جدا کنید. تمام مراحل پیش از تعمیر و نگهداری که سازنده مشخص می کند را دنبال کنید.

تعویض خط گوشه زن

صرف نظر از نوع گوشه زنی که دارید، باید در نقطه ای خط اصلاح را تعویض کنید. چندین روش مختلف برای جایگزینی خط وجود دارد، بسته به اینکه ماشین اصلاح شما یک مدل تک خطی است یا دو خطی و اینکه آیا از قطعات از پیش برش خورده خط استفاده می کنید، از یک قرقره از قبل پیچیده شده استفاده کنید یا خودتان خط را بپیچید. دستورالعمل های سازنده را برای مدل خود دنبال کنید و از خط صاف کننده مشخص شده استفاده کنید.

در حالی که در حال تعویض خط هستید، زمان خوبی برای تمیز کردن محافظ برش و ناحیه اطراف سر صاف کننده است. همچنین منطقه را از نظر آسیب و فرسودگی بررسی کنید. ممکن است بتوانید برخی از قطعات آسیب دیده را خودتان تعویض کنید، اما برخی نیاز به توجه حرفه ای دارند. فقط از قطعات تعویض تایید شده استفاده کنید.

گوشه زن های برقی در مقابل بنزینی

جدای از تعویض خط صاف کننده، تعمیر و نگهداری که انجام می دهید بستگی به این دارد که یک ماشین اصلاح گوشه زن برقی یا بنزینی دارید.

ماشین های اصلاح الکتریکی نیاز به تعمیر و نگهداری اضافی کمی دارند. طبق دستورالعمل دستورالعمل، آلودگی و زباله را تمیز کنید و دستگاه را از نظر سایش و آسیب بررسی کنید. اگر یک ماشین اصلاح شارژی دارید، مطمئن شوید که از روش های مناسب برای مراقبت از باتری پیروی می کنید.

گوشه زن های بنزینی نیاز به توجه بیشتری دارند. اطلاعات زیر در مورد این مدل ها صدق می کند.

سوخت رسانی به دستگاه گوشه زن بنزینی

سوخت رسانی مناسب بخش مهمی از مراقبت از ماشین اصلاح گوشه زنی با موتور بنزینی است. فقط از نوع سوخت و مواد افزودنی که سازنده ماشین اصلاح مشخص می کند استفاده کنید. از سوخت تازه استفاده کنید - بنزین استاندارد پمپ می تواند در طول زمان تخریب شود. بنزین را در یک ظرف دربسته که برای بنزین طراحی شده است نگهداری کنید.

ذخیره سازی گوشه زن شما

ذخیره سازی بخش مهمی از مراقبت از ماشین اصلاح گوشه زن شما است. در اینجا چند روش کلی آورده شده است:

  • قبل از ذخیره سازی اجازه دهید تا گوشه زن خنک شود.
  • هر گونه بریده یا زباله را پاک کنید.
  • در مکانی خشک و دارای تهویه مناسب نگهداری شود که بخار یا نشتی با شعله باز یا جرقه تماس نداشته باشد.
  • دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
  • برای ذخیره سازی طولانی مدت، سازندگان ممکن است به شما دستور دهند که سیستم سوخت را خشک کنید یا تجهیزات را با مخزن پر از سوخت مخلوط با یک تثبیت کننده سوخت ذخیره کنید.

سایر تعمیر و نگهداری گوشه زن

سایر روش های نگهداری ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • نظافت عمومی
  • بررسی روان کاری مناسب چرخ دنده زاویه / مخروطی
  • نگهداری محور محرک
  • بررسی و تعویض فیلتر بنزین (در صورت وجود)

 

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر