شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
راهنمای خرید ژنراتور

هنگام قطع برق در خانه، در سفرهای کمپینگ یا در محل کار، ژنراتورها عالی هستند... 

هنگام قطع برق در خانه، در سفرهای کمپینگ یا در محل کار، ژنراتورها عالی هستند. در مورد انواع مختلف ژنراتورها از جمله ژنراتورهای آماده به کار Genarac، ژنراتورهای اینورتر و ژنراتورهای قابل حمل بیشتر بدانید، به علاوه بدانید کدام یک برای شما بهترین کارایی را دارد.

ژنراتورها

انتخاب ژنراتورهای آماده به کار Genarac و ژنراتورهای اینورتر قابل حمل ما را برای اتصال برقدر هنگام قطع برق یا فعالیت در فضای باز خریداری کنید. برای خانه و محل کار ما مجموعه بزرگی از ژنراتورها را متناسب با نیازهای شما داریم.   

هنگام خرید ژنراتور به چه نکاتی توجه کنیم:

  • استفاده:  ژنراتورها برای برق پشتیبان در مواقع اضطراری، در محل کار، یا در حین فعالیت‌های تفریحی مانند کمپینگ یا چادر نشینی استفاده می‌شوند. دو نوع ژنراتور وجود دارد: آماده به کار و قابل حمل.   
  • وات:  وات مورد نیاز برای ژنراتور شما بستگی به نوع ژنراتور مورد نیاز شما و نحوه استفاده از آن دارد. معمولاً هرچه وات ژنراتور بیشتر باشد، می توانید قدرت بیشتری داشته باشید.

ژنراتور برای خانه

ژنراتورهای آماده به کار برای تامین برق کل خانه یا مناطق ضروری خانه در مواقع اضطراری بهترین هستند. این یک گزینه عالی برای افراد مسن یا معلول است که ممکن است با قطع برق بیشتر اذیت شوند.

ژنراتور فعالیت های اوقات فراغت

ژنراتورهای قابل حمل برای فعالیت در فضای باز بسیار عالی هستند، زمانی که منبع تغذیه ممکن است به سختی پیدا شود. آنها برای کمپینگ، قایق سواری، چادر نشینی گزینه بسیار خوبی هستند.

ژنراتور برای محل کار

هر دو ژنراتور آماده به کار و قابل حمل گزینه های خوبی برای محل کار هستند. ژنراتورهای آماده به کار هنگام تامین انرژی کامپیوترها، شبکه ها و تلفن های ضروری خوب هستند، در حالی که ژنراتورهای قابل حمل می توانند برق موقت محل کار را برای ابزارها و چراغ ها تامین کنند.

ژنراتورهای اینورتر

ژنراتورهای اینورتر دارای توان وات کمتری هستند اما برای کسانی که به دنبال ژنراتوری بی صدا و با برق مناسب و سریع هستند، گزینه بسیار خوبی هستند. ژنراتورهای اینورتر که به دلیل اندازه کوچک خود شناخته می شوند، برق متناوب را به DC تبدیل می کنند و منبع تغذیه مناسب و آرام تری را برای کمپینگ، قایق سواری فراهم می کنند.

ژنراتورهای قابل حمل

اصول اولیه ژنراتورهای قابل حمل

ژنراتورهای قابل حمل با گاز کار می کنند و می توان از آنها برای تامین مقدار محدودی برق در طول طوفان، در محل کار یا در یک سفر کمپینگ استفاده کرد. ژنراتورهای قابل حمل برق را برای فعالیت های بیرونی تامین می کنند و از قطع برق در خانه محافظت می کنند.

ویژگی های ژنراتور قابل حمل

ژنراتورهای قابل حمل دارای ویژگی‌های زیادی هستند از جمله، خروجی‌های محافظ مدارشکن برای محافظت در برابر اضافه بار، مخازن سوخت بزرگ‌تر برای زمان کار بیشتر، قطع صدا برای عملکرد بی‌صدا، دسته‌های تاشو و کیت‌های چرخ برای حمل آسان، و سنج‌های سوخت یکپارچه برای کمک به جلوگیری از قطع برق.

اصول اولیه ژنراتورهای آماده به کار

ژنراتورهای آماده به کار گزینه مناسبی برای برق پشتیبان در هنگام قطع برق و طوفان هستند. آنها به طور خودکار برق خانه را تا پایان قطعی تامین می کنند. مدل های آماده به کار از یک سوئیچ انتقال خودکار برای اتصال ژنراتور به سیستم الکتریکی موجود شما استفاده می کنند. 

سوئیچ انتقال خودکار

کلید انتقال خودکار (ATS) هسته اصلی سیستم ژنراتور است. این یک تابلو برق است که به طور ایمن یک ژنراتور را به مدارهای الکتریکی خانه شما متصل می کند.
توجه: خودتان اقدام به نصب کلید انتقال نکنید، زیرا ممکن است نیاز به مجوزهای محلی داشته باشد و باید توسط یک برقکار حرفه ای نصب شود.

گزینه هایی برای در نظر گرفتن:

هنگام خرید یک ژنراتور آماده به کار چند گزینه وجود دارد که باید در نظر بگیرید. پوشش مدار ضروری تنها مهم ترین نیازهای خانه شما را پوشش می دهد و به شما امکان می دهد در هنگام قطع برق از چه چیزی پشتیبان تهیه می شود، انتخاب کنید. پوشش مدیریت شده کل خانه برای ژنراتورهای کوچکتر است و با یک سوئیچ مدیریت برق جفت می شود که با مدیریت نیازهای برق هر دستگاه، پوشش کل خانه را فراهم می کند. پوشش کامل کل خانه پوشش کاملی را برای تمام مدارهای شما فراهم می کند، به این معنی که وقتی برق قطع می شود، همه چیز روشن می شود و روشن می ماند.

لوازم جانبی ژنراتور

روکش ها ژنراتور شما را از عوامل طبیعی مانند آب و هوا و اشعه UV محافظت می کنند.  

سیم های برق

کابل های برق بخش مهمی از تغذیه ژنراتور قابل حمل یا آماده به کار شما هستند. قبل از خرید سیم برق حتماً دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید.

کیت های تعمیر و نگهداری

کیت های تعمیر و نگهداری راه خوبی برای کارکرد روان ژنراتورهای آماده به کار شما هستند. آنها معمولاً شامل فیلتر هوا، فیلتر روغن، شمع جرقه و غیره هستند.

نکات مهم:

  • هرگز ژنراتور را در فضای بسته یا داخل خانه راه اندازی نکنید. اگزوز حاوی مونوکسید کربن است، یک گاز سمی کشنده که نمی توانید آن را بو کنید، بچشید یا ببینید.   
  • ژنراتور قابل حمل را در باران راه اندازی نکنید.   
  • قبل از سوخت گیری، ژنراتور را خاموش کنید و بگذارید خنک شود.  
  • از خطرات الکتریکی مانند اتصال ژنراتور برق قابل حمل به طور مستقیم به سیم کشی خانه خود اجتناب کنید.  
  • کودکان و حیوانات خانگی را همیشه از ژنراتورها دور نگه دارید.  
  • ژنراتور را به طور منظم بررسی کنید و برای قطعات با نزدیکترین نمایندگی مجاز تماس بگیرید.  
  • مطمئن شوید که ژنراتور به درستی زمین شده است. تمام مقررات فدرال، استانی و محلی مربوط به اتصال زمین را بررسی و دنبال کنید.  
  • از کابل های برق مناسب مانند سیم های سنگین و دارای درجه بندی در فضای باز با سیم سنج استفاده کنید.  

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر