شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
اره منبت کاری اره مویی چیست ؟

اره منبت کاری اره مویی پرفروش ترین و با ارزش ترین ابزار برقی است که در طیف وسیعی ...

اره منبت کاری اره مویی پرفروش ترین و با ارزش ترین ابزار برقی است که در طیف وسیعی از پروژه های برش استفاده می شود. یک ابزار برقی خوب می تواند نیمی از تلاش را برای دستیابی به برش های کافی با اره مویی صرفه جویی کند. در مورد تیغه های اره منبت کاری اره مویی و اره منبت کاری اره مویی محصولات زیادی را به بازار ارائه می دهد. بنابراین، انتخاب نامناسب ممکن است برای برخی افراد به یک کار دشوار تبدیل شود. 

خریدار باید اره منبت کاری اره مویی را تهیه کند که بسیار موثر و مقرون به صرفه باشد. قبل از خرید اره منبت کاری اره مویی، مهم است که برخی از عوامل را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که تمام نیاز شما را برآورده می کند. 

 بنابراین، اجازه دهید برخی از ویژگی های مهمی را که اره منبت کاری اره مویی شما باید داشته باشد، مورد بحث قرار دهیم.

  • مکانیزم کار

با حرکت اره عمودی، یک کاهنده دنده چرخش یک موتور الکتریکی را به حرکات رفت و برگشتی ساده تبدیل می کند. هنگام حرکت به سمت بالا، اره نیز به سمت جلو حرکت می کند و وقتی پایین می آید، جمع می شود. برای حرکت پاندول، یک سنجاق در نظر گرفته شده است که غلتک تکیه گاه اره را تاب می دهد. اره را به جلو هل می دهد و به عقب رها می کند. 

  • قدرت

قدرت معیار اصلی در هنگام انتخاب یک ابزار برقی است. این به طور مستقیم به ضخامت ماده ای که اره قادر به برش است مربوط می شود. مانند همه ابزارهای برقی، دو نوع خانگی و حرفه ای وجود دارد. اره منبت کاری اره مویی خانگی از توانی بین 350 تا 700 وات استفاده می کند در حالی که اره منبت کاری اره مویی حرفه ای می تواند به 1500 وات برسد. توصیه می شود که بر اساس نیاز خود به دنبال محصول باشید.

  • صفحه زیره

هنگامی که آن را روی میز کار فشار می دهید، کفی باید محکم باشد در حالی که بار زیادی را تجربه می کند. در صورت تغییر شکل کفی، نمی توانید به دقت مناسبی دست یابید. سطح کفی باید دارای بافت صاف باشد.

  • تیغه اره

تیغه اره با هر اره منبت کاری اره مویی، چه اره مویی قدیمی و چه جدید، ثابت می شود. یک قطعه اره منبت کاری اره مویی وجود دارد، می توانید تیغه ای را با هر ضخامت مناسب برای کار خود وارد کنید. بنابراین، هنگام انتخاب یک مورد برای کار خود، اطمینان حاصل کنید که تیغه ای عالی دارد که می تواند نتیجه عالی را به کار شما ارائه دهد. 

 بنابراین، اینها عواملی هستند که باید قبل از خرید اره مویی در نظر بگیرید. در کنار این نکات طول سیم محصول را نیز بررسی کنید. 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر