شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
جک هیدرولیکی چیست؟

اگر به دنبال خرید جک های هیدرولیک برای کسب و کار خود هستید، ممکن است...

اگر به دنبال خرید جک های هیدرولیک برای کسب و کار خود هستید، ممکن است مورد توجه شما قرار گیرد. با این حال، ممکن است از نوع تجهیزاتی که می خواهید بر اساس استفاده مورد نظر خود داشته باشید نیز نگران باشید.

اگر علاقه مند به خرید جک هیدرولیک هستید، در ادامه مطلب بخوانید تا فاکتورهایی را که باید در هنگام خرید آنها در نظر بگیرید، کشف کنید. میزانی که این تجهیزات می توانند جسم را بالا ببرند، اهمیت حیاتی دارد. 

بنابراین، جک هیدرولیک چگونه کار می کند؟

سیستم جک هیدرولیک با انتقال روغن از یک محفظه به محفظه دیگر اجسام سنگین را بلند می کند. از طریق دریچه های مکش وارد دو سیلندر می شود که فشار ایجاد می کند و مایع را به طور مساوی در نقاطی که باعث بلند شدن اجسام می شود، ایجاد می کند.

هر جک هیدرولیک موجود در بازار دارای حداقل ارتفاع بالابری و محدوده تنظیم شده ای است که آن می تواند جسم را بلند کند. بنابراین، شما باید محدوده ارتفاع را در نظر بگیرید.

حداکثر ارتفاع لازم برای بلند کردن؟

ارتفاع بلند کردن جک هیدرولیک بستگی به کاربرد مورد نظر شما دارد، برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید باید تعداد پله‌های پیستون را با هم مقایسه کنید، ضربات بیشتری برای بلند کردن آن انجام می‌شود. ظرفیت بلند کردن اجسام در هر مرحله بلند کردن طولانی متفاوت است. اکثر جک های هیدرولیک مدرن تا 2 پسوند اضافی ارائه می کنند که ممکن است بیشتر نیازهای بلند کردن شما را پوشش دهد.

جنبه دیگری که توجه زیادی را می طلبد ظرفیت بار است. این به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که جک را تحت فشار قرار نمی دهید.

عواملی که در هنگام خرید باید در نظر گرفت؟

شما باید موادی را که جک های هیدرولیک با آن ساخته شده اند در نظر بگیرید. برجسته ترین گزینه ها فولاد و آلومینیوم هستند که از نظر استحکام و استحکام به سازه کمک می کنند.  

با این حال، به طور کلی، آلومینیوم به دلیل توانایی اضافی آن برای تحمل وزن بیشتر، یک جایگزین عملی تر است. اگرچه، به طور قابل توجهی سبک تر از فولاد است. علاوه بر این، اگر قصد دارید مرتباً تجهیزات را جابجا کنید، این ویژگی مفید به نظر می رسد. 

فاکتور بعدی که باید در نظر داشت نمایه طراحی است. دو نوع موجود در بازار عبارتند از - مشخصات پایین یا یک پروفایل استاندارد. 

اولی به شما این امکان را می دهد که آن را زیر خودروهای اسپورت یا هر نوع وسیله نقلیه دیگری که ارتفاع سواری کمی دارند بچرخانید. پروفیل استاندارد برای خودروهای معمولی با فضای استاندارد زیر خودرو مناسب است.

در ابزار گلد، ما اهمیت کیفیت را درک می کنیم، بنابراین طیف گسترده ای از جک های هیدرولیک را برای انتخاب با بهترین قیمت های مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می دهیم.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر