شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
نکاتی که هنگام خرید بهترین دستگاه جوش باید در نظر گرفت

تکنیک جوش قرن ها پیش برای اتصال فلزات ایجاد شد. فرآیند جوشکاری...

تکنیک جوش قرن ها پیش برای اتصال فلزات ایجاد شد. فرآیند جوشکاری با ذوب کردن قطعاتی که قرار است به یکدیگر متصل شوند، عمل می کند. این فرآیند یک اتصال قوی را تشکیل می دهد که با نوع دیگری که توسط لحیم کاری ایجاد می شود متفاوت است. 

فرقی نمی کند که بخواهید فلزات را تعمیر کنید یا از فلزات به عنوان بخشی از کار خود استفاده کنید، در هر دو مورد نیاز به دستگاه جوش دارید. این انعطاف پذیرترین روشی است که برای اتصال قطعات فلزی استفاده می شود. 

با این حال، انواع مختلفی از دستگاه های جوش در بازار موجود است که انتخاب مناسب برای شما را بسیار دشوار می کند. بنابراین، برای سهولت کار، چند فاکتور داریم که باید قبل از خرید دستگاه جوش در نظر بگیرید .

اگر شما یک جوشکار حرفه ای هستید، پس باید با جنبه های مختلف انتخاب یک دستگاه جوش مناسب آشنا باشید. با این حال، اگر هنوز از نحوه انتخاب بهترین دستگاه جوش سردرگم یا بی اطلاع هستید، نکات زیر را در نظر بگیرید تا دستگاه جوش مناسب خود را انتخاب کنید.  

به طبیعت فلز دسترسی پیدا کنید

جوشکاری به طور کلی بر روی سه عنصر فولاد کربنی، فولاد ضد زنگ و آلومینیوم انجام می شود. فولاد کربنی رایج ترین مورد استفاده است زیرا با اکثر دستگاه های جوش سازگار است و همچنین توانایی تحمل گرمای اضافی را دارد که ممکن است به فلز اعمال شود. اگر از فولاد ضد زنگ استفاده می کنید، با دستگاه های جوشکاری TIG یا MIG سازگار است و برای کار به عنوان فولاد کربنی به استحکام زیادی نیاز ندارد. 

اگر از آلومینیوم استفاده می کنید، به دستگاه های جوشکاری پیچیده تری مانند دستگاه MIG  نیاز دارد. همچنین می توانید از دستگاه TIG سطح بالا برای جوش آلومینیوم استفاده کنید. 

از آنجایی که همه عناصر دارای ماهیت متفاوتی هستند، بهتر است قبل از انتخاب دستگاه جوش به فلزی که می‌خواهید به هم متصل شود دسترسی داشته باشید. 

تجزیه و تحلیل نیازهای گاز فشرده

فرآیندهای مختلف جوشکاری به گازهای فشرده متفاوتی نیاز دارند. اکسیژن، آرگون و دی اکسید کربن برخی از محبوب ترین گازهای فشرده هستند که در چندین روش جوشکاری استفاده می شوند. بنابراین، مهم است که نیاز به گاز فشرده خود را تجزیه و تحلیل کنید و سپس به یک دستگاه جوشکاری خاص تکیه کنید. 

محل جوشکاری عالی را انتخاب کنید

محل جوش برای تصمیم گیری در مورد دستگاه جوش مناسب بسیار مفید است. اگر در داخل خانه جوشکاری می کنید، می توانید دستگاه خود را با دستگاه AC 115 ولت یا منبع AC 220-240 ولت کار کنید. منبع تغذیه 115 ولت یک منبع معمولی است که هر مکان تجاری یا خانگی دریافت می کند و به طور کلی دستگاه های جوشکاری با این ولتاژ کار می کنند.

به برگه راهنما مراجعه کنید

برگه راهنما می تواند به شما کمک کند تا چندین چیز مهم برای متمایز کردن یک دستگاه جوش خوب از دیگری را درک کنید. شما می توانید اندازه گیری کنید که یک دستگاه چقدر جوش مداوم را در یک بازه ده دقیقه انجام دهد. همچنین به شما امکان می دهد در هر فاصله استاندارد ده دقیقه جوشکاری کنید. اگر از حد لازم بیشتر استفاده کنید، ممکن است دستگاه را گرم کرده و به مدار داخلی آسیب برساند. 

محدوده آمپراژ ایده آل را انتخاب کنید

هزینه دستگاه جوش نیز به ظرفیت تولید فعلی بستگی دارد. اگر از فلز ضخیم‌تری استفاده می‌کنید، برخلاف فلزات نازک، به جریان بیشتری نیاز دارد تا به درستی جوش داده شود. به ماشین هایی نیاز دارد که گرمای مناسبی را برای جوش فراهم کنند. 

همچنین توجه به ضخامت یراق آلات و فلزاتی که قرار است با آنها کار کنید بسیار مهم است. جوشکاری آلومینیوم شبیه به جوشکاری فلز نسبتا نازکتر است. 

 

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر