شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
بهترین محصولات فضای باز و خانگی

دیوالت  ، بوش و ... یکی از محبوب ترین و قابل اعتماد ترین برندها برای خرید...

دیوالت  ، بوش و ... یکی از محبوب ترین و قابل اعتماد ترین برندها برای خرید محصولات فضای باز و خانگی هستند . این برند ها نه تنها به خاطر انواع محصولاتی که ارائه می دهند شناخته شده اند ، بلکه مترادف کیفیت ، قابلیت اطمینان و اعتماد نیز شده اند . این برندها ابزار های خوبی می سازند و با قیمت های مقرون به صرفه عرضه می کنند . بنابراین کاربران به راحتی می توانند محصولات با کیفیت خود را خریداری کنند.

بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم به انواع محصولات فضای باز و خانگی که این سه برند به بازار عرصه می کنند:

جاروبرقی صنعتی

در دنیای پر سرعت امروز ، ما نمی خواهیم زمان زیادی را صرف تمیز کردن بکنیم . بنابراین تهیه ی جاروبرقی برای محل شما بسته به نوع کاری که می خواهید بسیار مهم است . شما می توانید به راحتی از شر ذرات گرد و غبار خلاص شوید و با حداقل تلاش خود خانه و محل کاری و یا مکانی را که می خواهید تمیز نگه دارید .

با کمک جارو برقی با کیفیت می توانید هربار فضای زندگی خود را به راحتی تمیز و مرتب نگه دارید . این محصولات برای نظافت بسیار مهم هستندو هردو برای مقاصد تجاری و مسکونی استفاده می شوند .

با صحبت در مورد مزایایی که این جاروبرقی های برند ارائه می دهند، می توانید نکات ذکر شده در زیر را بررسی کنید:

قدرت مکش بالا: جاروبرقی هایی با قدرت مکش پایین در جمع آوری گرد و غبار از سطوح سخت زحمتی ندارند، اما عموماً قدرت کافی برای مکیدن کثیفی فرش و سطوح پارچه را ندارند. بنابراین، این برندها بهترین جاروبرقی های کلاس را ارائه می دهند که به طور انحصاری کف چوب های سخت را نیز تمیز می کنند.

 

فیلتراسیون عالی: یک جاروبرقی با سیستم فیلتراسیون ضعیف گاهی اوقات گرد و غبار را خارج می کند. از طرف دیگر، یک سیستم فیلتراسیون کارآمد ذرات گرد و غبار میکروسکوپی را به راحتی مدیریت می کند. بنابراین، اگر مایل به خرید چنین جاروبرقی با سیستم فیلتراسیون خوب هستید، این برندها را انتخاب کنید. 

وزن و ظرفیت مخزن خوب: فاکتور مهمی است که باید هنگام خرید یک چوب یا مدل شارژی در نظر بگیرید. می‌توانید جاروبرقی‌های مدرنی تهیه کنید که روی چرخ‌ها قرار می‌گیرند و حرکت را بسیار آسان می‌کنند. بنابراین، می‌توانید پاک‌کننده‌ای با وزن مناسب تهیه کنید که عملکرد تمیز کنندگی مناسبی را ارائه می‌کند.

 

اندازه های کوچک مخزن گرد و غبار تنها با چند ربات تمیز کردن خانه را به هم ریخته می کند و ابتدا باید خاک و گرد و غبار را از جاروبرقی خارج کنید. بنابراین، Stanley، Blac & Decker، و Dewalt چنین جاروبرقی‌هایی را ارائه می‌کنند که مخزن گرد و غبار خوبی دارند که حاوی مقدار کافی خاک است.

واشرهای تحت فشار

واشرهای فشار برای ارائه یک جت آب قدرتمند برای حذف موثر و کارآمد کثیفی در کمترین زمان استفاده می شود. این برندها عمدتاً دو نوع واشر تحت فشار مانند گازسوز و برقی را ارائه می دهند. اینها به تمیز کردن سریع گوشه ها، کناره ها و سایر مناطق کمک می کنند.

مزایای اصلی که می توانید با این ماشین جارو برقی برند به دست آورید عبارتند از:

  • استفاده از اینها توسط همه افراد مبتدی یا حرفه ای آسان است.
  • این واشرها در مقایسه با روش های تمیز کردن معمولی در زمان صرفه جویی زیادی می کنند.
  • شما می توانید این محصولات شوینده را با لوازم جانبی مختلف تهیه کنید تا استفاده از آنها ایمن تر شود.
  • معمولاً تمیز کردن شامل پاک کننده های شیمیایی مضر است. با این حال، این واشرهای تحت فشار از این مارک های معروف با انفجار آب با سرعت بالا بدون نیاز به مواد شیمیایی مضر کار می کنند.
  • واشرهای فشار آنها آب را تقریباً دفع می کنند و اجازه می دهند که کمترین مقدار آب روی سطوح وارد شود.

دمنده ها محصولات تمیز کننده بسیار کارآمدی هستند که هوای تمیز را با قدرت بالا فراهم می کنند. اینها برای عملیات طولانی مدت بدون توقف مناسب تر هستند که اشیا و سطوح را با حجم هوای بیشتر و فشار باد بیشتر تمیز می کنند.

برخی از مزایای استفاده از این دمنده های هوا عبارتند از:

  • اینها دمنده های برقی با قدرت بالا هستند که می توانند به راحتی برای تمیز کردن استفاده شوند. 
  • دمنده هایی وجود دارد که می توان از آنها برای کارهای کوچک به طور موثر استفاده کرد.
  • برندها این دمنده های مد روز و خوش دست را ارائه می دهند که به راحتی با یک دسته در دست می گیرند.
  • شما می توانید این مدل ها را مجهز به سیستم ضد لرزش و همچنین دارای دکمه قفل برای کلیدهای روشن و خاموش کنید.

علف زن

اگر می خواهید تنها در چند دقیقه از شر رشد متراکم گیاهان خلاص شوید، به یکب علف زن قوی برای این کار نیاز دارید. علف زن های ارائه شده توسط این برندها به اندازه کافی سفت شده اند تا بوته های بیش از حد رشد کرده را برش دهند. اینها بهترین انتخاب برای استفاده در فضاهای صعب العبور هستند. 

  • این محصولات همه کاره هستند و با انواع اتصالات تیغه سازگار هستند.
  • این علف زن ها به گونه ای ساخته شده اند که دوام داشته باشند و برای مدت طولانی بدون هیچ زحمتی خدمات ارائه دهند. 
  • اینها بعلف زن های قدرتمندی هستند که به راحتی می توان از آنها در بوته های متراکم استفاده کرد.
  • در مورد راحتی صحبت می کنیم، هر کسی می تواند به راحتی از این علف زن ها چه مبتدی یا حرفه ای استفاده کند.

بنابراین، اینها برخی از محصولات محبوب هستند که توسط مارک های معروفی مانند Stanley، Black & Decker و Dewalt ارائه می شوند. 

اگر به دنبال خرید یکی از این محصولات با کیفیت بالا در فضای باز و خانگی هستید، می توانید به راحتی از وب سایت ابزار گلد دیدن کنید.که طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهد. در اینجا مشخصات محصول مورد نظر، توضیحات و بررسی آنها را جستجو کنید. پس از دریافت تمام جزئیات، می توانید آن را با قیمت های مقرون به صرفه از اینجا خریداری کنید.

 

 

 

  

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر