شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
همه چیز در مورد دریل چکشی

اگر برای اولین بار به دنبال دریل هستید، ممکن است قبلاً انواع  دریل های ...

اگر برای اولین بار به دنبال دریل هستید، ممکن است قبلاً انواع  دریل های موجود در بازار را کشف کرده باشید. ملاحظات اصلی این است که چه نوع کاری باید انجام دهید و آیا برای انجام کار به یک عمل چکشی یا یک حرکت چرخشی معمولی نیاز دارید.  

بیایید نگاه عمیق تری داشته باشیم. اگر مطمئن نیستید که  دریل  چکشی چیست، این مقاله به شما کمک می کند. 

دریل چکشی

اگر به دنبال بسته کاملی از ابزارهای برقی برای کارهای سنگین حفاری هستید،  دریل های چکشی ارزش پول شما را دارند. از آنجایی که مزایای مختلفی از جمله :

  1. قدرتمند و سریع

 دریل های چکشی در انجام کار قوی تر و سریع تر هستند. اینها از عملکرد چرخشی و چکش مانند برای سوراخ کردن گمانه ها یا پیچاندن تقریباً هر چیزی استفاده می کنند.

  1. بدون حرارت 

اینها برای کارهای بنایی، مانند سنگ کاری، دیوار آجری، سنگ تراشی، کار دستی، مصنوعات، ساخت و ساز و ... مناسب هستند. به طور یکپارچه در هر چیزی مانند دیوارهای بتنی یا آجر سوراخ می شود.  دریل های استاندارد در این مواقع گرم می شوند.

 ویژگی های کلیدی

این ابزارهای برقی سنگین دارای امکانات بسیار بیشتری نسبت به هر  دریل معمولی هستند.در اینجا چند اصطلاح از ویژگی های کلیدی مته های چکشی برای درک بهتر آورده شده است :

  1. قدرت

یک  دریل چکشی معمولی قدرتی در حدود 7 آمپر دارد در حالی که آنهایی که دارای موتورهای سنگین هستند تا 10 آمپر قدرت دارند. هر چه موتور بزرگتر باشد، قدرت بیشتر و سرعت کار بیشتر می شود.

  .2کنترل سرعت متغیر

برای افزایش دقت و جلوگیری از هر گونه آسیب، کارهای مختلف به سرعت های متفاوتی نیاز دارند. یک دستگاه  دریل خوب دارای یک کنترل ماشه است، یعنی بر روی فشاری که برای کنترل شخصی اعمال می کنید، یا یک کنترل تنظیم سرعت متغیر که می تواند با همان سرعت تنظیم شده کار کند، کار می کند. 

  1. حالت چکشی

 دریل های چکشی دارای تنظیمات حالت چکشی هستند که اثر ضربانی را القا می کنند. با حرکت چرخشی و نیروی ضربانی چکش، راندن قطعات بنایی را به هر چیزی آسان می کند.

  1. چاک کلیدی

بسیاری از دریل ها دارای چاک های بدون کلید هستند که به تغییر سریع و آسان بیت ها کمک می کند. با این حال، یک چاک کلید دار برای  دریل چکشی ترجیح داده می‌شود، زیرا اطمینان می‌دهد که تکه‌ها به طور محکم در جای خود قرار می‌گیرند، زیرا بیت‌ها در حین کار زیاد پرش می‌کنند.

  1. گزینه های گریپ

دریل چکشی دارای گزینه های مختلف دستگیره هستند. یک دسته جانبی 3 حالته یا دسته کمکی 360 درجه برای تجربه سریعتر و راحت تر با گرفتن کامل در فضاهای بسته یا پیچیده وجود دارد.

برای ابزارهای برقی و ماشین آلات بیشتر از بهترین مارک ها و با بهترین قیمت به صورت آنلاین به https://www.abzargold.ir/ و یا به صورت حضوری به فروشگاه ابزار گلد مراجعه کنید، جایی که می توانید مجموعه ای از محصولات متعدد برای تمام نیازهای خود را بیابید. برای خرید دریل چکشی در مدل ها و برند های مختلف به محصولات ما سر بزنید. 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر