شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
خرید اره گرد بر با کیفیت

اره های گرد بر ابزارهای مفیدی هم برای نجاران حرفه ای و هم برای کاربرانی ست که ...

اره های گرد بر ابزارهای مفیدی هم برای نجاران حرفه ای و هم برای کاربرانی ست که در خانه کارهایی از قبیل تعمیرات ، ساخت و تزئین چیزی را انجام می دهند. انواع مختلفی از اره های گرد بر برای انتخاب وجود دارد، با این حال، باید مدلی را که به در کار شما می خورد انتخاب کنید . اگر به دنبال اره گرد بر هستید، می توانید آن را به صورت آنلاین از سایت ما  به نشانی https://www.abzargold.ir/ یا به صورت حضوری از فروشگاه ابزار گلد خریداری کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد که می تواند به شما در پیدا کردن اره گرد بر مناسب کمک کند:

کدام اره گرد بر را باید انتخاب کنید؟

یک اره گرد بر حرفه ای خوب باید قدرت کافی برای بریدن همه چیز را داشته باشد. همه انواع اره های گرد بر دارای اجزای استاندارد یکسانی هستند - محافظ تیغه که برای پوشش تیغه در زمانی که اره در حال استفاده نیست طراحی شده است.  

اساسا دو طرح دایره ای برای انتخاب وجود دارد:

  • SIDEWINDER : اره گرد بر سنتی با موتور در همان محور تیغه. اره های SIDEWINDER   جمع و جور و سبک وزن هستند و برای اکثر کاربردها عالی هستند. 
  • WORM DRIVE: موتور در زاویه سمت راست تیغه قرار دارد. برای افزایش قدرت ورودی تیغه از چرخ دنده استفاده می کند. اره‌های WORM DRIVE بزرگ‌تر از اره‌های خطی هستند و برای کاربردهای سنگین مناسب هستند.

انواع منبع تغذیه برای انتخاب:

دو نوع منبع تغذیه وجود دارد

  • اره‌های با باتری: این اره‌ها برای استفاده در یک فضای محدود، جایی که گزینه‌ای برای استفاده از سیم کشی ندارید، عالی هستند. این اره‌ها برای برش چوب ایده‌آل هستند، اما برای کار بر روی مواد سخت‌تر پیشنهاد نمی‌شوند، زیرا قدرت اضافی ارائه نمی‌دهند و دیر شارژ می‌شوند. 
  • اره های برقی: این اره ها برای برش مواد سخت مانند فولاد و سنگ تراشی ایده آل هستند، اما برای برش مداوم چوب نیز استفاده می شوند. این اره ها به باتری ها وابسته نیستند.  

نکاتی برای خرید اره گرد بر مناسب برای شغل شما

نشانگر خط برش 

این قابلیتی است که به شما امکان می دهد دقیقاً محل برش تیغه خود را ردیابی کنید. بدون آن، دنبال کردن خط برش خود با مشکل مواجه خواهید شد. یک نشانگر خوب به شما امکان می دهد بنا برانتخاب خود، در سمت چپ یا راست خط خود برش دهید. 

دید تیغه 

موارد زیادی وجود دارد که نشانگر خط برش از دید خارج می شود. این زمانی است که شما یک ابزار پنجره کوچک می خواهید که به شما امکان می دهد تیغه را ببینید و بگویید که آیا در یک خط است یا خیر. اگر اره به درستی طراحی نشده باشد، متوجه خواهید شد که هنگام گرفتن آن توسط دستگیره ها، حفاظ ها، قفل های دوک یا دست های شما مانع از دید شما می شود. 

صفحه پایه

اولین چیزی که در مورد صفحه پایه اره باید در نظر گرفت جنس آن است. یک صفحه پایه باید در طول و عرض کاملاً صاف باشد. اگر صفحه پایه از آلومینیوم ساخته شده باشد، احتمال خم شدن آن وجود دارد. صفحات پایه پلاستیکی ساخته شده با الیاف به اندازه کافی سخت هستند که در برابر سقوط مقاومت کنند و اگر به اندازه کافی قاوم باشند خم شدن آنها نیز دشوار است. 

این نکات به شما کمک می کند تا مقدار زیادی از اره های گرد بر موجود را حذف کنید. اکنون با توجه به اینکه از نوع اره ها و نوع منبع تغذیه مطلع هستید، می توانید بنا به نیاز خود یک اره گرد‌ بر انتخاب کنید. بهترین اره گرد بر را می توانید با بهترین قیمت از فروشگاه ابزار گلد خریداری کنید. 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر