شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
باورهای غلط درمورد ابزار شارژی که باید بدانیم

ابزارهای بی سیم در بین کاربران بسیار محبوب هستند زیرا با باتری کار می کنند و بهره وری را افزایش می دهند...

ابزارهای بی سیم در بین کاربران بسیار محبوب هستند زیرا با باتری کار می کنند و بهره وری را افزایش می دهند. استفاده از این ابزارها امکان پذیر است و کار شما را آسان می کند. پس از ارائه مزایای بسیار، متأسفانه، باورهای غلط در مورد این ابزارهای بی سیم رشد کرده است. مردم چنین شایعاتی را باور می کنند و در مورد بهره وری این ابزار بی سیم تردید دارند. از این رو، ما اینجا هستیم تا همه آن باورهای غلط را از بین ببریم تا بتوانید به طور موثر از این ابزار استفاده کنید و کار خود را به آرامی به پایان برسانید.

  1. ابزارهای بی سیم به اندازه کافی قدرتمند نیستند:

یکی از رایج ترین باورهای غلط این است که ابزارهای بی سیم مانند ابزارهای سیمی قدرتمند نیستند. اما بیشتر ابزارهای شارژی به اندازه هر ابزار دیگری قدرتمند هستند. برخی از ابزارهای بی سیم می توانند با حداکثر گشتاور یا گشتاور هوا یا ابزارهای سیمی مطابقت داشته باشند و حتی از آن فراتر روند. 

  1. باتری های ناکارآمد:

قبل از قضاوت یا تصمیم گیری، ابتدا مواد ساخت باتری ها، ساخت آنها و نحوه ذخیره و رساندن نیرو به ابزار را بشناسید. در پنج سال گذشته، ابزارهای بی سیم از نیکل-فلز هیدرید به باتری های لیتیوم-یون ارتقا یافته اند. این باتری ها سبک تر هستند و با ذخیره انرژی بیشتر در بسته های کوچکتر، مدت زمان بیشتری کار می کنند. همچنین، بازیافت آنها بسیار امکان پذیر است. بسیار بیشتر از باتری های معمولی بنابراین، این باتری ها می توانند نیروی کافی برای ابزارهای بی سیم فراهم کنند.

  1. ولتاژ بیشتر بهتر است:

ولتاژ بیشتر همیشه بهتر نیست. وقتی صحبت از ابزارهای بی سیم می شود، کافی است ولتاژ کمتری نیز داشته باشید. ولتاژ بیشتر برای ابزارهای برقی مانند مته های چکشی و اره های مدور مهم است، اما ضربه های بی سیم ممکن است نیازی به چنین ولتی نداشته باشند. جنبه مهم ابزارهای بی سیم، گشتاور و آمپر/ساعت در باتری است، زیرا این ابزارها گشتاور، زمان اجرا و ظرفیت انرژی بیشتری را ارائه می دهند.

  1. این ابزارها زمان زیادی برای شارژ شدن نیاز دارند:

اکنون شارژرها و باتری ها دارای ویژگی های هوشمند هستند. بنابراین، شارژ سریع ابزارها تنها در چند دقیقه امکان پذیر است. در گذشته، ابزارها برای شارژ 10-12 ساعت زمان می بردند، اما اکنون، این کار را فقط در 30-40 دقیقه می توان انجام داد.

  1. از هر شارژر استفاده کنید:

این فقط یک تصور اشتباه است که هر شارژر یکسان است. اما برخی از شارژرها قدرت محاسباتی بیشتری دارند و برخی قادر به اندازه گیری مقاومت، ولت و آمپر بسته باتری هستند. این شارژرها از این اطلاعات برای ارائه بهترین شارژ ممکن استفاده می کنند. از این رو، نمی توانید از هیچ شارژری برای ابزار خود استفاده کنید. شما می توانید طبق مشخصات و الزامات از آنها استفاده کنید.

  1. امکان شارژ بیش از حد ابزار:

این گفته واقعا اشتباه است. این ابزارهای بی سیم و باتری های آنها را نمی توان بیش از حد شارژ کرد. همانطور که می توانید شارژرهای مدرن مختلفی را در بازار پیدا کنید که دارای چرخه شارژ تنظیم شده هستند. هنگامی که باتری به طور کامل شارژ شد، شارژر باتری را برای استفاده بعدی به طور خودکار شارژ نگه می دارد.

  1. ابزارهای شارژی در آینده جایگزین ابزارهای سیمی خواهند شد:

اصلا درست نیست. می توانید از ابزارهای برقی بی سیم با ویژگی اصلی آنها که قابل حمل بودن است لذت ببرید. اما برخی از کاربردها وجود دارد که در آنها باید ابزارهای هوایی یا الکتریکی را برای محیط و موقعیت های ارگونومیک انتخاب کنید. بنابراین، شما می توانید از هر دو نوع ابزار در سال های آینده نیز مطابق با نیاز خود استفاده کنید.

  1. ابزارهای قدیمی قابل اعتمادتر هستند:

نوستالژی چیز خوبی است اما نه با ابزار. معمولاً مردم فکر می کنند که ابزارهای قدیمی آنها قابل اعتماد هستند و استفاده از آنها بسیار آسان است. ممکن است با ابزار سیمی قدیمی خود سطح راحتی داشته باشید، اما ابزارهای جدید با ویژگی ها و پیشرفت های جدید همراه هستند و مزایای خاص خود را دارند. بنابراین، استفاده از ابزارهای جدید در زمانی که ابزار قدیمی شما خارج از سرویس است ضروری است.

اینها برخی از باورهای غلط مربوط به ابزارهای بی سیم هستند. پس از خواندن این نکات، می توانید در مورد درست و نادرست بودن شفافیت به دست آورید و در استفاده کارآمد و موثر از ابزارهای بی سیم بسیار مفید خواهد بود.

بنابراین، اگر به دنبال خرید چنین ابزارهایی هستید، می توانید به وب سایت ما به نشانی https://www.abzargold.ir/ مراجعه کنید و از بهترین تخفیف ها برای بهترین محصولات بهره مند شوید.  

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر