شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
چگونه یک پیچ گوشتی برقی مناسب بخریم؟

پیچ گوشتی برقی یک ابزار ضروری است. بنابراین، مهم است که پیچ گوشتی مناسبی را انتخاب کنید ...

پیچ گوشتی برقی یک ابزار ضروری است. بنابراین، مهم است که پیچ گوشتی مناسبی را انتخاب کنید که بتواند کار شما را آسان کند. شما می توانید برند های مختلف و انواع مختلف پیچ گوشتی را در بازار پیدا کنید. اما چیزی که در مورد اینکه چه پیچ گوشتی برقی مناسب شماست تصمیم می گیرد شغل شما و نوع کاری است که قصد انجام آن را دارید. هر پیچ گوشتی برقی با کیفیت های خاصی ساخته شده است که کار را در هر زمینه کاری آسان تر می کند.

هنگام خرید یک پیچ گوشتی برقی، زمان بگذارید و جنبه های خاصی مانند گشتاور، سرعت، قدرت، قطعات پیچ گوشتی و موارد دیگر را بررسی کنید. به دنبال موردی باشید که تمام نیازهای شما را برآورده کند و با شغل شما متناسب باشد. برای کمک شما، ما شرح مختصری از این جنبه ها را ارائه می دهیم که می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند.

گشتاور:

در مقایسه با توان خالص، کنترل گشتاور برای کاربردهای پیچ گوشتی قدرتی مهمتر است. سازندگان اغلب به دنبال پیچ گوشتی با گشتاور بالا هستند که کار آنها را کارآمدتر و آسان تر می کند. 

گشتاور بر حسب نیوتن متر (Nm) در متریک یا فوت پوند (ft-lb) در امپریال بیان می شود. این پیچ‌گوشتی‌ها برای مدل‌های قوی‌تر، 20 نیوتن‌متر درپوش دارند.

سرعت:

سرعت بخش دیگری برای این ابزارها است که به شما امکان می دهد بهره وری بیشتری داشته باشید. سازندگان اغلب پیچ گوشتی برقی با چرخش بالاتر در دقیقه (RPM) را انتخاب می کنند. هرچه دور پیچ گوشتی شما بیشتر باشد، سریعتر می تواند پیچ ​​ها را بچرخاند.

قدرت:

قدرت برای این پیچ گوشتی ها بر حسب ولتاژ توضیح داده شده است. این ابزارها می توانند گشتاور بیشتری را با ولتاژ بالاتر تولید کنند. بسیاری از پیچ گوشتی های همه منظوره در محدوده 5 ولت هستند و برای کارهای سبک و متوسط ​​ایده آل هستند. 

برای مقایسه برق با سیم، به وات آنها نگاه کنید. یک پیچ گوشتی با وات بالا دارای موتور الکتریکی قوی تر و گشتاور بیشتری است.

تعداد موقعیت های کلاچ:

هنگامی که یک پیچ به اندازه کافی سفت می شود، یک کلاچ روی یک پیچ گوشتی برقی ، گشتاور را از بین می برد. تنظیم بیشتر کلاچ به شما این امکان را می دهد که از نقطه انگشت تا سر پیچ به طور مداوم در پیچ ها رانندگی کنید. 

موقعیت های بیشتر کلاچ می تواند حداکثر گشتاوری را که پیچ گوشتی برقی شما می تواند اعمال کند تنظیم کند. این ویژگی کار با وسایل الکترونیکی و چوب را آسان می کند. 

اینها چند فاکتور مهمی است که خریدار هنگام خرید پیچ ​​گوشتی برقی باید به آنها توجه کند. اگر قصد خرید پیچ ​​گوشتی برقی را دارید، به صورت حضوری به فروشگاه ابزار گلد یا به صورت آنلاین https://www.abzargold.ir/  از سایت  مراجعه کنید. 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر