شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
چگونه از فرسایش ابزار های برش برقی جلوگیری کنیم؟

ابزارهای برش فلز ابزارهای محرکی هستند که در طول فعالیت های مختلف ساخت فلز استفاده می شوند ...

ابزارهای برش فلز ابزارهای محرکی هستند که در طول فعالیت های مختلف ساخت فلز استفاده می شوند. از ماشین کاری مواد گرفته تا برش ورق های فلزی با کیفیت بالا، این ابزارها همه کارها را انجام می دهند. این ابزارها سرعت و دقت کار ساخت فلز را افزایش می دهند. از این رو، سرویس و نگهداری به موقع این ابزارها بسیار مهم است. 

حال این سوال پیش می آید که برای افزایش عمر ابزارهای برقی برش فلز چه راهکارهایی را باید دنبال کنیم؟ در اینجا می توانید چند نکته و ترفند برای افزایش بهره وری این ابزارها را درک کنید. اگر این عوامل را در نظر بگیرید، هزینه نگهداری مرتبط با ابزارهای برقی برش فلز را نیز کاهش می دهد.

کنترل حرارت

گرما یکی از عواملی است که می تواند عمر ابزارهای برش فلز را تحت تاثیر قرار دهد. هنگامی که دو جسم فلزی با یکدیگر تماس پیدا می کنند، در طول فرآیند برش گرمای فوق العاده ای تولید می کنند. در اثر گرما، نوک و سطح فلزی فرسوده می شود. بنابراین استفاده از روان کننده یا روغن برای افزایش طول عمر این ابزار ضروری است. اینها مواد ضد اصطکاک هستند و اصطکاک بین فلز را کنترل می کنند و از خراب شدن آنها جلوگیری می کنند.

پیکربندی ابزار

ابزارها باید به گونه ای طراحی شوند که به سرعت حذف فلز بالاتر برسند. این ابزارها باید به اندازه کافی قابل انطباق باشند تا بر روی کاربردهای اسپیندل متنوع کار کنند. همچنین این ابزارها باید به دلیل حرکت مکرر بار، تنش اضافی را تحمل کنند. 

پوشش درج

این پوشش باید بر روی ابزارهای برش فلز بسته به ماهیت و طراحی آنها اعمال شود. این از گرم شدن شدید این ابزارها جلوگیری می کند. دو نوع پوشش بسیار محبوب هستند، رسوب بخار شیمیایی (CVD) و رسوب بخار فیزیکی (PVD). CDV ضخیم تر است و از بستر کاربید در برابر گرما محافظت می کند در حالی که PVD نسبتاً نازک تر است و برای ابزارهای لبه تیز ترجیح داده می شود.

همراه با این نکات، برخی پیشنهادات کلی دیگر می تواند ابزار برش شما را نجات دهد:

  • ابزار خود را در جای خشک نگه دارید.
  • ابزارها را در جعبه اصلی خود نگهداری کنید.
  • از جمع کننده زنگ یا بسته سیلیکا ژل استفاده کنید.
  • ابزار خود را به درستی تمیز کنید.
  • ابزارها را مرتباً از نظر سایش و آسیب بررسی کنید.
  • باتری ابزارها را نگهداری کنید.
  • از لوازم جانبی و قطعات آنها به خوبی مراقبت کنید.

اینها نکات و ترفندهایی هستند که می توانند عمر ابزارهای برش فلز شما را افزایش دهند و از خراب شدن آنها جلوگیری کنند. ابزارهای موثر ارزش زیادی به مغازه های تولید فلز می دهند. بنابراین، اگر به دنبال ابزارهای برش فلز می توانید به صورت آنلاین از سایت ما به نشانی https://www.abzargold.ir/  خریداری کنید. ابزار گلد یک پلت فرم آنلاین پیشرو برای خرید این ابزارهای برقی است. همچنین می توانید به صورت حضوری به فروشگاه ما مراجعه نمایید . 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر