شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
تفاوت پیچ گوشتی برقی با دستی چیست؟

پیچ گوشتی برقی با پیچ گوشتی دستی معمولی کاملاً متفاوت است. اگرچه هر دو ابزار یک هدف ...

پیچ گوشتی برقی با پیچ گوشتی دستی معمولی کاملاً متفاوت است. اگرچه هر دو ابزار یک هدف واحد سفت کردن یا شل کردن پیچ ها را انجام می دهند، تفاوت اصلی در منبع نیرو محرک نیرو است - پیچ گوشتی های دستی بر روی نیروی اعمال شده توسط شما کار می کنند و پیچ گوشتی های برقی از منبع الکتریکی که به آن متصل است انرژی می گیرند. 

پیچ گوشتی های برقی به دلیل دقت، بهره وری و قابلیت کشش بهتر در میان اپراتورهای خط مونتاژ به طور فزاینده ای محبوب می شوند و به طور همزمان هزینه و ریسک را کاهش می دهند. همچنین خطرات آسیب دیدگی را کاهش می دهد. بنابراین، مهم است که یک پیچ گوشتی برقی در جعبه ابزار خود داشته باشید. اکنون در این مقاله به این خواهیم پرداخت که چگونه این ابزارها زندگی ما را آسان می کنند.

انواع مختلفی از پیچ گوشتی های برقی برای اهداف مختلف استفاده می شود. از این رو، انتخاب پیچ گوشتی مناسب برای خود بسیار مهم است. برای به دست آوردن بهترین گزینه برای خود، باید برخی از سوالات رایج و پاسخ آنها را بدانید.

  • پیچ گوشتی های من چقدر باید سریع باشند؟

هر پیچ گوشتی حداکثر و حداقل دور در دقیقه خود را دارد که در آن کار می کند. به طور کلی، یک پیچ گوشتی الکتریکی با دور در دقیقه بالاتر ، پتانسیل گشتاور کمتری دارد.

  • کاربرد من از پیچ گوشتی برقی به چه مقدار گشتاور نیاز دارد؟

هر پیچ گوشتی محدوده خاصی دارد که تحت آن کار می کند. مدل‌های با گشتاور بسیار کم برای رانندگی با پیچ ظریف استفاده می‌شوند در حالی که پیچ‌گوشتی‌های با گشتاور بالا برای کاربردهای صنعتی بالا ایده‌آل هستند.

  • کدام یک را انتخاب کنم؟ پیچ گوشتی دستگیره یا ثابت؟

در اتوماسیون، نیازی به پیچ گوشتی دستگیره یا ماشه ای ندارید، می توانید از پیچ گوشتی قابل نصب استفاده کنید. اما برای یک کارگر، گزینه های مختلفی مانند دستگیره زاویه دار، تپانچه ای یا درون خطی با انواع مختلف ماشه برای انتخاب وجود دارد. 

  • چه مقدار اندازه پیچ برای کار من لازم است؟

پیچ گوشتی‌های برقی دارای قطعاتی هستند که می‌توان آن‌ها را تغییر داد تا اندازه‌ها و سبک‌های مختلف پیچ را انجام دهند.

  • آیا باید پیچ ​​گوشتی برقی خود را کالیبره کنم؟

در مواردی که به دقت دقیق نیاز است، مهم است که بدانید به چه نوع پیچ گوشتی نیاز دارید. برخی از پیچ گوشتی ها مبدل داخلی دارند در حالی که برخی دیگر با روش های مختلف اندازه گیری دقت کار می کنند. 

  • آیا به لوازم جانبی اضافی با پیچ گوشتی برقی خود نیاز دارم؟

لوازم جانبی مانند بازوهای گشتاور، متعادل کننده ها، سیستم های موقعیت یابی، تضمین کیفیت و مراحل ایمنی بیشتری را به فرآیند شما اضافه می کنند. تجهیزات اضافی برای نگهداری خوب پیچ گوشتی ها مهم است.

مزایای پیچ گوشتی برقی

راحت: یک پیچ گوشتی برقی شکلی دارد که به راحتی قابل نگه داشتن است، به همین دلیل کار کردن با آن راحت است. این ابزارها با توجه به سرعت بالایی که دارند می توانند بسیار سریعتر کار کنند. برخی از مدل ها دارای لوازم جانبی مفیدی مانند کیف حمل و طیف وسیعی از پیچ ها هستند که راحتی بهتری را برای کار فراهم می کنند. 

کار کمتر: در حین استفاده از پیچ گوشتی برقی، به تلاش کمتری نیاز خواهید داشت. هنگامی که یک قطعه کار به تعداد زیادی پیچ نیاز دارد، این ابزارها برای آن کار ایده آل هستند. پیچ گوشتی های برقی به شما این امکان را می دهند که با همان ابزار کارهای مختلفی را انجام دهید. 

کارآمد: این ابزار اجازه می دهد تا پیچ ها را با دقت و سریع وارد کنید. پیچ گوشتی های برقی دارای قابلیت مته قدرتمندی هستند که اثر ماندگاری را ارائه می دهد.  

همه کاره: در اکثر پیچ گوشتی های برقی، دو چیز مشترک هستند یعنی سرعت متغیر و عملکرد معکوس. سرعت متغیر کنترل و کارایی بیشتر را در حین کار تضمین می کند و عملکرد معکوس یک ویژگی بارز است که اجازه می دهد تا به سرعت پیچ ها را وارد کرده و آنها را جدا کنید. پیچ گوشتی های برقی به دلیل سرعت قابل تنظیم خود، کار سریع را در یک زمان ارائه می دهند. 

مقرون به صرفه: برای به دست آوردن نتایج عالی به انواع پیچ گوشتی در جعبه ابزار خود نیاز دارید. این ابزارها در مجموعه‌ای عرضه می‌شوند که پیچ‌گوشتی‌هایی با اشکال مختلف دارند. هر کدام برای کار خود مناسب هستند. اگر یک پیچ گوشتی برقی چند منظوره تهیه کنید، می توانید از مزایای قابلیت های مختلف ادغام شده در یک دستگاه لذت ببرید. به این ترتیب می توانید با هزینه بسیار کم کارآمد کار کنید. 

اینها مزایای استفاده از پیچ گوشتی برقی نسبت به پیچ گوشتی دستی است. اکنون می توانید پس از مطالعه تمام موارد مهم مربوط به آن، تصمیم خود را برای خرید این ابزارها بگیرید. برای خرید پیچ گوشتی برقی به سایت ما ب نشانی https://www.abzargold.ir/ مراجعه کنید. ابزار گلد طیف گسترده ای از این ابزارها را به صورت آنلاین با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر