شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
جوشکاری چیست؟انواع دستگاه های جوش کدام اند؟

جوشکاری هنر کار با فلز است، مهارتی سخت و طاقت فرسا از آن چیزی که بیشتر مردم تصور می کنند...

جوشکاری هنر کار با فلز است، مهارتی سخت و طاقت فرسا از آن چیزی که بیشتر مردم تصور می کنند. برای هر زمان ساختمان یا پروژه های دیگر از ساخت سازه های فولادی گرفته تا تعمیر دیوارهای شمع بندی ورق فولادی با درزهای جوشی مفید است.

جوشکاران همیشه تقاضای بالایی دارند زیرا این کارگران ماهر برخی از قوی ترین مواد را در صنعت ساختمان می سازند و آنها را به هر محصول دلخواه می سازند. انواع مختلفی از دستگاه های جوش وجود دارد که یک یا چند کاربرد به آنها مرتبط است. بنابراین هنگام انتخاب ماشین باید به نیاز دقیق توجه کرد.

انواع دستگاه جوش:

  1. دستگاه جوش ARC:

این شامل یک فرآیند دستی با ایجاد قوس بین فلزات پایه و الکترود است. این فرآیند برای ساخت صنعتی و ساخت سازه های فولادی پیشنهاد می شود. چدن، فولاد ضد زنگ و فولاد را می توان با استفاده از فرآیند SMAW جوش داد.

  1. دستگاه جوش MIG:

جوشکاری گاز خنثی فلزی یا جوشکاری قوس فلزی با گاز (GMAW) که به سادگی  جوشکاری MIG نامیده می شود  ، ساده ترین فرآیند جوشکاری برای یادگیری است و در ازای آن بهترین جوش های پایانی را ارائه می دهد. جوشکارهای MIG شامل یک مشعل با دستگاهی است که منبع تغذیه سیم را کنترل می کند و سیم را از یک قرقره به محل اتصال جوش تغذیه می کند. 

دستگاه های جوش میگ جوش کارآمد و سریع تری را ارائه می دهند. مواد جوشکاری Mig مانند فولاد ضد زنگ، آلیاژهای نیکل، آلومینیوم، فولاد، مس/برنج و بسیاری موارد دیگر با افزایش انعطاف پذیری، نرخ رسوب بالاتر. 

  1. دستگاه جوش TIG:

گاز خنثی تنگستن (TIG)، یک فرآیند جوشکاری است که در آن یک الکترود تنگستن قوسی ایجاد می‌کند که توسط یک گاز بی‌اثر محافظت می‌شود که در بیشتر موارد آرگون خالص است. سپرهای گاز الکترود تنگستن توسط قوس مصرف نمی شود، اما یک نقطه گذار برای قوس فراهم می کند. قوس فلز را گرم می کند. هنگامی که فلز در دمای مناسب قرار دارد، میله پرکننده فلزی مشابهی را می توان در قوس قرار داد تا حوضچه ای از فلز مذاب برای پر کردن اتصال جوش فراهم کند.

برای ارزیابی مناسب ترین فرآیند جوشکاری برای کار مورد نظر، معمولاً عوامل زیر در نظر گرفته می شوند:

  1. نوع ماده جوش داده شده
  2. ضخامت مواد
  3. موقعیت جوش
  4. زمان مورد نیاز
  5. شرایط کار 

ابزار گلد از طیف گسترده ای از دستگاه های جوش با عملکرد طولانی مدت و بادوام تشکیل شده است. آنها برای استفاده صنعتی و مسکونی مقرون به صرفه و کاربر پسند هستند.

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر