شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
اره دایره ای چیست ؟ چگونه با اره دایره ای کار کنیم؟

اره دایره ای می تواند ابزاری واقعا چالش برانگیز برای هر کارگری باشد. اینها اره های برقی ...

اره دایره ای می تواند ابزاری واقعا چالش برانگیز برای هر کارگری باشد. اینها اره های برقی هستند که از یک دیسک دندانه دار برای خرد کردن انواع مواد استفاده می کنند. از این اره ها بیشتر در کارگاه های چوب بری استفاده می شود. از اره های مدور بیشتر برای برش موادی مانند چوب، فلز، سنگ تراشی و پلاستیک استفاده می شود. می‌توانید از این دستگاه‌ها به‌عنوان دستگاه‌های دستی استفاده کنید یا می‌توانید آن‌ها را برای کارهای سنگین روی دستگاه نصب کنید. اره مدور برای پروژه های بهبود خانه بهترین است و ابزاری ضروری برای همه نجارها است. 

اگر در صنعت نجاری هستید و روی هر پروژه چوبی کار می کنید، اره ها دستگاه های دستی ترجیح داده می شوند. طیف گسترده ای از اره های مدور موجود است و با توجه به نیاز پروژه، کاربران می توانند بین اره های مدور بنزینی و برقی جابجا شوند. 

اگر حرفه ای هستید، به طور مداوم به دنبال راه های مختلف برای به حداکثر رساندن بهره وری از طریق استفاده کارآمد از ابزارها هستید. هنگامی که با تیغه مناسب استفاده می شود ، یک اره دایره ای می تواند معجزه کند و چوب، سقف فلزی و سنگ تراشی را به راحتی برش دهد. 

بیایید در مورد انواع مختلف اره بدانیم:

انواع اره مدور

ساید وایندر

 

این یک اره مدور سنتی است که دارای یک موتور در همان محور تیغه است. این اره ها جمع و جور و سبک هستند و برای اکثر کاربردها مناسب هستند. 

 

WORMDRIVE

 

در این اره موتور در زاویه سمت راست تیغه قرار دارد. این اره از چرخ دنده برای افزایش قدرت ورودی تیغه استفاده می کند. اره درایو کرم برای کاربردهای سنگین مناسب است. 

همچنین می توانید اره مدور را بر اساس عملکرد آن تقسیم کنید.

اره با باتری : برای استفاده در فضای محدود عالی هستند. اگر گزینه ای برای استفاده از سیم کشی ندارید، می توانید یک اره با باتری بخرید. برای برش چوب ایده آل است. 

اره برقی : برای برش مواد سخت مانند فولاد و سنگ تراشی ایده آل است. همچنین می توانید از آن برای برش مداوم چوب استفاده کنید. 

چند نکته برای برش های صاف

اکنون، همانطور که از انواع مختلف اره ها آگاه هستید، مهم است که بدانید چگونه می توانید از آن استفاده کنید و به نتایج مطلوب برسید. بنابراین، در اینجا چند نکته برای به دست آوردن برش های صاف از اره مدور شما وجود دارد. 

  • در حین کار با اره مدور دقت کنید که با پرخاشگری زیاده روی نکنید و اره مدور را به داخل کار فشار دهید. 
  • اطمینان حاصل کنید که از یک گیره لبه مستقیم برای هدایت اره برای برش دقیق استفاده می کنید. 
  • برای به حداقل رساندن خرد شدن، همیشه از نوار چسب بر روی خط برش استفاده کنید زیرا اره مدور به مواد چوبی راه پیدا می کند. 
  • اگر برش های صاف می خواهید، تیغه ای را انتخاب کنید که دندانه های بیشتری دارد. 
  • برش های زاویه ای صاف برای ریل ها و تخته های عرشه توصیه می شود. 
  • برش های اریب زاویه راست را برای قرنیز و فاسیا انتخاب کنید. 

اگر می‌خواهید برش‌های ظریفی از اره مدور خود داشته باشید، می‌توانید از آن‌ها چند نکته استفاده کنید. اکنون، همانطور که از انواع اره های مدور مطلع هستید، می توانید بر اساس نیاز خود بهترین را انتخاب کنید. 

اگر به دنبال خرید آنلاین اره مدور با بهترین کیفیت هستید، می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و بهترین کیفیت را با بهترین قیمت تهیه کنید. ما اره هایی از برندهای برتر مانند بلک اند دکر، دیوالت، بوش و ... داریم. این اره‌های برقی در دسته ابزارهای برقی دسته‌بندی می‌شوند، بنابراین حرکت برای شما آسان‌تر خواهد بود. 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر