شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
هر آنچه که باید در مورد ابزارهای برش فلز بدانید؟

در هر عملیات تولیدی، داشتن ابزار مناسب برای کار بسیار مهم است. ابزارهای برش بخشی جدایی ناپذیر از صنعت ...

در هر عملیات تولیدی، داشتن ابزار مناسب برای کار بسیار مهم است. ابزارهای برش بخشی جدایی ناپذیر از صنعت ماشینکاری هستند. این ابزارها برای قرن ها وجود داشته اند و با گذشت زمان اهمیت بیشتری پیدا کرده اند. بسیاری از فرآیندهای مرتبط با صنعت مکانیک مانند حفاری، برش، پروفیل، جوشکاری و فرز به برخی یا انواع دیگر ابزارهای برش فلز دقیق نیاز دارند.

به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از تجارت ماشینکاری، باید از اهمیت ابزارهای دقیق آگاه باشید. انواع مختلفی از ابزارهای برش در دسترس هستند. بیایید بفهمیم این ابزارهای برش فلز چیست.

ابزار برش فلز چیست؟

ابزارهای برش فلز هدف اصلی حذف مواد باقیمانده از یک قطعه فلزی ساخته شده با استفاده از فرآیند تغییر شکل برشی است.

عمدتاً دو نوع ابزار برش فلز وجود دارد که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند. ابزارهای تک نقطه ای و ابزارهای چند نقطه ای. ابزارهای تک نقطه ای عمدتاً برای خلاص شدن از مواد اضافی از طریق لبه های برش در فرآیند شکل دهی، چرخش و سایر روش های مرتبط استفاده می شوند. از سوی دیگر، ابزار چند نقطه ای بخشی از فرآیندهای حیاتی مانند سنگ زنی، حفاری و آسیاب است. بیایید انواع ابزارهای برش فلز که مورد استفاده قرار می گیرند را ببینیم.

ماشین های برش قالب

این ماشین ها اشکال را از کاغذ، پارچه نئوپان و سایر مواد برش می دهند. این ماشین‌ها در بالای میز کار شما قرار می‌گیرند و می‌توان آن‌ها را در یک مکان کوچک نگهداری کرد.

دریل ها

دریل ها ابزار اولیه ای هستند که برای ایجاد سوراخ های گرد استفاده می شود. چرخش و حرکت بسیار سریع دارد و قابلیت ایجاد سوراخ در فلز سخت را دارد. آن را با یک بیت نصب شده است. برخی از دریل های قدرتی نیز دارای عملکرد چکشی هستند.

پانچ

پانچ یک میله فلزی سخت است که یک سر آن نوک تیز و در سر دیگر آن صاف است و معمولاً با چکش به آن ضربه می زند. بیشتر توسط نجاران برای ضربه زدن استفاده می شود. این می تواند به راحتی به فلز سخت برخورد کند و می تواند اجسامی مانند میخ را به داخل فلز ببرد.

ریمرها

ابزاری چرخشی است که در فلزکاری استفاده می شود. این گیره‌ها برای بزرگ‌تر کردن اندازه سوراخ‌هایی که قبلاً ایجاد شده‌اند، طراحی شده‌اند.

نکاتی که قبل از خرید ابزار برش فلز باید رعایت کنید:

  • پایدارییکی از مهمترین ویژگی های ابزار این است که باید پایدار باشند. بسیار مهم است که مطمئن شوید ابزار برش سخت تر از ماده ای است که قرار است برش دهید. چقرمگی یک ابزار ضروری است زیرا بدون آن ابزار نمی تواند گرمای تولید شده در طول فرآیند برش را تحمل کند.
  • دقتابزارها باید دقیقاً با شکل و زوایای فاصله درست ساخته شوند. این امکان استفاده راحت از ابزار را فراهم می کند و همچنین کل روش را کارآمد و مفید می کند.
  • ماندگاری طولانیاین ابزارهای برش فلز عمدتاً گران هستند و نمی توانید بارها و بارها روی آنها سرمایه گذاری کنید. از این رو، باید ابزار قابل اعتمادی را پیدا کنید که بتوانید برای مدت طولانی تری از آن استفاده کنید.

اکنون همانطور که می دانید ابزارهای برش فلز به همراه ویژگی های آنها چه ویژگی هایی دارند، می توانید به راحتی آنها را خریداری کنید. اگر به دنبال خرید آنلاین برخی از بهترین ابزارهای برش فلز هستید، می توانید از وب سایت ما https://www.abzargold.ir/  دیدن کنید و بهترین مجموعه ای از برند ها را با قیمتی مقرون به صرفه از ابزار گلد خریداری کنید.

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر