شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
ایمنی های لازم برای کار با فرز سنگبری که باید بدانیم؟

فرز سنگبری یک ابزار برش برقی دستی است که توسط کارگران ساختمانی و پیمانکاران برای برش و

فرز سنگبری یک ابزار برش برقی دستی است که توسط کارگران ساختمانی و پیمانکاران برای برش و سنگ زنی مواد استفاده می شود. هنگام برش کاشی های سقف، آجرها و دال ها، به یک فرز سنگبری نیاز دارید. این ابزار برای هر نوع ماده سخت مناسب است، اما مهم است که از این ابزار با خیال راحت استفاده کنید در غیر این صورت آسیب خواهید دید. در اینجا می توانید نکات و ترفندهایی را در حین استفاده از آسیاب زاویه یا همان فرز سنگبری برای حداکثر استفاده و ایمنی بررسی کنید:

از ابزار مناسب استفاده کنید :

برای استفاده ایمن از فرز سنگبری، انتخاب تیغه مناسب مهم است. فرز سنگبری دارای اندازه های دو چرخ یعنی 115 میلی متر و 230 میلی متر هستند. اولی کوچکتر است و برای ابزارهای عمیق و بزرگتر مناسب نیست. برای سنگ های بزرگ از چرخ 230 میلی متری استفاده کنید.

محافظت در برابر سایش :

لازم است از خود در برابر زباله هایی که در حین برش سنگ با فرز سنگبری در اطراف پرواز می کنند محافظت کنید. مطمئن شوید که از محافظ گوش، دستکش ایمنی و مهمتر از همه عینک استفاده می کنید. عینک ها باید از انواع غیر مستقیم هواکش باشند زیرا عینک های با تهویه مستقیم نمی توانند شما را از ذرات ریز سنگ و گرد و غبار جلوگیری کنند. برای تشخیص این عینک ها می توانید سوراخ های کوچک کناره های آن ها را بررسی کنید. اینها برای آسیاب کردن مناسب نیستند. اگر کارگران دیگری در نزدیکی فرز سنگبری هستند، مطمئن شوید که آنها نیز از عینک استفاده می کنند. 

تیغه های با کیفیت خوب را انتخاب کنید:

هنگام استفاده از فرز سنگبری، هیچ یک از تیغه های ارزان قیمت را انتخاب نکنید زیرا در آینده می تواند به شما آسیب برساند. اگرچه تیغه ‌های ساینده ارزان‌تر هستند، اما یک تیغه الماس برای برش صاف‌تر و تمیزتر کارآمدتر است. یک تیغه الماس نیز بیشتر از یک تیغه ساینده دوام می آورد. در ابتدا بسیار گران به نظر می رسد، اما اگر به تیغه نیاز دارید که طولانی تر کار کند، این گزینه عالی برای شماست.

همچنین، قبل از شروع استفاده از فرز سنگبری، حدود یک دقیقه آن را روشن کنید. به این ترتیب می توانید از معیوب نبودن تیغه مطمئن شوید و به راحتی با آن کار کنید.

مواد خود را به درستی تنظیم کنید :

مطمئن شوید که هنگام آماده شدن برای برش سنگ، قطعات را بالا ببرید تا از زمین جدا شود. اکنون تیغه فرز سنگبری شما با زمین تماس نخواهد داشت.

تکنیک صحیح را بشناسید :

هنگام استفاده از فرز سنگبری به تیغه را فشار وارد نکنیدزیرا می تواند تیغه را بشکند و به شما آسیب برساند. تا جایی که می توانید از تیغه صاف استفاده کنید و همیشه فرز سنگبری را طوری قرار دهید که چرخ از لبه های سنگ دور بچرخد و به داخل آنها نچرخد، زیرا این کار مانع از پرواز زباله ها روی صورت شما می شود.

این چند نکته ایمنی است که باید هنگام استفاده از فرز سنگبری رعایت شود . اگر قصد خرید یک فرز سنگبری برای استفاده خود دارید، به ابزارگلد مراجعه کنید.ما انواعی از فرزها مانند فرز سنگبری ، اور فلز ، مینی فرز ، فرز مینیاتوری ، فرز آهنگری ، فرز انگشتی ، فرز بتن ساب ، مینی فرز شارژی ، فرز مستقیم ، فرز چندکاره و ... را داریم. 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر