شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
کابل جوشکاری چیست

کابل‌های جوشکاری یکی از انواع کابل‌های الکتریکی هستند این کابل‌های قابل حمل، از یک هادی آب‌دیده و بادوام تشکیل شده‌اند که اغلب از جنس مس است. 

 

این کابل‌ها در اندازه‌های گوناگونی تولید می‌شوند . معمولا رشته‌های رسانای کابل جوش به‌خوبی در هم تنیده شده‌اند تا انعطاف‌پذیری آن را افزایش دهند؛ به همین خاطر است که کابل جوش به عنوان انعطاف‌پذیرترین کابل دنیا شناخته می‌شود.

 تطبیق‌ پذیری و مقاومت بالا از دیگر خصایص کابل‌های جوش است که آن‌ها را در برابر گریس، آب، روغن، بریدگی، اشک جوش و سایر آسیب‌های احتمالی مصون می‌دارد.

 اگر می‌خواهید سیم مورد نظر جریان بیش‌تری عبور دهد، از نوعی استفاده کنید که هادی آن‌ از جنس مس میباشد. هادی‌ها از نظر شکل می‌توانند دایره‌ای و مثلثی باشند. علاوه بر وجود هادی برای یکنواخت کردن میدان الکتریکی از نیمه‌هادی نیز استفاده می‌کنند. توجه داشته باشید که نیمه‌هادی‌ها در تمامی این نوع از محصولات موجود نیست و فقط در نوع‌هایی با فشار ضعیف موجود باشند.

کاربرد کابل جوش به انجام جوشکاری‌های ساده محدود نمی‌شود. این کابل‌ها در کارنجات صنعتی برای جوش مقاومتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند و در بعضی موارد نقش سیم ارت را نیز ایفا می‌کنند. به این ترتیب نه تنها در اجرای فرآیند جوشکاری دخیل هستند بلکه ایمنی آن را نیز تضمین می‌کنند.

در آخر، به دلیل مقاومت بالای کابل‌های جوش در برابر روغن و آب، این دسته از کابل‌ها انتخاب بسیار مناسبی برای صنایع دریایی هستند و می‌توانند عملکرد بسیاری بهتری نسبت به کابل‌های معمولی و آسیب‌پذیر داشته باشند.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر