شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
جک پالت چیست؟

وسیله ای بسیار ساده که برای جابجایی کالاها و پالت ها در انبار استفاده می گردد...

 این دستگاه یکی از مهم ترین دستگاه ها در یک کارخانه، انبار و یا یک فروشگاه است که به اپراتور در حمل پالت کمک می کند. در تصویر زیر انواع جک پالت را در ظرفیت ها و ابعاد مختلف مشاهده می کنید.  بسته‌ها و اجسامی که قرار است جا به جا شوند بر روی پالت قرار می‌گیرند. وسیله ای برای حمل و جابه جایی انواع بار در محیط هایی کوچک مانند فروشگاه ها، انبارها، داروخانه ها و محیط هایی بزرگ مانند کارخانه ها و کارگاه ها در حالت های مختلف و متناسب با نوع کاربری خاص آن ها طراحی و تولید می شوند. این وسایل را را با عناوینی دیگر نیز می شناسند. مانند: پالت تراک، لیفتراک دستی، پالت بر و ... 

جابه جایی و بالا بردن جک‌پالت توسط یک اهرم یا دسته می باشد. در قسمت بالای این اهرم دستگیره کوچکی قرار داده شده که مخصوص خارج کردن روغن هیدرلیک از پمپ می باشد که این امر موجب پایین آمدن شاخک های دستگاه می شود. چرخهای جلو که در زیر و انتهای شاخکها قرارگرفته اند، از طریق محور انتقال به سیلندر جک مرتبط هستند. درلحظه ای که جک هیدرولیک از طریق بالا و پایین کردن اهرم مخصوص بالامیرود، این ارتباط باعث فشار چرخها رو به پایین شده و درنهایت باعث حرکت عمودی و رو به بالای شاخکهای دستگاه میشود. این عمل تا زمانی که بار از رویه زمین بلند شود ادامه دارد. با قرار دادن جک‌پالت زیر پالت آن را تا ارتفاع کافی بالا می بریم و به مکان مورد نظر انتقال میدهیم. غالبا از جک‌پالت برای انتقال و جابجایی پالتها از درون تریلر و در مکانهای مختلف مخصوصا زمانی که لیفتراک موجود نیست استفاده میشود.

انواع جک پالت

 - جک پالت دستی

 - جک پالت قیچی 

 - جک پالت برقی

 - جک پالت باسکول دار

 - جک پالت رول بر

 سایز استاندارد تولید پالت موجب می شود که بسته بندی کارخانجات مختلف به جهت انبارداری و یا حمل و نقل، خصوصاً حمل و نقل کانتینری، دارای استاندارد طول و عرض یکسانی بشود که این فرایند در مسیر نظم بخشیدن به مقوله های انبارداری و حمل و نقل ایجاد شده است. وجود بار ها و محصولات مصرفی یا تولیدی صنایع بر روی پالت، نیاز به ابزاری که بتواند به راحتی این پالت را جا به‌ جا کند، منطقی به نظر می‌ رسد. البته که لیفتراک ماشین جا به ‌جایی پالت است، اما اگر در محیطی محدود و یا فضایی که لیفتراک قادر به ورود به آن نیست و یا در مواردی که نیاز به جا به جایی مختصر و محدودی است، از ابزار دیگری بهره برده می‌ شود که آن را جک پالت می نامند.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر