شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
سنباده لرزان

سنباده لرزان از ابزار های کاربردی و پرکاربرد رد رنگ کاری چوب، برای از بین بردن ...

سنباده لرزان از ابزار های کاربردی و پرکاربرد رد رنگ کاری چوب، برای از بین بردن خط و خش ایجاد شده .این دستگاه ، کار سمباده زنی را از به جای حالت چرخشی ، به حالت لرزشی انجام میدهد .با کمک این دستگاه میتوان سطوح زبر ، نا هموار ، و موج دار چوب را صاف و یک دست کرد .همچنین این دستگاه قابلیت پرزبرداری نیز دارد و کار را برای رنگ شدن آماده میکند .سمباده لرزان در صنایع چوب و هم چنین کارهای هنری چوبی مانند معرق و مشبک مورد استفاده قرار می گیرد .عملیات سنباده کاری با استفاده از کاغذ مخصوص این کار انجام می شود. این کاغذ ها در کف دستگاه قرار می گیرند و  استاندارد خاصی دارند که با شماره هایی مشخص می شوند. این شماره ها تعداد دانه بندی در واحد سطح هستند. هر چقدر این شماره ها بزرگتر باشند کاغذ ها دانه بندی ریزتری داشته و نرم تر می باشند.استفاده از ورق‌های سنباده و یا به طور کلی سنباده زدن به روش دستی کاری زمان‌بر و بسیار طاقت‌فرسا و حتی شاید کسل‌کننده نیز باشد. در این صورت استفاده از یک دستگاه سنباده زن برقی می‌تواند هم به لحاظ زمان کار را پیش اندازد و هم فرآیند سنباده‌کاری را لذت‌بخش‌تر نماید. به علاوه نتیجه کار نیز به مراتب باکیفیت‌تر خواهد بود و در مراحل بعدی کار و به خصوص رنگ‌کاری، این امر بیشتر جلب توجه خواهد نمود. سنباده‌های برقی کوچک مانند سنباده‌های لرزان تخت و گرد، به سادگی قابل جابجایی هستند و به منظور جلوگیری از خستگی دست به هنگام کار، از وزن کمی نیز برخوردارند. سنباده‌های کوچک عموماً برای سنباده‌کاری سطوح صاف مناسب هستند؛ البته ماشین پوست یا دستگاه سنباده دیسکی علاوه بر قابلیت سنباده‌‌کاری سطوح صاف این توانایی را دارد که بتوان سطوح منحنی را نیز با آن سنباده‌ کاری نمود. سمباده لزران ها صدای کمی ایجاد می کنند و کار کردن با آن ها ساده است حتی برای کاربرانی که تا به حال با این دستگاه کار نکرده اند.دستگاه های سمباده لرزان بهتر است که دارای کیسه جمع کننده ذرات و براده های چوب باشد،تا اطراف فضای کار تمیز بماند و گرد و غبار به کاربر آسیب نرساند،هر چند به طور کامل امکان جمع آوری وجود ندارد.

انواع سنباده 

  • نوع چهارگوش یا سمباده بزرگ
  • نوع مشتی

نوع بزرگ یا چهارگوش که معمولا باید به وسیله دو دست هدایت شود.از این مدل برای کارهای نهایی استفاده می شود و برای سنباده زنی کناره ها عملکرد خوبی دارد.در این مدل کاغذ سمباده به وسیله گیره نگهداری می شود.

نوع رایج دیگر مشتی می باشد که می توان آن را به وسیله یک دست هدایت کرد و از این نظر شبیه به موس کامپیوتر می باشد و چون در یک مشت جا می شود به سنباده لرزان مشتی معروف است.این مدل چند منظوره است و در عین چرخش، به طرفین نیز حرکت می کند.برای مکان هایی در قطعه کار که دسترسی سختی دارد به کار می رود.از نطر براده برداری از نوع چهارگوش قوی تر می باشد.نحوه تعویض سنباده در این مدل آسان است چرا که به صورت چسبی می باشد.سنباده لرزان مشتی قیمت پایین تری از انواع دیگر دارد.سنباده‌های این دستگاه به صورت آماده در بازار موجود است و تعویض سنباده در آن‌ها نیز به سادگی امکان‌پذیر است. تنها نکته‌ای که به هنگام خرید سنباده برای دستگاه خود می‌بایست مورد توجه قرار دهید ابعاد دستگاه و قطر سنباده مورد نیاز آن است.

انواع مختلفی از سنباده لرزان وجود دارد و مانند بسیاری از ابزار دیگر، برخی برای انجام کار های خاص بهتر از بقیه عمل می کنند.

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر