شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
چاه کن چه کاربردی دارد؟

دستگاه چاله کن یکی از ابزارهای جدید و پیشرفته ای است که ...

دستگاه چاله کن یکی از ابزارهای جدید و پیشرفته ای است که امروزه در کشاورزی مدرن آن را جایگزین بیل و کلنگ کرده اند تا روند حفر چاله های مختلف را در زمین های زراعی با سرعت و سهولت بیشتری به پیش ببرند.چاله کن وسیله ای است که چاله کن با چرخش قطعه ای به اسم مته، خاک را بهم می زند و با عمق و قطر معین زمین را می کند. کشاورزی با استفاده از ابزارآلات قدیمی و سنتی به طور حتم نیاز به نیروی انسانی زیاد، انجام اعمال طاقت فرسا، سختی و تلاش بسیار زیاد و عرق ریختن های بسیار زیاد و زمان زیادی دارد که کشاورز باید برای انجام امور مربوط به کشاورزی و باغبانی خویش آن ها را صورت بخشد.این دستگاه به شکل موتوری است و با استفاده از موتورهای دو زمانه می تواند با قدرت و سرعت بیشتری به حفر انواع گودال ها و چاله ها به منظور کوددهی و کاشت نهال و … بپردازد.این وسیله چرخشی با حرکت دورانی خود در داخل زمین سوراخ ایجاد می کند و از این حفره ی ایجاد شده می توانید به منظور خواسته های  کشاورزی استفاده کنید.

انواع چاله کن

- چاله کن برقی

کاربرد چاله کن برقی

  1. انواع گودال
  2. کاشت نهال
  3. کاشت درخت و درختچه
  4. تعویض خاک
  5. جهت کشت دانه های خاص

 - چاله کن هیدرولیکی

این نوع از چاله کن ها در اندازه و قطرهای مختلفی تهیه و توزیع گشته اند و برای مصارف مختلف و گوناگونی نیز از آن ها استفاده به عمل آورده می شود. این نوع از چاله کن ها را بیشتر در پشت تراکتور نصب می کنند تا با اعمال توانایی و قدرت بیشتری از آن ها در مزارع کشاورزی استفاده نمایند. از چاله کن های هیدرولیکی به منظور حفر تونل هایی با عمق بیشتر از ده ها متر نیز استفاده می شود. این دستگاه به راحتی در پشت انواع تراکتورها، لودرها و … نصب می شود و شما می توانید از وجود آن ها در زمین های زراعی بهره ببرید.این نوع از چاله کن ها خود به انواع مختلفی نظیر: چاله کن هیدرولیکی تک بازو، چهار بازو و چهار بازو هیدرولیک تقسیم بندی می شود.در دستگاه چاله کن موتوری هیدرولیکی با نصب انواع مته ها در سایزهای مختلف می توان عمل حفر انواع چاله ها را انجام داد. 

مته این دستگاه ها در سایزهای مختلفی از ۱۰ تا ۳۵ سانتیمتری متغیر می باشد. با مشخص نمودن عمق چاله ای که می خواهید حفر نمایید، سایز مته و نوع دستگاه را می توانید مشخص نمایید. مته این دستگاه ها دارای زروه یا دندانه هایی می باشند که طوری طراحی شده اند که هم کار حفر را انجام می دهند و هم به هنگام خروج از چاله، خاک های مازاد و اضافی را از چاله خارج می نمایند.

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر