شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
کنیتکس پاش

یکی از این ابزارها، ابزار پیستوله رنگی است که بصورت یک کمپرسور هوا، یک مخزن رنگ و ژیکلورهائی با قطرهای مختلف می باشد.

 

این روزها برای نقاشی و رنگ کاری سطوح مختلف ابزارهای متعددی وارد بازار شده است. یکی از این ابزارها، ابزار پیستوله رنگی است که بصورت یک کمپرسور هوا، یک مخزن رنگ و ژیکلورهائی با قطرهای مختلف می باشد. این دستگاه گاهی یک مخزن هوای فشرده و در برخی مواقع نیز به شکل یک تلمبه لاستیک بادکن است.علاوه بر استفاده برای رنگ، قابلیت کاربرد انواع روغن جلا، ضد رنگ، آبرنگ و جوهر به رنگ‌های مختلف را نیز دارد.کنیتکس پاش‌ها معمولاً دارای سه قسمت بدنه و ماشه (قسمت تفنگی)، یک محفظه برای نگهداری رنگ و یک نازل برای پاشش رنگ است. کنیتکس پاش‌ها به اسم‌هایی مانند پیستوله و رنگ پاش هم شناخته می‌شود.

کنیتکس که مواد تشکیل دهنده آن رزین سنتیک، پرلیت، پنبه نسوز و... است، ضخامت بیشتری به نسبت رنگ‌های معمول دارد؛ و به وسیله پیستوله با سرعت و شدت بالا، به سطح مورد نظر، پاشیده می‌شود تا تمامی حفره‌ها، سوراخ‌ها و ترک‌های سطح مدنظر را بپوشاند. همچنین از این رنگ برای نقاشی فلز، سیمان، سنگ و... استفاده می‌شود.این دیوار پوش دارای سه نوع رنگ، روغنی، پلاستیکی و اکرولیکی است و هر کدام از این رنگ ها نیز در  سه مدل دانه درشت و دانه متوسط و دانه ریز  تولید می شوند. رنگ کنیتکس به دلیل مقاومت و دوام بالایی که دارد، بیشتر جهت رنگ آمیزی نمای ساختمان استنفاده می شود و جهت بازسازی ساختمان، گزینه ایده آلی است. کنیتکس در مقایسه با انواع دیگر رنگهای ساختمانی زبر بوده. لازم به ذکر است که از این رنگ، می توان در هر آب و هوایی چه سرد و چه گرم  استفاده نمود.

یک کنیتکس پاش دقیقاً  مانند اسپری‌های رنگ عمل می‌کنند، با این تفاوت که اسپری‌های رنگ، حجم بسیار کمی دارند و برای کارهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیستوله‌ها، با حضور خود، صنعت رنگ آمیزی ساختمان‌ها را تحول روبرو کردند و به میزان زیادی سرعت آن را افزایش دادند. سرعت و کیفیت رنگ آمیزی با پیستوله، با برس یا غلطک قابل مقایسه نیست. کار با برس رنگ آمیزی مشکلاتی هم داشت؛ مثلاً هنگام کار با برس، احتمال برداشتن مقدار زیادی رنگ وجود داشت که این باعث چکه کردن رنگ روی دیوار می‌کرد، با کم برداشتن رنگ، مجبور به دوباره کاری می‌شدید؛ اما با کنیتکس پاش ، رنگ به صورت یکنواخت روی سطح مورد نظر پخش می‌شود و نتیجه بسیار بهتری به دست خواهد آمد.غلظت رنگ هم باید به‌گونه‌ای باشد که امکان خروج از پیستوله را داشته باشد. اگر رنگ بیش‌ازحد غلیظ باشد، به‌سختی خارج می‌شود و به اصلاح تف می‌شود. همچنین اگر رنگ بیش‌ازحد شل (رقیق) باشد، امکان شره کردن آن وجود دارد. برای اینکه بدانید مقدار استاندارد ترکیب رنگ و حلال آن چگونه است، از راهنمای موجود روی قوطی رنگ استفاده کنید .در پایان پس از اتمام کار، حتما پیستوله را با استفاده از حلال مناسب تمیز کنید. به عنوان مثال اگر با پیستوله رنگ روغنی پاشیدید، از بنزین برای تمیز کردن ابزار استفاده کنید و اگر از رنگ فوری استفاده کردید، با استفاده از تینر فوری اقدام به تمیز کاری پیستوله کنید. 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر