شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷
دستگاه پرس لوله

پرس لوله جهت پرس کردن لوله و اتصالات مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه پرس از دستگاه های پرکاربرد در سیستم های لوله کشی لوله های 5 لایه می باشد که جهت بریدن لوله ها، خم کردن و نصب اتصالات پرسی به کار برده می شوند. دستگاه پرس لوله دستی که آن را مکانیکی نیز می نامند همانند نام خود از نیروی بازوان شما به عنوان انرژی لازمش برای پرس لوله مورد نظرتان استفاده می کند. این نوع از دستگاه ها به نسبت مدل های دیگر از ابعاد و وزن مناسب تری برخوردار هستند و نهایتا برای همراهی همیشگی این مدل از ابزارها برای یک لوله کش کاملا ایده آل تلقی می شوند. به طور کلی لوله کشی پنج لایه به دو صورت پرسی و کوپلی قابل اجرا میباشد که معمولا در اجرای لوله کشی در ساختمان های نوساز به دلیل قیمت مناسب تر اتصالات و راحت بودن پرس نسبت به آچار کشی سازندگان ترجیح میدهند که با اتصالات پرسی کار کنند . بسته به سایز لوله هر قطر لوله دارای یک قالب منحصر به فرد داشته که هنگام پرس زدن بایستی روی فک دستگاه نصب شوند .یکی از مزیت های بسیار بزرگ و مهم لوله های چند لایه نصب و اتصال بسیار راحت آن ها می باشد، به صورتی که برخلاف لوله های فلزی نیازی به جوشکاری برای اتصال آن ها نیست.انواع دستگاه پرس لوله صرف نظر از دستی، هیدرولیکی، برقی یا شارژی بودن دارای تنوع در جنس آلیاژ به کار رفته در فک نیز می باشند که می توان به مدل های فلزی، فولاد کربی، فولاد نرم و استیل اشاره کرد.جنس آلیاژ به کار رفته در فک دستگاه پرس لوله باید به قدری محکم، ضد ضربه و مقاوم باشد که در برابر فشار وارده مقاومت بسیار زیادی داشته باشد.

انواع دستگاه پرس لوله

دستگاه پرس لوله هیدرولیکی

هیدرولیکی: لوله پرس کن های هیدرولیکی هیچ فرق زیادی با مدل های دستی ندارند جز اینکه پروسه انتقال فشار از ابزار به سطح لوله ها بواسطه فشار روغن داخل دستگاه و جک هیدرولیکی آن برایتان راحت تر می باشد و در استفاده از این مدل محصولات نیاز به وارد کردن فشار دستی کمتری از سوی شما احساس می شود. دستگاه پرس هیدرولیکی می توان برای پرس لوله و اتصالات پنج لایه استفاده کرد و پرس اتصالات با استفاده از این ابزار بسیار ساده و سریع است.روند کار با دستگاه پرس هیدرولیکی برای پرس کردن لوله های پنج لایه، کاملاً شبیه به روش کار با دستگاه پرس لوله دستی است.

 دستگاه پرس لوله برقی

برقی: این نوع از دستگاه ها با برق کار می کنند و برای استفاده از آن ها حتما نیاز است تا شما به منبع برق ۲۲۰ ولت دسترسی داشته باشید. در خرید این مدل از پرس کن ها حتما باید به طول کابل برق توجه نمود.

 دستگاه پرس لوله شارژی

شارژی: پرس کن های شارژی که گاها آن ها را با مدل های برقی در یک گروه قرار می دهند، دارای باتری در تعداد مختلف بسته به نوع خود هستند و می توانند متناسب با ظرفیت و همچنین توانی که از آن ها می گیرد برای ساعاتی عمل انجام پرس را در محیط هایی که نیاز به وجود یک دستگاه قوی دارید اما خبری از منبع برق شهری نیست، کارتان را به خوبی راه بی اندازند.

فک و قالب پرس از اجزای متغیر و قابل تعویض نیز می باشد که به صورت کشویی در دستگاه پرس تعبیه شده و به راحتی جدا می شوند.با توجه به سایز لوله و اتصالات از فک ها و قالب های مخصوص با سایزهای مختلف برای پرس و اتصال لوله ها استفاده می کنند.

فک ها در دستگاه پرس لوله در دو نوع می باشند:فک ها با لقمه های تک سایز که فقط برای اتصال با سایز مشخص استفاده می شوند،یعنی مثلا سایز 20 فقط برای لوله سایز 20 باید استفاده شود.نوع دوم فک با لقمه قابل تغییر می باشد که می توان روی یک فک از لقمه ها با سایزهای مختلف استفاده کرد.

در واقع دستگاه پرس دارای دو جعبه می باشد که یک جعبه مخصوص نگهداری دستگاه پرس، باطری و شارژر بوده و جعبه ای دیگر مخصوص نگهداری فک ها و قالب ها می باشد.جعبه فک و قالب پرس در انواع پلیمری چون پلی پروپیلن تولید شده که مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالایی داشته و به خوبی از فک ها نگهداری می کنند.

 

 

 

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر