شماره کارت : 6037997164733801 حامد رحمانی | تلفن:۰۲۱۶۶۳۴۷۸۰۷

وبلاگ

  • تفاوت دریل چکشی و بتن کن

    به‌احتمال‌زیاد شما می‌توانید به‌صورت پیوسته از دریل چکشی سوراخ‌های کوچک، بر روی بتن ایجاد نمایید. اما ایجاد سوراخ‌های زیاد بر روی بتن‌های قدیمی‌تر کاری بسیار زمان‌بر می‌باشد. در ادامه تفاوت دریل چکشی و دریل بتن کن و همچنین نحوه استفاده از دریل را ارائه داده‌ایم.

     

     

     

    بیشتر  
  • کاربرد فرز انگشتی

    کار فرز انگشتی شباهت زیادی به سنگ مستقیم دارد با این تفاوت که در این دستگاه به‌جای دیسک، سری با عملکردی مشابه دریل قرار می‌گیرد. سری که برای سنگ‌زنی در فرز انگشتی استفاده می‌شود بسیار کوچک بوده و برای سایش و صاف کردن لبه فلزات سخت بسیار مناسب است. فرز انگشتی بیشتر برای کارهای سایشی استفاده شده و کاربرد آن در مقایسه با فرز مینیاتوری بسیار محدودتر است.

    بیشتر  
  • مفهوم کلی پروفیل چیست؟

    پروفیل از نظر لغتی، به معنای ثابت بودن یک مقطع در طولی مشخص و معین است. اما حتما این سوال برای شما به وجود آمده است، که این لغت در صنایع ساختمانی، به چه مفهومی تعلق می‌گیرد. 

    بیشتر  
  • مفهوم کاربردی اتولوله سبز

    اتولوله (دستگاه جوش لوله سبز) برای اتصال انواع لوله های سبز ( PE ، PP-R و PB) و پروپیلن استفاده میشود. این محصول در گروه محصولات تاسیساتی قرار میگیرد. اتولوله ها معمولا با وسایل جانبی مانند دستکش، متر، آلن، قیچی لوله بر، لقمه با سایز های متفاوت و پیچ گوشتی همراه هستند.

    بیشتر  
  • شیلنگ باد فنری

    شیلنگ باد فنری ابزاری  برای رساندن هوای فشرده درون کمپرسور به ابزار بادی می باشد.انتخاب شیلنگ باد باید با توجه به DB مصرف ابزار مورد استفاده قرار بگیرد. برای استفاده  صحیح از ابزار آلات بادی ضخامت و قطر شیلنگ حتما می بایست متناسب با ابزار مورد نظر قرار گیرد.

     

     

    بیشتر  
« ... 31 32 33 34 35  ... » 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات

لوگوی شبکه اجتماعی واتس آپ
پشتیبانی آنلاین ابزارگلد از طریق واتساپ

جهت سهولت در امر پاسخگویی به شما بازدیدکنندگان گرامی، با راه اندازی پشتیبانی آنلاین، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

هرگونه سوال در خصوص محصولات و... را از طریق واتساپ با ما در میان گذارید.

ارسال پیام به واتس آپ از طریق موبایل
ارسال پیام به واتس اپ از طریق مرورگر